Proiectarea si construirea a cinci puncte de Colectare a Deseurilor Voluminoase la Baia Mare, Seini, Borsa, Somcuta Mare, Viseu de Sus
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46 , Localitatea: Baia Mare , Cod postal: 430311 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice , Tel. +40 0262214659 , In atentia: Doamnei Ana Zaharia, Sef Birou, Doamnei Maria Gherasim, Consilier , Email: achizitii@maramures.ro, office@maramures.ro , Fax: +40 0262215597 , Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Proiectarea si construirea a cinci puncte de Colectare a Deseurilor Voluminoase la Baia Mare, Seini, Borsa, Somcuta Mare, Viseu de Sus”, ?n cadrul proiectului „Sistem de Management Integrat al Deseurilor ?n Judetul Maramures”
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Maramures
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si construirea a cinci puncte de Colectare a Deseurilor Voluminoase la Baia Mare, Seini, Borsa, Somcuta Mare, Viseu de Sus, ?n cadrul proiectului „Sistem de Management Integrat al Deseurilor ?n Judetul Maramures”,conform descrierilor din Caietul de Sarcini.
Proiectarea include:
-realizarea de studii topografice si studii geotehnice;
-?ntocmirea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei;
-?ntocmire proiect tehnic (faza PT, CS, DE );
-asistenta tehnica acordata de proiectant pe durata executiei.
Lucrarile de constructii includ:
-retele de incinta;
-constructii si instalatii;
-utilaje si echipamente tehnologice cu montaj
-dotarea cu containere pentru deseuri;
-remedierea eventualelor defecte aparute ?n Perioada de Notificare a Defectelor.
Valoarea estimata fara TVA este de 4.589.095,77 lei Aceasta valoare cuprinde si cuantumul cheltuielior diverse si neprevazute, respectiv 396.232,96 lei, (care reprezinta 9,450177% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica fara diverse si neprevazute), prin raportarea acestui procent la valoarea estimata a contractului si fara a aduce atingere prevederilor art. 122 lit. i), din OUG nr. 34/2006.
Valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 4.192.862,81 lei, fara TVA.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea si construirea a cinci puncte de Colectare a Deseurilor Voluminoase la Baia Mare, Seini, Borsa, Somcuta Mare, Viseu de Sus, ?n cadrul proiectului „Sistem de Management Integrat al Deseurilor ?n Judetul Maramures”,conform descrierilor din Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA este de 4.589.095,77 lei, din care :
1.Servicii de proiectare : 286.762,94 lei, din care:
-studii de teren:71.449,61 lei
-cheltuieli cu ?ntocmirea proiectelor tehnice aferente contractelor de executie lucrari: 142.899,17 lei
-asistenta tehnica acordata de proiectant pe durata executiei:72.414,16 lei
2.Lucrari de constructii: 3.906.099,87 lei,din care:
-retele de incinta:131.371,36 lei
-constructii si instalatii:2.055.028,17 lei
-montaj utilaj tehnologic:131.609,59 lei
-utilaje si echipamente tehnologice cu montaj:222.447,02 lei
-dotari:1.244.202,49 lei
-organizare de santier:121.441,24 lei
3.diverse si neprevazute: 396.232,96 lei, aferente cotei de 9,450177 %
Valoarea estimata fara TVA: 4,589,095.77 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 83.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita ?n mod corespunzator, ?n caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare se va constitui prin virament ?n contul Consiliului Judetean Maramures, deschis la TREZORERIA BAIA MARE, nr.RO41TREZ4365006XXX000127, sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada precizata. Note: -Daca garantia de participare se constituie prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre osocietate de asigurari, se va utiliza Formularul E1 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art. 86 alin.(2) –(4) din H.G. 925/2006; -?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat; - Garantia de participare poate fi constituita si ?n alta moneda dec?t ?n lei, echivalenta ?n lei se va face la un curs de reconversie afisat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile; - Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t limba rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. ?n masura ?n care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.018,91 lei conform art .278^1 din OUG 34/2006.?n cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta ?n mod ex pres situatia retinerii ?n conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Mod de constituire: conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.La semnarea contractului se va conveni modul de constituire a garantiei. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria IMM , conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.?n cazul ?n care garantia de buna executie se constituie sub forma de Scrisoare de garantie bancara de buna executie se va utiliza Formularul E2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantat din fonduri comunitare DA ¦ Programul Operational Sectorial Mediu,Axa 2,Domeniul Major de Interventie 1,Fondul European de Dezvoltare (FEDR) Buget de stat, Buget local DA ¦
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatiile cuprinse ?n documentele din aceasta sectiune, cu exceptia certificatelor fiscale, vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ( completare Formularul A1) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului general.
Nota: Acest formular/document trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat(dupa caz).
Tertul sustinator are obligatia prezentarii formularului A1(daca este cazul).
2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Modalitate de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formularul A2)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tert sustinator (dupa caz);tertul sustinator va prezenta documentul privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181, lit.a),c)1 si d).
3. Confirmarea platii impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statului.
Modalitatea de ?ndeplinire : Prezentarea ?n original/copie legalizata/copie cu mentiunea „conform cu originalul” a Certificatului de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
4. Confirmarea platii impozitelor, taxelor locale si a altor venituri datorate bugetului local.
Modalitatea de ?ndeplinire: Prezentarea ?n original/copie legalizata/copie cu mentiunea „conform cu originalul” a Certificatului de atestare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Note: a) Persoanele juridice straine au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente),din care sa reiasa ca acestea nu figureaza cu obligatii neachitate scadente ?n luna anterioara
celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; documentele se prezinta ?n original sau copie cu mentiunea”conform cu originalul” ?nsotite de traducere autorizata si legalizata;
b) Documentele care confirma plata obligatiilor la bugetul consolidat general si la bugetul local trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz); ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
5. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formularul A3)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
Ciceu Zamfir-Presedinte; Marinescu Emil –Vicepresedinte; Zetea Gabriel Valer-Vicepresedinte; consilieri judeteni: Ambrus Emil, Ardusatan Gavril, Ban Vasile, Beuca Ion, Bindiu Nicolae,B?ndi Gy?ngyike, Cernestean Mihai Felician, Chereches Cristian Corin, Coman Gheorghe, Costiuc Ioan, Cristea Pamfil, Deac Alexandru, Drulea Cosmin Ion, Gainaru Mirel,Godja Eugenia, Gui Florian, Tivadar Ioan,Horj Lupu, Horj Pavel, Ilea Cornelica, Kovacs Francisc Marinel, K?k?nyesdi Mihai Stefan, Marginean Marius Doru, Marian Gheorghe, Moldovan Ana Lucretia Maria, Muntean Emil Vasile, Pana Viorel, Petean Sorin Silviu, Pop George, Bazarea Daniela,Tuns Calin Andrei, Zoicas Marinel Costantin; Dumuta Dumitru-Secretar al judetului;Bragaru Marin-Administrator public judetean, directori executivi: Glodan Ana,Span Vasile,Dragos Ioan, Breban Claudia ; Lite Mihaela-sef birou; biroul achizitii publice: Zaharia Ana- sef birou, Gherasim Maria, Stan Camelia, Lazar Bogdan, Dunca Laura.
Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).
6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de ?ndeplinire: Se prezinta certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (completare Formularul A4.)
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). Informatiile cuprinse ?n documentele din aceasta sectiune vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie cu mentiunea “conform cu originalul”, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie cu mentiunea “conform cu originalul”, ?nsotite de traducere autorizata si legalizata ?n limba rom?na.
Persoane juridice romane
Modalitatea de ?ndeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care trebuie sa rezulte domeniul de activitate principal/secundar si codurile CAEN aferente. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Persoane juridice straine
Modalitatea de ?ndeplinire:
-Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-Prezentarea Certificatului de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) sau a unei declaratii valabile pentru anul ?n curs.
Note referitoare la Certificatul constatator :
a)Certificatul constatator poate fi prezentat si ?n forma electronica, av?nd ?ncorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa;
b)Operatorul economic clasat pe primul loc, ?n urma evaluarii, va avea obligatia de a prezenta, ?n urma solicitarii autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ONRC ?n original/copie legalizata, daca initial a fost prezentat ?n copie cu mentiunea “conform cu originalul”, sau ?n forma electronica;
c)?n cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente, iar corespondenta ?n codul CAEN va fi corelata cu partea din contract pe care o realizeaza;
d) Informatiile cuprinse ?n acest document vor fi reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani, respectiv 2011, 2012 si 2013, trebuie sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei.
Se completeaza si se prezinta Declaratia privind cifra de afaceri.
?n vederea demonstrarii ?ndeplinirii cerintei se vor prezenta, ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”, documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant ?nregistrat la organele competente, raport de audit dupa caz, sau orice alte documente echivalente.
Pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”, ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba romana.
?n cazul ?n care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi ?ndeplinita prin cumul, iar documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza ?ndeplinirea ?n integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Se completeaza si se prezinta Angajamentul privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici si Declaratia tertului sustinator economic si financiar.
Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economice si financiare nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formularul A5 –Declaratia privind cifra de afaceri; Nota:Pentru conversia ?n lei, daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an de referinta. Formularul A6 –Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici; Formularul A6.1 –Declaratia tertului sustinator economic si financiar .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Experienta similara
Ofertantul va face dovada ?ndeplinirii cumulative a urmatoarelor:
a) ?n ultimii 3 ani, calculati p?na la data limita de depunere a ofertelor, a prestat/dus la bun sf?rsit servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, la nivelul a cel putin unui contract – maxim 3 contracte, ?n valoare cumulata de minim 250.000 lei fara TVA.
b)?n ultimii 5 ani, calculati p?na la data limita de depunere a ofertelor, a executat/dus la bun sf?rsit lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri, la nivelul a cel putin unui contract – maxim 3 contracte, ?n valoare cumulata de minim 3.500.000 lei fara TVA.
Nota: Pentru indeplinirea cerintei minime solicitate privind experienta similara se accepta si prezentarea de contracte care au ca obiect at?t proiectarea cat si executia de lucrari.
Documente solicitate:
- Declaratia privind lista principalelor servcii prestate ?n ultimii 3 ani;
- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani;
- Fisa de experienta similara pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara .
-Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare oricare dintre urmatoarele documente, ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”:
a)Pentru contractele de prestari de servicii:
-documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar privat, din care sa rezulte seviciul prestat, beneficiarii, valorile si modul de ?ndeplinire a acestuia;
Continuare Cerinta nr.1:
b)Pentru contractele de executie lucrari:
-certificate de buna executie/recomandari din partea beneficiarilor, documente constatatoare emise de autoritati contractante la finalizarea contractelor de lucrari, din care sa rezulte valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca lucrarile au fost executate ?n conformitate cu normele profesionale ?n domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit ;
Pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”, ?nsotite de de traducerea autorizata ?n limba romana.
?n situatia ?n care contractele au fost semnate /?ncheiate si/sau ?ncepute ?n urma cu mai mult de 3, respectiv 5 ani, sau acestea sunt ?n curs de derulare, autoritatea contractanta va lua ?n considerare serviciile prestate/duse la bun sf?rsit, respectiv lucrarile executate/duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata.
?n cazul ?n care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind experienta similara poate fi ?ndeplinita prin cumul, iar documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza ?ndeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invoc?nd sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006) se prezinta Angajamentul privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici. Nota : Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Cerinta nr.2
Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani.
Se completeaza si se prezinta Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere.
Cerinta nr. 3
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de servicii.
Se completeaza si se prezinta Declaratia privind lista cu personalul propus pentru ?ndeplinirea contractului.
Echipa propusa pentru ?ndeplinirea contractului trebuie sa cuprinda cel putin:
Responsabil de contract cu studii superioare: (proiectare + executie)
-Experienta profesionala specifica: Participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;
I.) Pentru Proiectare:
Sef de Proiect cu studii superioare
-Experienta profesionala specifica: Participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare;
Expert 1: Arhitect cu drept de semnatura
Expert 2 :Inginer proiectant Cai Ferate, Drumuri si Poduri
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate Inginer proiectant Cai Ferate, Drumuri si Poduri ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Expert 3: Inginer proiectant Constructii Civile, Industriale si Agricole;
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de inginer proiectant Constructii Civile, Industriale si Agricole ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Expert4:Inginer specialist in proiectarea Sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor care sa ?ndeplineasca exigenta Ordinului MAI nr.3/2011, pentru ?ntocmirea Scenariului de siguranta la foc;
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de inginer proiectant specialist ?n proiectarea Sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Expert 5: Inginer proiectant Ingineria Mediului;
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de inginer proiectant Ingineria Mediului, ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Expert 6: Inginer topo-geodezie;
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de inginer specialist topo-geo, ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Continuare Cerinta nr. 3:Expert 7: Inginer/ arhitect peisagist, Absolvent al unei institutii de invatamant superior, specializarea Peisagistica;
-Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de expert/specialist specializarea Peisagistica ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Expert 8: Inginer/Specialist ?n proiectare Instalatii
Experienta profesionala specifica: - Participarea ?n calitate de expert/specialist ?n proiectare instalatii ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
II)Executie lucrari
1.Sef de santier cu studii superioare ?n specialitatea constructii civile , idustriale si agricole sau echivalent
-Experienta profesionala specifica: Participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
2.Responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul I, conform Ordinului MLPTL nr.777/2003.
3.Responsabil cu controlul tehnic de calitate ?n constructii, conform Legii 10/1995 privind calitatea ?n constructii.
4. Responsabil SSM
-Experienta profesionala specifica: Participarea ?n cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare.
Pentru executia lucrarilor se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare dintre pozitiile Responsabil tehnic cu executia si Responsabil cu controlul tehnic de calitate ?n constructii.
?n sustinerea experientei profesionale a personalului propus pentru indeplinirea contractului, se vor prezenta documente suport,astfel:
a)Pentru pozitia de Arhitect cu drept de semnatura:
-Copie cu mentiunea”conform cu originalul” a documentului care atesta dob?ndirea dreptului de semnatura, emis de catre Ordinul Arhitectilor din Rom?nia, conform art.10, alin. (2) din Legea nr.184/2001 privind organizarea si exercitarea profesiei de arhitect, republicata: ”Arhitectii dob?ndesc drept de semnatura acordat de catre Ordinul Arhitectilor din Rom?nia, ?n conditiile legii, daca au exercitiul deplin al drepturilor civile, daca ?ndeplinesc conditiile de onorabilitate si de stagiu sau, dupa caz, de experienta profesionala practica, prevazute de prezenta lege si de Directiva. Obtinerea dreptului de semnatura de catre arhitecti atrage obligatoriu ?nscrierea acestora ?n Tabloul National al Arhitectilor, ?n conditiile legii ”
-Declaratia de disponibilitate a persoanei de specialitate propusa pentru ?ndeplinirea contractului (?n cazul ?n care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), ?n original, semnata si datata.
b)Pentru pozitia de Responsabil tehnic cu executia atestat pe domeniul I, conform Ordinului MLPTL nr. 777/2003 :
-Certificatul de atestare profesionala si legitimatia, valabila la data limita de depunere a ofertelor, ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”;
-Declaratia de disponibilitate a persoanei de specialitate propuse pentru ?ndeplinirea contractului (?n cazul ?n care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), ?n original semnata si datata.
Continuare Cerinta nr. 3:c)Pentru pozitia de Responsabil cu controlul tehnic de calitate ?n constructii, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea ?n constructii :
-Curriculum Vitae ?n original, semnat si datat;
-Decizia interna de numire/atestat, ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul” ;
-Declaratia de disponibilitate a persoanei de specialitate propuse pentru ?ndeplinirea contractului (?n cazul ?n care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), ?n original semnata si datata.
d) Pentru fiecare dintre toate celelalte pozitii nominalizate:
-Curriculum Vitae ?n original, semnat si datat ;
-Copii cu mentiunea”conform cu originalul” ale diplomelor de studii;
-Oricare dintre documentele suport relevante pentru sustinerea experientei profesionale specifice: fisa de post, recomandari, contracte de colaborare/de prestari servicii, contracte de munca sau orice alte documente similare, ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul”;
-Declaratia de disponibilitate a persoanei de specialitate propusa pentru ?ndeplinirea contractului (?n cazul ?n care ofertantul nu are angajata aceasta persoana), ?n original, semnata si datata.
Nota: -CV-ul va avea ?nscris ?n subsolul ultimei pagini urmatoarea sintagma:”Declar pe propria raspundere, sub sanctiunea prevederilor referitoare la falsul ?n declaratii prevazute ?n Codul Penal, ca datele sunt corecte si corespund realitatii”.
Operatorii economici care propun experti/specialisti straini, ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat, vor prezenta acest document ?n copie cu mentiunea „conform cu originalul”, ?nsotit de traducerea autorizata ?n limba rom?na; atestatul recunoscut de autoritatile rom?ne se va prezenta la momentul semnarii contractului, ?n cazul ofertantului c?stigator.
Pentru derularea contractului de achizitie publica, ofertantul declarat c?stigator va ?ncheia contract/ contracte de munca/de colaborare cu persoanele propuse (?n cazul personalului care nu este angajat permanent al ofertantului).
Ofertantul nu va putea completa sau propune ?nlocuitor si nici schimba pozitia propusa pentru nici un membru din echipa nominalizata pe perioada evaluarii ofertei depuse.
Dupa atribuirea contractului de lucrari, nici un membru al echipei nominalizate ?n oferta nu va putea fi ?nlocuit fara acceptul ?n scris al autoritatii contractante.Acordul autoritatii contractante pentru modificarea propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este echivalenta cu cea a celor ?nlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor .
?n cazul ?n care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica si profesionala poate fi ?ndeplinita prin cumul, iar documentele solicitate vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii.
Cerinta 4. Informatii privind dotarea tehnica specifica ce urmeaza a fi utilizata ?n vederea ?ndeplinirii contractului.
Se completeaza si se prezinta Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului.
Cerinta nr.5 Informatii privind asociatii si/sau subcontractantii
?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta.
Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de achizitie publica.
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
?n cazul ?n care oferta comuna este declarata c?stigatoare, ?nainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata ?n conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.
Se completeaza si se prezinta, dupa caz, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora si Acordul de subcontractare,respectiv Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de asociati si specializarea acestora si Acordul de asociere.
Cerinta nr.1
Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu ISO 9001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, un sistem de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Operatorii economici straini vor prezenta certificatul respectiv ?n copie cu mentiunea”conform cu originalul” ?nsotit de traducere autorizata si legalizata ?n limba rom?na.
?n cazul unei asocieri, acest certificat va fi prezentat individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare acalitatii nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este ?n curs de certificare.Se poate prezenta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu zisa.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Cerinta nr.2
Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu ISO 14001
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001 sau echivalent , un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici straini vor prezenta,?n copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” certificatul respectiv sau echivalent, ?nsotit de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.
?n cazul unei asocieri, prezentarea certificatelor se va face individual de fiecare membru al asociatiei pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta ca suficienta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este ?n curs de certificare. Se poate prezenta un document in care se precizeaza ca auditul de certificare a operatorului economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu zisa.
Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.
Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru conversia ?n lei, daca contractele sunt ?ncheiate ?n alta moneda, se va lua ?n considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul de referinta. Formularul A8 – Fisa de experienta similara. Formularul A9 –Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici. Formularul A10 - Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Formularul A11 - Declaratia privind lista cu personalul propus pentru ?ndeplinirea contractului. Formular A12 - Declaratia de disponibilitate. Formular A13 -Curriculum Vitae. Formularul A14 -Declaratia privind dotarea tehnica specifica de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. Formularul A15 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Formularul A16- Acord de subcontractare, Formularul A17 - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de asociati si specializarea acestora, Formularul A18 - Acord de asociere. Prezentarea, ?n copie cu mentiunea „conform cu originalul”, a certificatului care atesta implementarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Prezentarea, ?n copie cu mentiunea “conform cu originalul”, a certificatului care sa ateste implementarea sistemului de management de mediu pentru domeniul constructii civile, potrivit standardului ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care trebuie sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul. Nr. de runde al LE: o singura runda LE va ?ncepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1(una) zi. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor depune la Registratura autoritatii contractante, camera 24, ?n termen de 72 ore, noua propunere financiara cu noile valori rezultate ?n urma procesului de reofertare electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2014 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2014 12:00
Locul: Consiliul Judetean Maramures, Baia Mare, Str. Gheorghe Sincai, nr.46.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Tipul de finantare: ¦ Programul Operational Sectorial Mediu, Axa 2,Domeniul Major de Interventie 1 Credite externe cu garantia statului ? Fonduri europene ¦ Fondul European de Dezvoltare (FEDR) Alte fonduri. ¦ Buget de stat si Buget local
Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda operatorilor economici vizitarea amplasamentelor pentru a evalua pe proprie raspundere, cheltuiala si risc, datele necesare pentru elaborarea ofertei. Potentialii ofertanti care intentioneaza sa viziteze amplasamentele ?nsotiti de un reprezentant al autoritatii contractante, vor anunta autoritatea contractanta asupra acestui lucru cu cel putin 24 de ore ?nainte de vizitarea acestora. Participantii la vizitarea amplasamentelor ?si vor asigura mijloacele de transport ?n vederea deplasarii. Potrivit art. 11 din H.G. nr. 925/2006, pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a cerintelor asa cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire de catre autoritatea contractanta, inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati, nominalizarea echipei propuse pentru indeplinirea contractului sau altele asemenea.( Formularul 4). La nivelul propunerii financiare, fiecare operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata ?n urma aplicarii procentului de diverse ?i neprevazute, respectiv 9,450177 % (asa cum este acesta precizat ?n sectiunea II.1.5. ) la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse ?i neprevazute). Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire ?ncarcate ?n SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: Se va solicita reofertarea ?n plic ?nchis, ?n vederea departajarii ofertelor. Durata contractului mentionata la Sectiunea II.3 cuprinde perioada de proiectare si executie a lucrarilor defalcat, respectiv 2 luni proiectare, 8 luni de executie si 12 luni perioada de notificare a defectelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic si monitor oficial
Adresa postala: str. Gh. Sincai nr. 46 , Localitatea: Baia Mare , Cod postal: 430311 , Romania , Tel. +40 262215090 , Email: office@maramures.ro , Fax: +40 262215597 , Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.06.2014 08:26
Vizionari 402