Proiectare si executie lucrare Asfaltare ulite satesti (drumuri comunale), sat Cioranii de Jos, comuna Ciorani, Judetul Prahova
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA CIORANI
Cod fiscal: 2845648, Adresa: COMUNA CIORANI,JUDETUL PRAHOVA, Ciorani, Telefon: 0244462025, Fax: 0244462025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Proiectare si executie lucrare „Asfaltare ulite satesti (drumuri comunale)” , sat Cioranii de Jos, comuna Ciorani, Judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
In cadrul contractului de lucrari se are in vedere realizarea urmatoarelor lucrari: Proiectare si executie lucrare „Asfaltare ulite satesti (drumuri comunale)” , sat Cioranii de Jos, comuna Ciorani, Judetul Prahova. Valoarea estimata a contractului este calculata pe baza devizului general si este de 1.717.321,00 lei fara TVA din care ,,Diverse si neprevazute”: 85.396,00 lei fara TVA, fiind compusa din urmatoarele capitole: Valoarea estimata este compusa din: Cap 3.3- Proiectare si asistenta tehnica (proiectare si inginerie DTAC+PT+DE), verificarea tehnica a proiectarii) – 57.867 lei Cap 4.-Cheltuieli pt investitia de baza-1.550.796,00 lei Cap 5.1.-Organizare de santier-23.262,00 lei Cap 5.3.-Cheltuieli diverse si neprevazute-85.396,00 lei, reprezentamd 5,5 % din valoarea cheltuielilor cap.4 Deci valoarea estimata este de 1.717.321,00 lei fara TVA din care: -Valoare estimata lucrari-1.574.058,00 lei -Valoare estimata proiectare si asistenta tehnica-57.867,00 lei -Diverse si neprevazute-5,5% -85.396,00 lei
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,717,321 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este 32638,50 lei, fiind 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA.Garantia s-a stabilit conf.art.43^1 alin.(2)lit.a si art.278^1alin.(1)din OUG34/2006 actualizata.Garantia poate fi eliberata si in valuta,la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei este de 120zile de la data limita pt depunerea ofertelor.Garantia se poate constitui sub oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 dinH.G.925/2006 actualizata sau prin depunere la casieria autoritatii contractante sau prin virament bancar in contul RO46TREZ5265006XXX000180deschis la Trezoreria Slanic,CIF2843388,cu conditia confirmarii de catre banca p?na la data limita de depunere a ofertelor.O perioada de valabilitate mai mica a scrisorii de garantie fata de perioada de valabilitate a ofertei este motiv de respingere a ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila si sa respecte art.86alin(3) dinHG925/2006.Daca CNSC respinge contestatia ofertantului,se va retine din garantie o suma calculata conf art.278\'1 dinOUG34/2006actualizata.Daca ofertantul se ?ncadreaza ?n categoria IMM,definite de L.346/2004actualizata,acesta va achita 50%din garantie(se completeaza Declaratie privind ?ncadrarea ?n categoria IMM).In cazul asocierilor,daca grupul este alcatuit exclusiv din IMM,se va achita 50% din cuantumul garantiei;daca se depun oferte in asociere,garantia va fi constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia emisa in alta limba va fi prezentata in original,va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in lb romana.Documentul de constituire a garantiei se va incarca in SEAP,va fi semnat cu semnatura electronica,iar originalul se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor online.Neprezentarea documentului de constituire a garantiei in original va descalifica ofertantul
Garantie de buna executie Garantia de buna executie se va constitui conform cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este 5 % din pretul contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie poate fi prin:*printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; Garantia de buna executie este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania;*retineri succesive din situatiile de plata. In acest sens contractantul are obligatia, conform HG nr.1045/2011 privind modificarea art.90 alin.(3) din HG 925/2006 de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, unde va depune o suma de 0,5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului.Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici ?ncadrati ?n categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice rom?ne si/sau straine, care depun oferta comuna) se ?ncadreaza ?n categoria IMM, definite de L.346/2004actualizata,va achita 50% din garantie.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie,oric?nd pe parcursul ?ndeplinirii contractului,?n limita prejudiciului creat,?n cazul ?n care contractantul nu isi ?ndeplineste obligatiile asumate prin contract.Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului,preciz?nd obligatiile care nu au fost respectate.Perioada de garantie a lucrarii va fi de 60 luni.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1) Declaratia de eligibilitate.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda,coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 1) si Cazier judiciar si fiscal al operatorului economic si al administratorului/ administratorilor operatorului economic.In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. 2)Declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se incadreze la una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 2), va fi insotit de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale cat si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal. Certificatele constatatoare emise de organele competente se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL. Autoritatea contractanta va tine cont si de prevederile art. 9 alin.(1) din Ordinul ANRMAP nr509/2011.Pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei.Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul (pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006). Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care beneficiaza de ?nlesniri la plata/esalonari/compensari, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine(cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. 3)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010.Conditie de calificare: Ofertantul trebuie sa confirme ca oferta prezentata a fost conceputa si formulata ?n mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, ?ntelegeri sau aranjamente cu acestia, ca nu contine elemente care deriva din ?ntelegeri ?ntre concurenti ?n ceea ce priveste preturile/tarifele, metodele/formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include ?n respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri, ca oferta prezentata nu contine elemente care deriva din ?ntelegeri ?ntre concurenti ?n ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite si ca detaliile prezentate ?n oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent ?nainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4).In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei.4)Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69\'1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa se afle in conflict de interese cu oricare din urmatoarele persoane care detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante: Marin Voicu-primar, Preda Dumitru- viceprimar, Mirica Nina - secretar, Buturugeanu Paula- sef serviciu contabilitate, Matei Gheorghe- compartiment achizitii, Petre Elena- compartiment achizitii, Mirica Petra- membru comisie achizitii, Raduta Marin, membru comisie achizitii, Alexe Nicolae, Calugaru Ovidiu, Geana Marian, Mihai Dumitru, Tudor Doina, Iancu Gheorghe, Ivascu Vasile, Matache Maria, Mocanu Ion, Moldoveanu Vasile, Serban Emanuel, Trandafir Gabriel, Vasile State si Zamfir Ioana – . consilieri locali. Modalitatea de ?ndeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5).In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator si/sau subcontractantii Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru toate documentele solicitate ?n cadrul acestei sectiuni pentru persoanele fizice/juridice rom?ne se va permite depunerea ?n oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” iar, pentru persoanele fizice/juridice straine documentele se prezinta ?n original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” si vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea acestor documente in original ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sau, ori de cate ori sunt sesizate elemente de neclaritate cu privire la documentele prezentate.Se vor prezenta:*Documentele care dovedesc forma de ?nregistrare a operatorului economic.Conditie de calificare: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC iar ofertantul trebuie sa fie autorizat sa desfasoare activitatile aferente contractului.Modalitatea de ?ndeplinire: Pentru persoanele fizice/juridice rom?ne se va prezenta certificatul constatator,emis de Oficiul Registrului Comertului ?n raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor,reprezentantilor legali, obiectul de activitate iar pentru persoanele juridice straine se va prezenta un document echivalent.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei pentru acele activitati asumate prin acordul de asociere.Pentru persoanele juridice straine:Modalitatea de ?ndeplinire:-prezentarea documentelor care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs.Documentele (ex: atestate, autorizari, licente etc. – daca este cazul) trebuie sa fie valabile data limita de depunere a ofertelor. .(se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1:Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2011,2012,2013) trebuie sa fie egala sau mai mare dec?t suma de 3.263.850,00 lei fara TVA Se vor prezenta:- Formularul nr. 6 – Informatii generale completat. - Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si ?nregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale de audit sau alte documente edificatoare,cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Pentru calculul cifrelor de afaceri exprimate ?n alta moneda dec?t euro se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Central Europeana pentru ultimii trei ani finalizati din punct de vedere contabil. Valorile de referinta sunt urmatoarele: pentru anul 2013:1 EUR= 4,4190,1 USD = 3,3279;pentru anul 2012:1 EUR= 4,4560,1 USD = 3,4682;pentru anul 2011:1EUR = 4,2379 lei,1 USD = 3,0486lei.Pentru operatorii economici nerezidenti, ?n masura ?n care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii ?n care este stabilit operatorul economic,atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba rom?na. ?n cazul ?n care candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.23, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea economica si financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezent?nd ?n acest sens Formularele nr.1, nr. 2 si nr.5 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat lucrari similare, respectiv un contract sau cel mult doua contracte, in care valoarea cumulata a lucrarilor similare sa fie cel putin egala sau mai mare decat suma de 1.574058,00 lei fara TVA. .Se vor prezenta:- Formularul nr. 7 – Declaratie privind lista principalele lucrari executate ?n ultimii 5 ani. (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).-Formularul nr.9-Experienta similara- pentru lucrarile similare; - Se vor prezenta orice documente in vederea indeplinirii cerintei atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit. a) din OUG34/2006: lista lucrari insotita de certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit), emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat servicii similare, respectiv un contract sau cel mult doua contracte, in care valoarea cumulata a serviciilor de proiectare similare sa fie cel putin egala sau mai mare decat suma de 57867.00 lei fara TVA . -se va prezenta Formularul nr.9-Experienta similara- pentru servicii similare; Se vor prezenta orice documente in vederea indeplinirii cerintei atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute la art. 188 alin. (2) lit. a) din OUG34/2006 In cazul in care pentru serviciile de proiectare beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari/recomandari din partea acestuia, demonstrarea executarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respectiv documente ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte.,Cerinta nr. 2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(proprietate,leasing sau prin contracte/conventii de ?nchiriere/ angajamente)de utilaje/mijloace de transport/echipamente specifice rezultate a fi necesare pentru indeplinirea contractului conform propunerii tehnice prezentate (Formularul nr.10 impreuna cu Anexa la Formularul10);?n cazul ?n care operatorul economic are ?n dotarea sa/dispune de echipamentele mentionate mai sus prin contracte/conventii de ?nchiriere se vor prezenta contractele / conventiile cu operatorii economici posesori ai respectivelor echipamente. Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II, pentru lucrari de infrastructura de transport,conform Legii10/1995,Ordinului ISC nr.153/2010 privind , Ordinului MDRT nr.1497/2011 privind calitatea in constructii.,Cerinta nr. 3: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere ?n ultimii trei ani,Cerinta nr.4 Cerinte minime pentru executia lucrarii: Personalul propus pentru executia contractului trebuie sa ?ntruneasca cerintele minime privind experienta similara. Personalul cheie:1.Coordonator (manager) proiect cu experienta profesionala ?n domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 2.Responsabil calitate; 3.Sef santier cu experienta profesionala ?n domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar; 4.Responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in conformitate cu Legea 10/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, HGR 925/1995 cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului MLPTL nr. 777/2003 cu modificarile si completarile ulterioare,pentru urmatorul domeniu:II - Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie; poduri; 5. Responsabil pentru verificarea masurilor de sanatate si securitatea muncii pe santierele deschise, autorizat conform legii nr.319/2006 sau similar/echivalent 6. Responsabil cu protectia mediului 7. Proiectanti – 2 ingineri licentiati ai unei Facultati de Constructii Formularul nr. 12 – Lista personalului care va fi implicat ?n executia contractului completat insotit de: -Copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul” dupa diplome de studii, autorizatii, Decizie interna eliberata de angajator (pentruCQ).-Copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul” dupa contracte de munca /contracte de colaborare / angajamente de participare.Formularul nr.14 -Declaratie de disponibilitate semnata in original. Pt RTE se va prezenta doar copie atestat sau copie legitimatie cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor si Declaratia de disponibilitate(formular nr.14) Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele umane disponibilizate astfel ?nc?t sa faca dovada capacitatii de a acoperi executia lucrarilor, functie de graficul de executie propus cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic,pentru fiecare tip de lucrari in parte.,Cerinta nr. 5: ?n cazul ?n care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor ?ndeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Vor fi luate ?n considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati ?n oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare ?n executarea contractului.Daca ofertantul c?stigator va subcontracta o parte sau anumite parti din contract, Autoritatea Contractanta solicita prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre acesta si subcontractantii nominalizati ?n oferta, la data ?ncheierii contractului de achizitie publica.,Cerinta nr.6 In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie prezentata legalizata pana la data incheierii contractului de achizitie publica,Cerinta nr.7 ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective,prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta informatii privind sistemul de management de mediu pentru activitati de executie lucrari de constructii prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management de mediu (cum ar fi ISO 14001 sau echivalent).,Se vor prezenta informatii privind sistemul de management al calitatii pentru activitatile indicate prin care se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii potrivit conditiilor de certificare a sistemului de management al calitatii (cum ar fi ISO 9001 sau echivalent). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata 15
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.07.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2014 14:23
Vizionari 450