Proiectare si executie, Extindere retea alimentare cu apa si canalizare in comuna Cumpana judetul Constanta
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CUMPANA JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: Soseaua Constantei nr. 132 , Localitatea: Cumpana , Cod postal: 907105 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Investitii , Tel. 0241730788 , In atentia: MARIAN IUTU , Email: primaria_cumpana@yahoo.com, marian_iutu@yahoo.com , Fax: 0241739003 int.108 , Adresa internet (URL): www.primaria-cumpana.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Proiectare si executie ,,Extindere retea alimentare cu apa si canalizare in comuna Cumpana judetul Constanta\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Cumpana ,judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Comuna Cumpana dispunde de un sistem centralizat de furnizare apa potabila si de canalizare, numarul de locuitori si de gospodarii a crescut ,determinând astfel necesitatea racordarii tuturor locuitorilor la utilitati. Caracteristici: retea alimentare cu apa 20.406 ml; retea canalizare 19.980 ml
Valoarea estimata fara TVA: 5,561,480 EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.09.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 03.09.2012
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Investitia a fost aprobata si propusa finantare conform HG 1517 din decembrie 2009.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor efectua in raport cu resursele bugetare repartizate de catre Guvern.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu
VI.2) Alte informatii
Subprogram multianual prioritar de mediu si gospodarire a apelor
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2010 12:01
Vizionari 299