Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band si Grebenis
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: str. Salc?milor, nr. 23 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540202 , Romania , Punct(e) de contact: Cotoara Cornel Ioan , Tel. +40 265402172 , Email: secretariat.mures@romgaz.ro , Fax: +40 265306340 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band; Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Grebenis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul isi propune luarea unor masuri de eficientizare energetica a celor doua statii de comprimare. Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute: 0 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band; Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Grebenis
Valoarea estimata fara TVA: 15,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantumul garantiei pentru participare: 300 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertei Aceasta garantie este valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare-RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. ?n masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata. Cuantumul acestei retineri este de 0,00 lei. Retinerea in conditiile art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10,00 % din valoarea fara TVA a contractului. b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 – forma la zi Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) – (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. Conform art.90 alin.(3) din H.G. 925/2006 – forma la zi, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. ?n acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata se face ?n maxim 30 zile de la primirea facturii de la contractant.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa Formularul nr.1A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr.1B
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul
autoritatii contractante:
Pantelimon Avram – director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures
Caraivan Viorica – director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures
Birsan Mircea Lucian – director departament tehnic-achizitii SNGN Romgaz SA Medias
Ilinca Dan Claudiu – consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures
Stefan Ioan – presedinte
Ciurca Ovidiu Ioan – membru
Pop Camelia Doina – membru
Cotoara Cornel Ioan– membru
Saseanu Rodica Maria – membru
Breier Zoltan – membru
Baraian Calin – membru Se va completa Formularul nr. 1C
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010
Se va completa Formularul nr.1D
In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind ,,Situatia personala a condidatului/ofertantului’’ trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Persoane fizice /juridice romane
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC (copie cu specificatia „conform cu originalul”) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunerea a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator ?n original sau copie legalizata.
Persoane juridice /fizice straine
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent ?n original sau copie legalizata.
Autorizatii de specialitate
Societatile ofertante vor prezenta copii dupa autorizatii:
ANRE tip B si C1A conform Ordin 23/15.05.2013 al ANRE
Atestat privind capaciatatea realizarii de activiatti specifice eliberat de INSEMEX Petrosani pentru proiectare lucari in atmosfere potential explozive, conform Normativ NEX 01-06 aprobat prin ordin 1636/2007 al MEF SI MM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2011, 2012, 2013. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 30.000 lei. Pentru calculul ?n alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta bilant contabil pe anul 2011, 2012 si 2013 vizat si ?nregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice documente in sustinerea cifrei de afaceri. Se va completa Formularul 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat servicii similare cu o valoare cumulata de minim 7.500 lei fara TVA, prestate la nivel a maxim 2 contracte. Cerinta se va demonstra prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Pentru calcul in valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, perioada de prestare, beneficiari si daca au fost duse la bun sf?rsit.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 3.
Se va prezenta o lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ultimi 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 4
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)
a) lista cuprinz?nd subcontractantii ?nsotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze
c) datele de recunoastere ale subcontractantilor (denumire societate, nr. Registru comertului, cod unic de inregistrare, adresa)
Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 5
Informatii privind asocierea
(daca este cazul)
Mai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in sociatie pe intreaga durata a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa datele de recunoastere ale asociatilor (denumire societate, nr. Registru comertului, cod unic de inregistrare, adresa), cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa ?l duca la ?ndeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se va constitui ?n anexa la contractul de achizitie publica.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Daca da, informatii suplimentare despre licitatia electronica (dupa caz) LE se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda. Durata rundei este de 1(una)zi. Pentru a participa la LE op. econ. trebuie sa detina certif. digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet. Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Informatii puse la dispozitia op. econ. odata cu publicarea anuntului privind LE sunt: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare de 1% din valorea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Ofertantul castigator al LE are obligatia sa transmita AC formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea LE.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2014 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2014 11:30
Locul: S.N.G.N. ROMGAZ SA Sucursala Targu Mures, str. Salcamilor, nr 23 Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA ale fiecarei oferte admisibile in parte si prin ?ntocmirea ?n ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta c?stigatoare. Atribuire se face la total. ?n urma procesului de reofertare electronica, ?n situatia ?n care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare ?n plic ?nchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. ?n solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere. Se va depune modelul de contract semnat si stampilat de catre ofertant, cu eventualele amendamente la clauzele specifice, daca exista. Daca un operator economic considera ca anumite clauze obligatorii ii sunt defavorabile, va solicitat autoritatii contractante clarificari, inclusiv modificarea lor, astfel incat daca aceste clauze vor fi amendate/modificate ele sa fie aduse la cunostinta tuturor operatorilor interesati, inainte de date limita de depunere a ofertelor. Prin urmare, clauzele contractuale obligatorii pot fi modificate si aduse la cunostinta tuturor celor interesati, inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidatului, in timp ce clauzele specifice pot fi negociate/modificate atata timp cat nu introduc conditii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt operator economic sau daca modificarea nu schimba balanta economica a contractului in favoarea contractantului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA Tirgu Mures Serviciul Contracte
Adresa postala: str. Salc?milor, nr.23 , Localitatea: T?rgu Mures , Cod postal: 540202 , Romania , Tel. +40 265402172 , Email: secretariat.mures@romgaz.ro , Fax: +40 265306340 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2014 08:14
Vizionari 261