Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band si Grebenis

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.

Adresa postala: str. Salc?milor, nr. 23 , Localitatea: Targu Mures , Cod postal: 540202 , Romania , Punct(e) de contact: Cotoara Cornel Ioan , Tel. +40 265402172 , Email: secretariat.mures@romgaz.ro , Fax: +40 265306340 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Societate Nationala

Activitate (activitati)

- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band; Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Grebenis

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Servicii

12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica

Locul principal de prestare: sediul prestatorului

Codul NUTS: RO125 - Mures

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

contractul isi propune luarea unor masuri de eficientizare energetica a celor doua statii de comprimare. Valoarea estimata a cheltuielilor diverse si neprevazute: 0 lei

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Band; Proiectare - Modernizare iluminat interior si exterior prin utilizarea surselor de iluminat de tip LED la SC Grebenis



Valoarea estimata fara TVA: 15,000 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

2 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

- Cuantumul garantiei pentru participare: 300 lei. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil in data: a cincea zi inainte de data limita depunerii ofertei Aceasta garantie este valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie conform art.86(1)si (6) din HG 925/2006. Contul pentru virarea garantiei de participare-RO60 BTRL 0270 1202 1673 46XX Banca Transilvania; RO 14056826. Recomandam atasarea la oferta a dovezii constituirii garantiei de participare. ?n masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, AC va retine contestatarului din garantia de participare o suma in conformitate cu art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata. Cuantumul acestei retineri este de 0,00 lei. Retinerea in conditiile art.278¹ alin(1) din OUG 34/20006 actualizata, modificata si completata de OUG 76/30.06.2010 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului va fi de 10,00 % din valoarea fara TVA a contractului. b) Garantia de buna executie a contractului se constituie conform art.90 alin. (1) din H.G. 925/2006 – forma la zi Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art.86 alin.(2) – (4) din H.G. 925/2006-actualizata, se aplica in mod corespunzator. Conform art.90 alin.(3) din H.G. 925/2006 – forma la zi, daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. ?n acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului fara TVA.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

surse proprii; plata se face ?n maxim 30 zile de la primirea facturii de la contractant.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Se va completa Formularul nr.1A

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat.Se va completa Formularul nr.1B

Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG34/2006, articol nou introdus la pct.21 din OUG 76/2010 care modifica si completeaza OUG 34/2006- persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul

autoritatii contractante:

Pantelimon Avram – director SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures

Caraivan Viorica – director economic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures

Birsan Mircea Lucian – director departament tehnic-achizitii SNGN Romgaz SA Medias

Ilinca Dan Claudiu – consilier juridic SNGN Romgaz SA Sucursala Tg Mures

Stefan Ioan – presedinte

Ciurca Ovidiu Ioan – membru

Pop Camelia Doina – membru

Cotoara Cornel Ioan– membru

Saseanu Rodica Maria – membru

Breier Zoltan – membru

Baraian Calin – membru Se va completa Formularul nr. 1C

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010

Se va completa Formularul nr.1D

In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind ,,Situatia personala a condidatului/ofertantului’’ trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte. Persoane fizice /juridice romane

Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de ONRC (copie cu specificatia „conform cu originalul”) din care sa reiasa obiectele de activitate. Informatiile cuprinse in acest certificat vor fi reale/valabile la data limita de depunerea a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator ?n original sau copie legalizata.

Persoane juridice /fizice straine

Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Ofertantul clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent ?n original sau copie legalizata.

Autorizatii de specialitate

Societatile ofertante vor prezenta copii dupa autorizatii:

ANRE tip B si C1A conform Ordin 23/15.05.2013 al ANRE

Atestat privind capaciatatea realizarii de activiatti specifice eliberat de INSEMEX Petrosani pentru proiectare lucari in atmosfere potential explozive, conform Normativ NEX 01-06 aprobat prin ordin 1636/2007 al MEF SI MM

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Ofertantul va prezenta obligatoriu media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2011, 2012, 2013. Operatorul economic trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 30.000 lei. Pentru calculul ?n alta valuta se va folosi cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul va prezenta bilant contabil pe anul 2011, 2012 si 2013 vizat si ?nregistrat de Ministerul Finantelor Publice sau orice documente in sustinerea cifrei de afaceri. Se va completa Formularul 2.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Fisa/fise de informatii privind experienta similara pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a prestat servicii similare cu o valoare cumulata de minim 7.500 lei fara TVA, prestate la nivel a maxim 2 contracte. Cerinta se va demonstra prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Pentru calcul in valuta se va utiliza cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru sustinerea fisei de experienta similara se vor prezenta certificari/documente care sa indice valoarea, perioada de prestare, beneficiari si daca au fost duse la bun sf?rsit.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul 3.

Se va prezenta o lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ultimi 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul 4

Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)

a) lista cuprinz?nd subcontractantii ?nsotita de acordurile de subcontractare;

b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze

c) datele de recunoastere ale subcontractantilor (denumire societate, nr. Registru comertului, cod unic de inregistrare, adresa)

Se solicita la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul 5

Informatii privind asocierea

(daca este cazul)

Mai multi operatori economici au dreptul de a asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere in care se va mentiona faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea pentru indeplinirea viitorului contract de achizitie publica, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in sociatie pe intreaga durata a contractului.

Modalitatea de indeplinire

Se solicita la incheierea contractului, acordul de asociere legalizat din care sa reiasa datele de recunoastere ale asociatilor (denumire societate, nr. Registru comertului, cod unic de inregistrare, adresa), cine este liderul de asociere si partea fiecaruia din contractul pe care urmeaza sa ?l duca la ?ndeplinire. Acordul de asociere prezentat trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se va constitui ?n anexa la contractul de achizitie publica.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Daca da, informatii suplimentare despre licitatia electronica (dupa caz) LE se va organiza prin intermediul SEAP intr-o singura runda. Durata rundei este de 1(una)zi. Pentru a participa la LE op. econ. trebuie sa detina certif. digital valid, tehnica de calcul si conexiune internet. Obiectul procesului repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei.Informatii puse la dispozitia op. econ. odata cu publicarea anuntului privind LE sunt: ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, nr. de participanti inscrisi, pasul minim de licitare de 1% din valorea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, ofertarea se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentului. Ofertantul castigator al LE are obligatia sa transmita AC formularul de oferta si oferta refacuta in original in cel mult doua zile lucratoare de la finalizarea LE.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2014 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

16.07.2014 11:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 16.07.2014 11:30

Locul: S.N.G.N. ROMGAZ SA Sucursala Targu Mures, str. Salcamilor, nr 23 Mures

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Evaluarea ofertelor se realizeaza prin compararea preturilor fara TVA ale fiecarei oferte admisibile in parte si prin ?ntocmirea ?n ordine crescatoare a preturilor respective, a clasamentului pe baza caruia se stabileste oferta c?stigatoare. Atribuire se face la total. ?n urma procesului de reofertare electronica, ?n situatia ?n care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare ?n plic ?nchis, contractul fiind atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. ?n solicitare se va indica locul, data si ora la care se vor deschide noile propuneri financiare, precum si persoanele autorizate sa asiste la deschidere. Se va depune modelul de contract semnat si stampilat de catre ofertant, cu eventualele amendamente la clauzele specifice, daca exista. Daca un operator economic considera ca anumite clauze obligatorii ii sunt defavorabile, va solicitat autoritatii contractante clarificari, inclusiv modificarea lor, astfel incat daca aceste clauze vor fi amendate/modificate ele sa fie aduse la cunostinta tuturor operatorilor interesati, inainte de date limita de depunere a ofertelor. Prin urmare, clauzele contractuale obligatorii pot fi modificate si aduse la cunostinta tuturor celor interesati, inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidatului, in timp ce clauzele specifice pot fi negociate/modificate atata timp cat nu introduc conditii care ar fi permis atribuirea contractului unui alt operator economic sau daca modificarea nu schimba balanta economica a contractului in favoarea contractantului.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



SNGN ROMGAZ SA Tirgu Mures Serviciul Contracte

Adresa postala: str. Salc?milor, nr.23 , Localitatea: T?rgu Mures , Cod postal: 540202 , Romania , Tel. +40 265402172 , Email: secretariat.mures@romgaz.ro , Fax: +40 265306340 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

24.06.2014 08:14
Vizionari 261