Proiectare Faza Studiu de Fezabilitate Linie noua de cale larga pentru primire-expediere trenuri de calatori in Statia CF Socola
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: prin Sucursala Regionala CF Iasi Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Punct(e) de contact: Julieta Aghion , Tel. +40 232273507 , Email: julieta.aghion@cfr.ro , Fax: +40 232273507 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare – Faza Studiu de Fezabilitate „Linie noua de cale larga pentru primire-expediere trenuri de calatori ?n Statia CF Socola
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Statia CF Socola
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare- Faza Studiu de fezabilitate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru construirea unei linii de cale larga, amenajarea unui peron nou cu copertina si iluminat exterior.
Valoarea estimata fara TVA: 20,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
20 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de: 400 lei si este irevocabila. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestei sume. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n original, (Formularul 1A din Sectiunea III – Formulare); prin ordin de plata ?n contul Sucursalei Regionale CF Iasi nr. RO26 BPOS 2400 2831 193ROL01, deschis la BANC POST, Sucursala Iasi sau prin depunerea ?n numerar la casieria Suc. Regionale CF Iasi. Cursul de referinta pentru echivalarea garantiei de participare constituita ?n alta moneda va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie se constituie numai ?n LEI si reprezinta 5% (2,5% pt. IMM) din pretul contractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie ?n termen de 5 zile de la data semnarii contractului printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria Suc. Regionala CF Iasi. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (3) lit. b) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii -Lista obiectivelor de investitii din surse proprii pe anul 2014
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3 „Declaratie privind Eligibilitatea” din Sectiunea III – Formulare, ?n original.
Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta Formularul 3A “Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare” din Sectiunea III- Formulare, ?n original.
Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 691 din OUG nr. 34/2006:Ofertantul va prezenta „Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 691” din OUG 34/ 2006 - Formularul 3B din Sectiunea III – Formulare, ?n original. Aceasta declaratie va fi completata de catre toti participantii la procedura (ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori). Persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul CNCF „CFR” SA - Sucursala CRE?R CF Iasi ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director: ing. George Radu PIPA,Contabil sef: ec. Maria RUSU,Sef oficiu juridic: jr. Luminita STANESCU,Sef divizie Tehnica: ing. Eduard SPITA,Sef serviciu comercial ing. Carmen NEGRU,Sef birou BAP ing. Julieta AGHION.
Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta, conf. Ord. ANRMAP nr. 314/12.10.2010:Declaratie pe proprie raspundere privind faptul ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Ofertantul va prezenta Formularul 3D „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” din Sectiunea III- Formulare, ?n original.
Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata:a) Certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (ANAF-DGFP), care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata, ?n original, copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1.Certificat constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta ?n original, ?n copie legalizata sau ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ?n cazul ?n care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului” ?n copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document ?n original sau ?n copie legalizata.
Atestate, autorizatii, certificate etc., ?n functie de specificul contractului: Ofertantul va prezenta urmatoarele:
a) Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER pentru categoria serviciilor feroviare critice: „Proiectare si expertizare ?n domeniul infrastructurii feroviare” si „Studii topometrice si geotehnice”, conform OMT nr. 290/2000, ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
b) Agremente tehnice feroviare eliberate de AFER pentru urmatoarele servicii feroviare critice: „Proiectare si expertizare ?n domeniul infrastructurii feroviare” si „Studii topometrice si geotehnice”, conform OMT nr. 290/2000, ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, ?n cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrement tehnic/certificat de omologare tehnica pe perioada de derulare a contractului, va proceda la prelungirea valabilitatii acestora ?n termen util, din proprie initiativa, aduc?nd acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri ?n domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013, ?n valoare de cel putin 39.600 lei.
Documente care sustin criteriul de calificare:
Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul 4
b)Bilanturile contabile vizate si ?nregistrate de organele competente, pe ultimii 3 ani sau alte documente edificatoare, care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului - ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 4 din Sectiunea III – Formulare.
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv; de exemplu pentru euro dupa cum urmeaza:
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei.
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei;
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
c) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, ?n original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III - Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari.
Ultimii 3 ani se calculeaza p?na la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va prezenta Formularul 5 “Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii ?n ultimii 3 ani” .
Modalitatea de indeplinire
Formularul 5 din Sectiunea III - Formulare
b) Ofertantul va prezenta ca dovada a experientei similare prestarea ?n ultimii 3 ani a unor contracte de servicii de proiectare ?n domeniul feroviar de natura si complexitatea lucrarii ce face obiectul procedurii, astfel:
- maxim 3 contracte la nivelul carora ofertantul a prestat servicii similare (proiectare – faza de fezabilitate pentru lucrari de linii) ?n valoare cumulata de cel putin 20.000 lei (fara TVA).
Ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ?n conformitate cu prevederile art.188 alin. 2 din OUG nr.34/2006 (copii lizibile cu mentiunea conform cu originalul de pe parti relevante din contracte, proces verbal de predare documentatie, document constatator initial si final dupa caz, prin care sa se confirme ca lucrarile au fost executate ?n mod corespunzator).
Modalitatea de indeplinire
Formularele 6 din Sectiunea III – Formulare
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/alta moneda mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, de exemplu pentru euro dupa cum urmeaza:
Anul 2011: 1 euro=4,2379 lei;
Anul 2012: 1 euro=4,4560 lei;
Anul 2013: 1 euro=4,4190 lei
Pentru alte monede se va utiliza cursul mediu BNR aferent fiecarui an ?n parte.
c) Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare ?ndeplinirii ?n bune conditii a contractului, si anume: personal tehnic de specialitate (proiectant, topometrist, geotehnician), responsabil SSM cu Certificat de absolvire curs ?n domeniul SSM – emis de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si M.E.C.T.S, conform prevederilor Legii nr. 319/2006, cu experienta dovedita prin participarea la cel putin un contract unde sa fi desfasurat activitati similare (copie dupa certificat, CV).
Ofertantul va prezenta Formularul 7 „Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ” pe ultimii 3 ani si Formularul 8 „Informatii referitoare la personalul de conducere si persoanele responsabile pentru ?ndeplinirea contractului”.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 7 si Formularul 8 din Sectiunea III – Formulare.
d) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.190 din OUG nr.34/2006. ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, ?n original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Modalitatea de indeplinire
Formularul 3, Formularul 3A cu lit. a), c1) si d) si Formularul 3B din Sectiunea III - Formulare
e) Informatii privind asocierea
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata numai ?n cazul ?n care oferta comuna este declarata c?stigatoare. ?n cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia persoanala si capacitatea de exercitare a a activitatii profesionale (?nregistrarea) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte, iar celelate cerinte privind capacitatea tehnica si profesionala, capacitatea economico-financiara trebuie ?ndeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Nota: Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (certificat constatator emis de ONRC) trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare asociat, pentru partea de contract pe care o va executa.
Ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe l?nga oferta comuna, alte oferte ?n mod individual sau ?n alta asociere ori de a participa ?n calitate de subcontractor la procedura. ?n cazul ?n care, oferta comuna este declarata c?stigatoare, modificarea asocierii dupa ?ncheierea contractului nu este admisa.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta, daca este cazul, Formularul 16 si Formularul 17 din Sectiunea III – Formulare.
a) Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008
Modalitatea de indeplinire
Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2014 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Iasi, Piata Garii nr. 1, Biroul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA: Ofertantul va prezenta odata cu scrisoarea de inaintare o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat, dupa caz) - Formularul 3C din Sectiunea III – Formulare, ?n original. Limba care guverneaza contractul este limba romana. Toate comunicarile intre Operatorul economic si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana. Pentru vizualizarea documentelor de atribuire disponibile pe SEAP, trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care au fost semnate documentele, in conditiile respectarii Legii 455/2001 privind semnatura electronica. Conform prevederilor art. 24 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate preciza ?n cadrul ofertei informatiile care sunt confidentiale (dezvaluirea acestor informatii ar prejudicia interesele legitime ale operatorului economic ?n special ?n ceea ce priveste secretul comercial si proprietatea intelectuala). Toate documentele ofertei ?n alta limba, vor fi ?nsotite de traducerea autorizata ?n limba romana (exceptie facand documentele care dovedesc modul de indeplinire a obligatiilor de plata, a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul de stat si local, care vor fi prezentate ?n traducere autorizata si legalizata). Oferta c?stigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si a carei propunere financiara va contine pretul cel mai scazut. Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: ?n cazul ?n care ?n cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara ?n plic ?nchis, caz ?n care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Sucursalei Regionale CF Iasi
Adresa postala: Str. Piata Garii nr.1 , Localitatea: Iasi , Cod postal: 700090 , Romania , Tel. +40 232215600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2014 11:46
Vizionari 308