PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA DIRECTIA SILVICA NEAMT
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. Petricani, nr. 9A, sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 70164 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Silvica Neamt , Tel. +40 213171005 , In atentia: Angela Tamaslacaru , Email: daniel.robu@rnp.rosilva.ro , Fax: +40 213169745 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Str. V.A.Urechea. nr. 24, jud. Neamt , Localitatea: Piatra Neamt , Cod postal: 610100 , Romania , Tel. +40 233211696 , In atentia: Angela Tamaslacaru , Email: office@neamt.rosilva.ro , Fax: +40 233212736
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
Adresa postala: online , Localitatea: online , Cod postal: online , Romania
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro)
Adresa postala: online , Localitatea: online , Cod postal: online , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PRODUSE DE BALASTIERA SI CARIERA- DIRECTIA SILVICA NEAMT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitele, din cadrul Ocoalelor Silvice, din cadrul Directiei Silvice Neamt, prezentate in anexa 2 a Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 57,200 si 5,994,300 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitatile minime si maxime ce se vor face obiectul unui contract subsecvent sunt mentionate in Anexa 1 a caietului de Sarcini.Valorile estimate minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt: Lot 1 Tazlau: min 3880 lei, max. 226.149 lei Lot 2 Roznov: min. 8.360 lei, max. 174.200 lei Lot 3 Vaduri: min 8.360 lei, max. 324.056 lei Lot 4 Tarcau: min 4.280 lei, max. 288.104 lei Lot 5 Brates: min 2360 lei, max. 195.237 lei Lot 6 Bicaz: min 5320 lei, max. 410.356 lei Lot 7 Borca: min 1880 lei, max. 12.206 lei Lot 8 Poiana Teiului: min 1240 lei, max. 39.060lei Lot 9 Pipirig: min 7240 lei, max. 57595 lei Lot 10 Targu Neamt: min 4600 lei, max. 162748 lei Lot 11 Varatec: min 800 lei, max. 2000 lei Lot 12 Garcina: min 5000 lei, max. 19391 lei Lot 13 Roman: min 1560 lei, max. 23467 lei Lot 14 Horia: min 2320 lei, max. 77186 lei. Se estimeaza ca vor fi incheiate contracte subsecvente - anual.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia se produse de balastiera si cariera, in cantitatile si asortimentele prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Canritatile si valorile minime si maxime estimate pentru un contract subsecvent: Lot 1.TAZLAU min 160 - max 10134 to, min 3880- max 226149 lei; LOT 2.ROZNOV -min 320- max 6300 to, min 8360 - max 174200lei; LOT 3.VADURI min 320 - max 11770 to, min 8360 - max 324056 lei ; LOT 4. TARCAU- min 160- max 10512 to, min 4280- max 288104 lei;LOT 5.BRATES- min 80 -max 6756 to, min 2360 - max 195237 lei;LOT 6.BICAZ- min 200- max 15233 to, min 5320 - max 410356 lei;LOT 7.BORCA -min 80 - max 478 to, min 1880 - max 12206 lei;LOT 8.POIANA TEIULUI-min 40- max 1260 to, min 1240 - max 39060 lei;LOT 9.PIPIRIG- min 280 - max 2233 to, min 7240 - max 57595 lei;LOT 10.TARGU NEAMT - min 160 - max 5601 to, min 4600 - max 162748 lei;LOT 11.VARATEC min 40 - max 200 to, min 800 - max 2000 lei; LOT 12.G?RCINA- min 200 - max 749 to, min 5000 - max 19391 lei;LOT 14.ROMAN - min 80 -max 1200 to, min 1560 - max 23467 lei;LOT 14.HORIA - min. 80 - max 2834 to, min 2320 - 77186 lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 57,200 si 5,994,300 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este stabilita conform prevederilor art. 43^1, alin.2, lit.a din OUG 34/2006 in lei sau valuta la cursul BNR din data stabilita cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca un ofertant inainteaza o contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, sau daca contestatarul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului 1% din valoarea estimata, cf art.278^1 alin. 1, 2 din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare si informatii privind suma pe care o va retine autoritatea contractanta contestatorului din garantia de participare , sunt redate in Anexa B ,a prezentei documentatii, – Informatii privind loturile Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazuri exceptionale, comisia de evaluare va solicita prelungirea termenului pentru garantia de participare. Forma de constituire a garantieie de participare: a. virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt, pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie constituita in cuantumul si pentru perioada prevazuta in anuntul de participare. Se va completa formularul din sectiunea \"Modele de formulare\". b. Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. c. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante, pana la data limita pentru depunerea ofertelor. Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800-BRD Piatra Neamt, R 1590120. Dovada platii garantiei de participare se va incarca in SEAP.In situatia in care IMM-urile beneficiaza de prevederile Legii 346/2004, ofertantii au obligatia de a posta dovada ca sunt IMM. Cuantumul garantiei de buna executie - 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului de furnizare ce urmeaza a fi ?ncheiat Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prin depunera la casierie sau daca partile convin, prin retineri succesive de facturi partiale, caz in care se respecta prevederile art. 90, alin.3 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor(facand dovada in acest sans prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garatia de buna executie se elibereaza conform prevederilor art.92 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de productie ale Directiei Silvice Neamt.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. “Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea” - se va prezenta at?t de ofertanti c?t si de ofertanti asociati, terti sustinatori, daca este cazul; ofera informatii despre eligibilitatea ofertantilor, tertilor sustinatori, ofertantilor asociati;
b. “Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”. Formularul se prezinta pentru respectarea Ord. ANRMAP 314/2010;
c.“Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1din OUG nr. 34 / 2006” - se va prezenta atat de ofertanti, c?t si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing. Doru Gherghel – director; ing. Mircia Gorghiu – director tehnic; ec. Radu Matrescu – director economic; ing. Carmen Strugaru - sef Birou investitii; ing. Ciprian Miron –responsabil mecanizare, ec. Doina Pana – birou financiar – contabil, Ec. Magdalena Mihalache – birou financiar – contabil, jr. Camelia Romaniuc - compartiment juridic; jr. Iulian Chindea – compartiment juridic, dr. ing. Dana Isciuc - compartiment achizitii publice, ing. Angela Tamaslacaru – compartiment achizitii publice.
Formularul se prezinta pentru evitarea conflictului de interese si respingerea ofertelor care se afla ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34 / 2006.
d.“Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181” se va prezenta at?t de ofertanti, c?t si de ofertanti asociati; daca este cazul, tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit. a), c),c^1 si ) – ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, tertilor, ofertantilor asociati.
e.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati.
Ofertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
f.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala - ofera informatii despre situatia personala a ofertantilor, ofertantilor asociati
Ofertantii vor prezenta certificate fiscale din care sa reiasa ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. a.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului – ofera informatii in ceea ce priveste domeniul de activitate al ofertantului. Informa?iile cuprinse ?n Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC ?n original sau copie legalizata.
b..Persoane juridice/ fizice straine - vor respecta prevederile art.182 din OUG nr.34 / 2006, pentru a oferi informatii despre situatia personala a ofertantilor. Pentru documentele care nu sunt ?n limba rom?na se vor atasa si traducerile autorizate ?n limba rom?na.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Se solicita ofertantilor o cifra de afaceri globala medie pe ultimii trei ani (2011, 2012 si 2013) , pentru fiecare lot ?n parte, de minim:
Lot 1.TAZLAU 452.000 LEI; LOT 2.ROZNOV -348.000 LEI; LOT 3.VADURI 648.000 LEI; LOT 4. TARCAU- 576.000 LEI;LOT 5.BRATES- 390.000LEI;LOT 6.BICAZ- 820.000 LEI;LOT 7.BORCA -24.000 LEI;LOT 8.POIANA TEIULUI-78.000 LEI;LOT 9.PIPIRIG 115.000 LEI;LOT 10.TARGU NEAMT - 325.000 LEI;LOT 11.VARATEC 4.000 LEI; LOT 12.G?RCINA- 38.000LEI;LOT 14.ROMAN - 46.000 LEI;LOT 14.HORIA - 154.000LEI;
lei sau valuta, la cursul mediu anual lei-valuta comunicat de BNR.
Se va completa si prezenta unul din formularele ”Informatii generale” sau ”Declaratie privind cifra de afaceri”.
Cerinta respecta prevederile art. 9, lit. (b) din H.G. nr. 925/2006, coroborate cu Art. 65 lit. (f) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile Si completarile ulterioare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
”Informatii generale” sau ”Declaratie privind cifra de afaceri”.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Completare si prezenrtare formular ”Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani”, care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
b)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat ?n ultimii trei ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor), ?n baza a maximum 3 contracte, produse similare ?n valoare cumulata pentru fiecare lot ?n parte, de minim :
Lot 1.TAZLAU 3800 LEI; LOT 2.ROZNOV - 8300 LEI; LOT 3.VADURI 8300 LEI; LOT 4. TARCAU- 4200 LEI;LOT 5.BRATES- 2300 LEI;LOT 6.BICAZ- 5300 LEI;LOT 7.BORCA -1800 LEI;LOT 8.POIANA TEIULUI-1200 LEI;LOT 9.PIPIRIG 7200 LEI;LOT 10.TARGU NEAMT - 4600 LEI;LOT 11.VARATEC 800 LEI; LOT 12.G?RCINA- 5000 LEI;LOT 14.ROMAN - 1500 LEI;LOT 14.HORIA - 2300LEI;
lei sau valuta la cursul mediu anual, lei-valuta, stabilit de BNR. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor documente/contracte/procese-verbale de receptie, etc. emise sau semnate de beneficiar, autoritati contractante sau client privati.
c)Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, ?n special pentru asigurarea controlului calitatii.
d. ”Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare.
e.Declaratie pe propria raspundere privind mijloacele de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului; -
Declaratia va cuprinde o prezentare tabelara a mijloacelor de transport puse la dispozitie, cu urmatorul continut: nr. curent, tip mijloc de transport, nr. de circulatie, capacitate.
f. Documente referitoare la instalatia de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine instalatia de cantarit, utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere (cf. HG 1373/2008).
Ofertantul trebuie sa prezinte:
- certificatul de aprobare de model,
- declaratia de conformitate pentru instalatia de cantarire a vehiculelor din dotare sau buletinul de verificare metrologica.
g)Completare si prezentare formular “Acord de asociere” – solicitat numai in cazul asocierii .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a.”Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani” b. Documente pentru sustinerea experientei similar. c.Documente doveditoare care cerrifica indeplinirea cerintei, respective contracte de munca, contracte de colaborare, etc d.”Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice etc. de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare” e.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului declarant castigator prin care se oblige ca pana la data semnarii contractului de achizitie sa obtina copii conforme pentru toate vehiculele necesare derularii contractului de achizitiile publica, sau copie conforma a licentei de transport pentru fiecare mijloc de transport declarant. f.Se vor prezenta - certificatul de aprobare de model, - declaratia de conformitate pentru instalatia de cantarire a vehiculelor din dotare sau buletinul de verificare metrologica sau un angajament de disponibilitate (inchirieri, comodat, etc) a instalatiei de cantarit utilizata pentru cantarirea vehiculelor rutiere Se vor prezenta copii ale documentelor de mai sus, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei. g.“Acord de asociere” - solicitat numai in cazul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.08.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.08.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 08.09.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a.Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a cerintelor de calificare si selectie, inclusiv valori (cf. art. 11, alin. (4) din H.G. 925/2006). Ofertantul care uzeaza de dreptul prevazut mai sus are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, ?n termenul prevazut ?n respectiva solicitare, termen care nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare (cf. art. 11, alin. (5) din H.G. 925/2006). In cazul ofertelor care sunt clasate pe primul loc si au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de documente care contin noi preturi. In acest caz, noile preturi nu le pot depasi pe cele vechi. b.“Declaratie privind calitatea de participant la procedura”- ofera informatii despre depunerea ofertei ?n nume propriu sau ca asociat ?n cadrul unei asociatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. a), respectiv 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Neamt
Adresa postala: Atr. V.A.Urechea, nr. 24, Jud. Neamt , Localitatea: Piatra Neamt , Cod postal: 610100 , Romania , Tel. +40 233211696 , Email: office@neamt.rosilva.ro , Fax: +40 233212736
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.06.2014 09:12
Vizionari 674