Procurarea excavator
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA D?RJIU
Cod fiscal: 4367965, Adresa: Str.Principala nr. 26, Darjiu, Telefon: +40 0266222002, Fax: +40 0266222002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str.Principala nr. 26, Darjiu, Romania, cod postal: 537075, telefon:+40 0266222002, fax:+40 0266222002, persoana de contact:Piroska Anna Kovacs
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul Primariei Darjiu Str. Principala nr. 26, jud Harghita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Procurarea excavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Se va procura un excavator pe senile cu caracteristicile corespunzatoare specificatiilor tehnice din caietul de sarcini Valoarea supusa pentru achizitie a contractului de furnizare este cea indicata ?n bugetul aprobat al Contractului de finantare astfel : Valoarea totala estimata a achizitiei. : 147.208, lei fara TVA ?n cadrul propunerii financiare, ofertantii au obligatia de se ?ncadra ?n mod obligatoriu ?n aveasta valoare maxima.
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147,208 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantum garantie particip 2900 RON. Echivalenta lei/valuta se va calcula la cursul BNR comunicat cu 5 zile calendaristice ?nainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Se constituie cf.art 86 HG 925/2006, prin: virament bancar sau un instrument de garantare emis de o societate bancara / de asigurari ?n original, sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare poate fi : Scrisoare de garantie Formularul 9 – Ordin de plata ?n cont RO07TREZ35221A300530XXXX al Comunei D?RJIU la Trezoreria Odorheiu Secuiesc. Se permite si modul de constituire a GP prin lichiditati depuse la caseria Primariei D?rjiu. Art.16 din Legea 346/2004 - sprijinirea IMM se aplica (Formularul 10) Termen valabilitate garant. min. 90 zile de la data limita stabilita pt. depunerea ofertelor. Garantia se va retine ?n urmatoarele cazuri: Ofertantul ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate; Oferta sa fiind c?stigatoare, refuza sa semneze contractul ?n perioada de valab. a ofertei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Eligibilitatea operatorului Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Completare si semnare FORMULAR 1 Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. ?n caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat, respectiv tert sustinator, dupa caz. .2 Ne?ncadrarea ?n cazurile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 ?nregistrarea de datorii restante scadente catre bugetul general consolidat sau bugetul local atrage respingerea ofertei. Prevederile art. 9 din Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 509/2011 sunt aplicabile. Cerintele sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care ofertantul prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente. ?n caz de asociere se ?ndeplineste de catre fiecare asociat Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Completare si semnare FORMULAR 2 Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentare: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente fiscale la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente fiscale la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se prezinta ?n original, coipe legalizata sau copie lizibila cu mentiuea „conform cu originalul” ?n cazul ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin (4) din HG nr. 925/2006. ?n caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Nota: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea ?n limba rom?na, autorizata. 3 Evitarea conflictului de interese. Completare si semnare FORMULAR 3 - Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari, prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Zoltani Csaba primar, Kiss Attila - viceprimar, Kovacs Piroska Anna secretarul comunei, Balint Gabriella Csilla contabil sef, membrii consiliului local care aproba bugetul: Asztalos Endre consilier local, Barta Geza consilier local, Bias Akos consilier local, Kovacs Csaba consilier local, Kovacs Lehel Denes consilier local, Major Rikhard consilier local, Nemes Anna Borbala consilier local, Zoltani Csaba consilier local, membrii comisiei de evaluare si eventualii experti cooptati care vor fi numiti dupa publicarea invitatiei de participare. ?n caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat sau eventual sustinator. ?ncadrarea oricaruia dintre asociati, subcontractanti sau sustinatori ?n oricare din situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului. 4. Participarea cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Completare si semnare FORMULAR 4 Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?n caz de asociere se completeaza de catre fiecare asociat Certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa se regaseasca ?n codul CAEN al ofertantului din certificatul constatator emis de ORC. Documentul se va prezenta ?n original, ?n copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ,,conform cu originalul’’. ?n cazul prezentarii certificatului constatator ORC ?n copie lizibila, ?nainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului situat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, documentul ?n original / copie legalizata. Pentru persoanele straine : document echivalent din care sa rezulte apartenenta din punct de vedere profesional si obiectul contractului sa aiba corespondent ?n obiectul de activitate al ofertantului, ?nsotite de traduceri autorizate ?n limba rom?na.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ?nmultita cu 2. – respectiv 294.416 lei. Se prezinta Bilantul contabil la 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013, vizat si ?nregistrat la organul competent ?n copie lizibila semnat pentru conformitate, sau orice alt document echivalent prin care se poate face dovada ?ndeplinirii cifrei de afaceri solicitate. ?n cazul ?n care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, ?n masura ?n care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. Persoanele juridice straine: bilantul contabil pentru anii 2011,2012 si 2013, ?nregistrat la autoritatea competenta ?n tara respectiva, sau documente echivalente prezentate ?n traducere autorizata ?n limba romana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara profesionala a ofertantului: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat ?n ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertelor ) produse similare celui care face obiectul contractului. Se prezinta „Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca ofertantul a livrat in ultimii 3 ani produse similare in valoare cumulata de 147.208 lei fara TVA , la nivelul unui contract, maxim 2 contracte. Lista va fi insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, obiectul, capacitatea, perioada livrarii si faptul ca , contractul a fost dus la bun sf?rsit,2. Informatii privind sustinerea tehnica sau financiara (daca este cazul) ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea economica si financiara sau cea tehnico-profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de o alta persoana, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare, ori cele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura , conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit a) , c1 ) si d) din OUG nr. 34/2006. Prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 se aplica si tertului sustinator Cerinte minime obligatorii: 1.Respectarea standardelor de asigurare a calitatii Certificat ISO 9001 din domeniul corespunzator naturii procedurii, ?n copie lizibila semnata si stampilata „conform cu originalul’’. sau alt document echivalent emis de organisme abilitate ?n acest sens din tara de origine a operatorului economic, ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „ conform cu originalul”, ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2014 09:28
Vizionari 346