Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satul Beresti-Meria
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BERESTI MERIA (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BERESTI MERIA)
Adresa postala: SAT MERIA, COMUNA BERESTI MERIA,JUDETUL GALATI , Localitatea: Beresti-Meria , Cod postal: 807035 , Romania , Punct(e) de contact: CRISTI DANIEL DANDES , Tel. 0236/342418 , Email: dandesdaniel@yahoo.com , Fax: 0236/342418
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
\"Prima infiintare a sistemului de canalizare menajera in satul Beresti-Meria, prima infiintare a sistemului de alimentare cu apa in satul Beresti-Meria, modernizare drumuri de interes local in satele Plesa si Slivna \" in comuna Beresti-Meria, jud. Galati
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna, Beresti-Meria, jud. Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Achizitie servicii de proiectare si inginerie plus executie de lucrari, achizitie consultanta, achizitie asistenta tehnica
Valoarea estimata fara TVA: 10,224,740 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71330000-0 - Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
71356200-0 - Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
1)Data inceperii procedurii de atribuire este preconizata in semestrul II 2010 . 2)Alte informatii suplimentare se vor pune la dispozitie odata cu publicarea Anuntului de participare .
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse legal constituite
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2010 14:01
Vizionari 394