Pompe submersibile
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: APASERV SATU MARE S.A.
Numar invitatie: 367608 / 19.11.2014
Denumire contract: Pompe submersibile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
APASERV SATU MARE S.A.
Cod fiscal: RO16844952, Adresa: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Telefon: +40 261706058, Fax: +40 261721056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare, Romania, cod postal: 440210, telefon:+40 261706058, fax:+40 261721056, persoana de contact:Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul Autoritatii Contractante: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Apã
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Pompe submersibile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Pompe submersibile In sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
II.1.6) CPV: 43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 221,774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare GP Lot 1= 1600 lei, Lot 2=2400 lei, GP Lot 3= 100 lei, Lot 4=320 lei GP se va constitui în RON.Echivalenta pt GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limit de depunere ofertelorcu 3 zile.Per de valabilitate a GP: 90 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prez cel mai târziu la data si ora stabilita pt deschid ofertelor. GP se va constitui cu : a) Virament bancar, sau printr-un instrum de garantare emis de o societ bancara, ori de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. GP treb sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pâna la data deschiderii ofertelor. c) Numerar la caseria autoritatii contractante. În cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis de catre unul din membrii asocierii în numele asocierii. Ofertantul care se încadreaza în categoria IMM si doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului GP, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se încadreaza în categ IMM (modelul de Declaratie se gaseste în Anexa 1 la Legea 346/2004). În cazul în care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, reducerea se aplica daca fiecare din membrii asocierii se încadreaza în mod individual în categoria IMM. În cazul în care GP se va constitui printr-un instrum de garantare, acesta se va completa în conf cu modelul de Scrisoare de garantie - Formularul nr.5. Contul în care se poate depune garantia de participare: Cod IBAN: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare.
Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui în Lei. Garantia de buna executie se va constitui în lei. Ea trebuie sa fie irevocabila. Modul de constituire a garantiei de buna executie : În conformitate cu art.90, alin.(1) din HG nr.925/2006, garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru toata durata de prestare a contractului. Ofertantul care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantum, respectiv aceasta va fi 5% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. În cazul în care garan?ia se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, aceasta va con?ine franciza zero ?i plata integrala a primei de asigurare la data transmiterii acesteia spre aprobare. Odata cu depunerea garan?iei de buna execu?ie se va ata?a ?i dovada pla?ii integrale a primei de asigurare. Se va completa în conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.8 din sectiunea III Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratia “Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”. Declaratia se va depune în original si se va completa în conformitate cu Formularul nr.1 din Sectiunea III - Formulare. Cerinta nr.2 Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. În cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Declaratia se va depune în original si se va completa în conformitate cu Formularul nr.2 din Sectiunea III - Formulare. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla în oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.3 Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. În cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Declaratie si documentele solicitate la pct.a) si b). În cazul în care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla în situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d). Declaratia se va depune în original si se va completa în conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea III - Formulare. Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va anexa Declaratiei, urmatoarele: a) Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - în original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea “conform cu originalul”; b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de organul fiscal competent, care sa ateste îndeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor – în original sau copie copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea “conform cu originalul”; Pentru operatorii economici straini – Documente edificatoare - se vor depune în original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea “conform cu originalul” si traducerea autorizata în limba româna. Cerinta nr.4 Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. În cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, fiecare asociat, tert sustinator si fiecare subcontractant este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Declaratia se va depune în original si se va completa în conformitate cu Formularul nr.4 din Sectiunea III - Formulare. Persoanele ce detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante : Stegerean Danu?iu-Vasile-Viorel, Mitra?ca Horea, Leitner Ioan, Fechete Mihaela Monica, Suciu Mirela-Daniela, Matuz Bela-Tiberiu, Ceteras Marius-Daniel, Fógel Vasile-Bernadet, Kovacs Mate, Ri?cau Gheorghe, Máté Kinga, Vîlcu Mihaita, Salajan Monica-Tatiana-Cornelia, Nemes Loredana, Babu?-Domu?a Dan, Lazin Octavian-Ioan-Gheorghe, Makranczi Zoltan, Pop Dumitru-Dorel, Kuzman Tiberiu, Ghetina Mihai, Kovacs Eugen, Fedorca Aurelia, Mitrasca Vasile, Mellau Iosif, Kiss Zoltan, Hajer Iosif-Octavian, Czegenyi Monica, Kovacs Istvan, Juhasz Istvan-Robert, Löchli Mihai, Seer Iuliu, Fezer Gabor, Csizmar Erika, Privigyei Ioan, Pop Vasile-Viorel, Tar István-Attila, Babucz Vasile, Balogh Daniel-Béla, Kardosi Ioan-Zoltan, Marchis Gheorghe Otto, Costina? Simona-Maria, Pintea Rita, Balogh Sandor, Barna Gyöngyi Tünde, Marian Gheorghe, Simon Levente, Pop Gheorghe, Dobes Ludovic-Iosif, Ra? Lorena-Anca, Bartok-Gurzau Ioan, Nagy Barna, Cionca Maria, Danu? Nicolae, Andreica Florinel, Ferencz Levente-Zoltan, Cucuiet Stanica-Ioan, Zetea Silviu-Gelu. Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla în oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr.1 Pentru persoanele juridice române Documente de confirmare: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: Prezentarea de Documente edificatoare, care sa dovedeasca o forma de înregistrare ca persoana juridica sau de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este stabilit. Pentru persoanele juridice române documentele se prezinta în original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta în original sau copie conforma cu originalul si vor fi însotite de traducere autorizata si legalizata în limba româna. Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator sau Documentul edificator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sau documentul edificator trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2014 14:08
Vizionari 386