Pompa cu carcasa in spirala pentru pompare apa potabila
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 365011 / 23.09.2014
Denumire contract: Pompa cu carcasa in spirala pentru pompare apa potabila
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA AQUASERV S.A
Cod fiscal: 10755074, Adresa: str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Telefon: +40 265208846, Fax: +40 265208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon:+40 265208846, fax:+40 265208881, persoana de contact:Oancea Adrian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str.K?s K?roly, nr.1, Targu Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Pompa cu carcasa in spirala pentru pompare apa potabila
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Pompa cu carcasa ?n spirala pentru pompare apa potabila-T?rnaveni 2 Buc.
II.1.6) CPV: 43134100-2 - Pompe submersibile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 4.500,00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei Modul de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara, ?n original (Formularul nr. 2 - Scrisoare de garantie bancara ); - Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate de asigurari; - Ordin de plata/virament bancar emis ?n favoarea autoritatii contractante ?n contul pentru garantiile de participare nr. RO92INGB0011000029158911, deschis la ING BANK N.V. Amsterdam - AgentiaTg. Mures Garantia de participare ?n oricare forma va fi emisa garantia de participare va fi irevocabila si va specifica daca este conditionata sau neconditionata. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Pentru garantia de participare constituita ?n alta valuta/moneda, echivalenta se va face la cursul BNR din data 19.09.2014 Garantia de participare va fi prezentata doar ?n original. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si va acoperi ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: se consituie ?n cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA Se constituie prin - Scrisoare de garantie bancara, ?n original; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie trebuie constituita ?n numele asocierii si va acoperi ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici..
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii – eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local ?n conformitate cu cerintele autoritatii contractante. 3. In cazul in care tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Formularul nr. 4 -Declaratie privind eligibilitatea, 2. Formularul nr. 5- Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, 3. Formularul nr. 7 – Certificat de participare la licitatie 4. Formularul nr. 8 -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Lista persoanelor care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Nume si Prenume Functia Ocupata Karacsony Erdei Etel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pop Claudiu Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Padurean Mihai Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Piaskovski Stanislav Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Tripon Sorinel Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Suciu Calin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Pantea Constantin Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Kolumban Sandor Gabor Membru al Adunarii Generale a Actionarilor Racz Ernest Lucian Presedintele Consiliului de Administratie Pajint Emilia Marcela Membru al Consiliului de Administratie Nagy Istvan Membru al Consiliului de Administratie Puscas Andrei Constantin Membru al Consiliului de Administratie Horobet Sergiu Director General Lazar Sorin Director Economic Bota Zoltan Director Exploatare Pora Zamfira Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale Sirb Cristina Manager Finante Pop Calin Manager Dezvoltare si Relatii Ciupe Aurel Manager Apa Potabila Bauer Csaba Manager Apa Uzata Turcu Gheorghe Manager mentenanta Oancea Adrian Sef Serviciu Achizitii Publice/ Presedinte Comisia de Evaluare Tacsa Horatiu Membru Comisia de Evaluare Koncz Kalman Membru Comisia de Evaluare 6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent. Din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale .Din acesta sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Nota 1: Declaratia privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz). Nota 2: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006. Nota 3 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 4 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici. 2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana 3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate ?n original sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului. Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documente: 1. Persoane juridice romane : Certificat Constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate /administratori, obiectul de activitate al respectivului operator economic.. 2. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc). Nota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic. Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de la autoritatile competente care pot furniza informatiile in acest sens. Nota 3: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionate in aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Informatii generale si situatia economico-financiara - Formularul nr.11 – Declaratie privind informatii generale si situatia economico-financiara-cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similara a operatorului economic Formularul nr.13 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Experienta similara a operatorului economic Autoritatea contractanta solicita prezentarea cel putin a unui contract prin care sa se confirme furnizarea de produse similare a caror valoare sa fie de cel putin 225.000 lei, fara TVA. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Operatorul economic trebuie sa prezinte copia certificatului care atesta implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.09.2014 11:51
Vizionari 444