Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Pietruire, reabilitare si asfaltare DC 28 km, Ciocile-Odaieni, judetul Braila

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI CIOCILE

Numar invitatie: 367679 / 20.11.2014

Denumire contract: Pietruire, reabilitare si asfaltare DC 28 km 0+000- km 6+000, Ciocile - Odaieni , judetul Braila

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI CIOCILE

Cod fiscal: 4342782, Adresa: PRINCIPALA, Ciocile, Telefon: 239699210, Fax: 239699210

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Comuna Ciocile, judetul Braila, Ciocile, Romania, cod postal: 817030, telefon:+4 0239699210, fax:+4 0239699210, persoana de contact:Marchidanu Costica

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Primaria Comunei Ciocile, Localitatea Ciocile,judetul Braila

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiei publice)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Pietruire, reabilitare si asfaltare DC 28 km 0+000- km 6+000, Ciocile - Odaieni , judetul Braila

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractul consta in executia lucrarilor de modernizare a drumului comunal DC 28 cuprins intre intersectia cu drumul judetean DJ 211C (km17+280) si intersectia cu drumul comunal DC 54 (km 0+000) Odaieni: suprastructura drum L = 6.053 m, l = 5,5m; terasamente drum; drumuri laterale - 225 ml, 15 bucati, l = 5 m; dispozitive de scurgere si evacuare a apelor si lucrari conexe; semnalizare rutiera. Valoarea estimata a achizitiei este 5.367.370 lei fara TVA, din care: cheltuieli privind investitia de baza = 4.770.995 lei, cheltuieli privind organizarea de santier = 119.275 lei fara TVA, 477.100 cheltuieli diverse si neprevazute (10% din investitia de baza) Garantia minima solicitata de autoritatea contractanta pentru lucrarile executate este de 3 ani de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Perioada de timp efectiva in care ofertantul va executa lucrarile prevazute in documentatia tehnica este de 18 luni. Finantarea obiectivului va fi realizata de la bugetul de stat prin PNDL (O.U.G. 28/2013) in mod esalonat pe o perioada de maximum 3 ani. Pentru anul 2014, alocarea bugetara destinata executarii lucrarilor este de 950.000 lei inclusiv TVA

II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 5,367,370 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei (25.000 lei pentru IMM-uri) Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Se constituie: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - Formular 19 - Virament bancar in contul nr.RO06TREZ1525006XXX000129, deschis la Trezoreria Insuratei. Garantia de participare se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si perioada de valabilitate solicitate de autoritatea contractanta vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere 50% facand dovada in acest sens prin prezentarea Declaratiei pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare - Anexa A. Pentru garantia de participare depusa in alta moneda, in vederea evaluarii unitare, se va utiliza cursul de schimb leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie - 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din HG 925/2006. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Achizitorului, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre Executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite Executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Restituirea garantiei de buna executie se restituie conform art. 92 alin.(4) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1 Ofertantul nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006 Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2, conform modelului din Sectiunea Formulare - original. Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la Declaratia de eligibilitate, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In conformitate cu prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, orice ofertant care se afla in situatia expusa in acest articol. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico profesional de catre tertul/tertii sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei; Cerinta 2 Ofertantul nu trebuie sa se incadreza in situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006 Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3, conform modelului din Sectiunea Formulare - original. Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale cu privire la Declaratia de eligibilitate, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Pentru sustinerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, se vor prezenta urmatoarele certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Certificat de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. b) Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata privind impozitele si taxele locale pentru sediu social al operatorului economic, emis de structura de impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Inregistrarea de datorii restante fata de obligatiile fiscale va atrage eliminarea ofertantului in cauza, cu exceptia cazului in care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economnici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art 11 alin 4 din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordin nr 509 /2011. Persoane juridice straine: vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) în conformitate cu prevederile legale în vigoare în tara în care este stabilit ofertantul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei în care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele emise in alta limba decât limba romana vor fi transmise în limba în care au fost emise, însotite de traducerea autorizata a acestora în limba româna Cerinta 3 Participarea ofertantului la procedura trebuie sa se faca în concordanta cu regulile de concurenta. Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - Formular 5 conform modelului din Sectiunea Formulare - original. Cerinta 4 Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se încadreze în situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 6, conform modelului din Sectiunea Formulare. Ofertantul/ /Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Marchidanu Costica - Primar, Robitu Costel - Viceprimar, Nanau Vasile - Secretar, Tuta Gina - Contabil, Turtoi Iulian - Inspector, Moruz Stana - Inspector, Istrate Georgian - Inspector, Istrate Stelian - Referent, Popa Valeriu - Referent, Consilierii locali: Ciuca Gheorghe, Grecu Stelica, Marin Petrus, Meirosu Marian, Lungu George, Gugiu Florica, Marin Tavi, Sobaru Coman Elisabeta, Vlase Marian, Voicu Vasile si Bratu Florentin - Casier. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinta acest formular. In cazul in care ofertantul subcontracteaza , sau este sustinut de catre un tert sustinator, formularul va fi prezentat obligatoriu atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, în original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, din care sa reiasa obiectul de activitate al operatorului economic. Datele/informatiile precizate in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent în domeniile de activitate principale/ secundare cuprinse în certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata „conform cu originalul”, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc in original/copie legalizata pentru conformitate. - Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana juridica sau de înregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este resident. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniile de activitate cuprinse in datele/informatiile precizate in aceste documente, care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in invitatia de participare. În cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (înregistrare) - se va demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri Valoarea solicitata - media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie minim 10.000.000 lei. Ofertantii vor prezenta copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul” dupa documente financiare (bilanturi contabile/extrase de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor) din ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) din care sa rezulte respectarea cerintei privind cifra medie de afaceri. Operatorii economici au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului. În cazul depunerii unei oferte comune, cerinta minimã poate fi îndeplinitã de oricare dintre asociati sau prin cumularea resurselor detinute de toti asociatii.,Informatii privind privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) precum si art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Ofertantii trebuie sa faca dovada in cadrul listei, ca au executat lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit in valoare cumulata de cel putin 5.300.000 lei fara TVA, la nivelul a maxim 2 contracte. Pentru indeplinirea cerintei ofertantii vor prezenta copii certificate „conform cu originalul” dupa contracte/procese verbale de receptie/recomandare din partea beneficiarilor/documente constatatoare emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. În cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat este obligat sã prezinte aceste documente.,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel încât sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Se vor prezenta documente suport din care sa reiasa ca ofertantul dispune de echipamente si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului indiferent de forma de detinere (proprietate - liste de inventar, contracte de inchiriere sau concesiune, contract de leasing, contract de colaborare, angajament de punere la dispozitie). În cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreazã prin luarea în considerare a resurselor tuturor asociatilor.,Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru îndeplinirea contractului. Se va prezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului, cu mentionarea si nominalizarea personalului responsabil privind realizarea contractului. Personal minim necesar: - 1 Sef santier specialist cu studii superioare in domeniul constructii drumuri si poduri, care a avut functia de sef de santier intr-un proiect oarecare sau a participat intr-un proiect similar. Se solicita: Currriculum vitae, copie diploma studii, dovada raportului de munca/ colaborare cu ofertantul; -1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri (RTE), atestat conform Legii 10/1995, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertelor. Acesta va prezenta atestatul si/sau legitimatia, dovada raportului de munca/ colaborare cu ofertantul. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini nu se va impune ob?inerea atestatului expertului la momentul depunerii ofertelor, ci se poate prezenta, acolo unde legislatia nationala impune, demersurile necesare pentru a putea prezenta la momentul semnarii contractului de achizi?ie publica atestatul recunoscut de autorita?ile române. -1 Responsabil cu calitatea (CQ) in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri , desemnat prin decizie interna de catre ofertant. Acesta va prezenta decizia de numire, dovada raportului de munca/ colaborare cu ofertantul. Se vor prezenta contractele individuale de munca pentru personalul propriu/ extras din registrul general de evidenta a salariatilor REVISAL sau orice alt document din care sa reiasa angajarea personalului respectiv sau in cazul in care specialistul nu este angajat, un angajament de participare. În cazul depunerii unei oferte comune, cerintele minime se demonstreazã prin luarea în considerare a resurselor tuturor asociatilor.,Prezentarea Listei cuprinzând subcontractantii, însotita si angajamentele acestora, semnate si stampilate, ca in cazul in care ofertantul este declarat castigator, vor incheia subcontractele respective pana la semnarea contractului. Lista va preciza partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinite de fiecare subcontractant. În cazul în care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se îndeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul va prezenta pana la încheierea contractului de achizitie publica, contractele încheiate între el si subcontractantii nominalizati în oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie în concordanta cu oferta si se vor constitui în anexe la contractul de achizitie publica.,Acord de asociere (daca este cazul),Informatii privind privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale a ofertantului/grupului de operatori economici. Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) precum si art.69 indice 1 din OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri.,Standarde de protectie a mediului: Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2014 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2014 17:35
Vizionari 389