PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sucursala Suceava, nr.199A, Crucea, Romania, cod postal: 727150, telefon:+40 230575630, fax:+40 230575731, persoana de contact:Georgeta Georgescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Compania Nationala a Uraniului - S.A.-Sucursala Suceava, nr.199A, Crucea, Romania, cod postal: 727150, telefon:+40 230575630, fax:+40 230575731
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ- in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43610000-2 - Piese pentru utilaje de foraj (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 30,571 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul: Lotul nr.1= 218 lei; Lotul nr.2= 89 lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 alin. 1,2 si 3 din HG 925/2006 - ?n original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b) prin virament bancar, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita de deschidere a ofertelor, ?n contul CNU SA(CUI 10254529, J33/323/1998) Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei – ?n copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C; c) depunere numerar la casieria Sucursalei Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai ?n zilele lucratoare si doar ?ntre orele 07:00 ? 15:00 de luni p?na joi inclusiv iar vineri ?ntre orele 07:00 ? 12:00 - in copie conform cap. IV.4.3. C Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul de schimb RON/VALUTA comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului C1 din Sectiunea Formulare -?n original; 2. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului C2 din Sectiunea Formulare- ?n original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului C3 din Sectiunea Formulare, ?n original; 4. Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare”, prin completarea formularului nr. 12C– in original. Nota:Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:- Director-Constantin PROBOTEANU; Director Tehnic-Nicolae SOFIAN; Director Economic-Petronela SANDU;Control financiar preventiv-Doru S?NGEORZEAN; Compartimentul Legislatie Contencios Juridic-Monica SOMITCA; Sef Serviciu Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Sef Serviciu PCTI- Constantin AMARIEI; Sef Serviciu GGT- Teofil TIFUI; Sef Serviciu Contabilitate Costuri - Geta CORDUNEANU; Sef Serviciu Financiar – Delia UNGUREANU; Sef Birou ME-ISCIR - George GEMANARI; Sef Sector Administrativ – Crina BUMBU; Responsabil cu atribuirea contractului— Liviu-Paul CHIRILUS: Responsabil cu executia contractului – Dan URSULEANU; Inginer Birou ME-ISCIR – Virgiliu FADOR; Calculator devize Sector Administrativ– Elena HOPIC; Membru ?n comisia de evaluare – Lidia TAZLAOANU; Membri de rezerva ?n comisia de evaluare – Mihai COJOC, Bogdan PUSCASU si Radu SIMIONESCU. Pentru persoane juridice/fizice rom?ne: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente –in original, in copie legalizata sau ?n copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional –in original, in copie legalizata sau ?n copie lizibila conforma cu originalul. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.07.2014 09:11
Vizionari 377