Piese de schimb pentru spectrofotometru Cintra 101 - CTE Grozavesti
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Electrocentrale Bucuresti S.A.
Numar invitatie: 366044 / 16.10.2014
Denumire contract: Piese de schimb pentru spectrofotometru Cintra 101 – CTE Grozavesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
in SEAP, www.e-licitatie.ro, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon:+40 213032997
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Piese de schimb pentru spectrofotometru Cintra 101 – CTE Grozavesti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Piese de schimb pentru spectrofotometru Cintra 101 – CTE Grozavesti - detalii in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30237475-9 - Senzori electrici (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12,628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare a)Cuantum : 252lei; b) Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este RO 47 CECE B 300 01 RON 206 3818 deschis la CEC BANK SA, iar pentru euro este RO53 BRDE 450 SV 057 3073 4500 deschis la BRD GSG SMCC.(echiv. leu/valuta la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile) c)Perioada de valabilitate : 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. d)Mod de constituire : Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare p?na la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria ELCEN. In cazul constituirii prin ordin de plata sau fila cec acestea vor fi confirmate de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip, se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat, semnat cu semnatura electronica. In cazul alegerii instrumentului de garantare, acesta se va depune si in original la sediul ELCEN cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. Gar.de particip.va fi retinuta integral in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA(5% puntru IMM-uri, conform declaratie de ?ncadrare ?n categoria IMM).Mod de constituire: • prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (?n original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 8 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator) • prin depunerea la casieria achizitorului, ?n numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator in cazul in care sustinatorul este declarat in oferta. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c1 si d din Formularul 4. 3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractant in cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie ?n cadrul SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA sunt : Gabriel Ignat – Director General SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA Sorin Vasilescu – Director Comercial George Ovidiu Voicu - Director Reparatii Gabriel Gheorghita –Director Juridic si Management Mihai Volf – Serviciul Juridic Ioana Untila – Serviciul Achizitii-Contracte Alexandru Lazarescu - Biroul Contracte Gabriel Ivascu – presedinte al comisiei de evaluare cu drept de vot Anca Ordean – membru al comisiei de evaluare Ion Vasile - membru al comisiei de evaluare Rares Radulescu – membru al comisiei de evaluare Florica Manitiu – membru al comisiei de evaluare George Tanase – presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de vot Roxana Kedei – membru de rezerva al comisiei de evaluare Andrei Balescu – membru de rezerva al comisiei de evaluare Mioara Misloschi – membru de rezerva al comisiei de evaluare Antoanela Iordache – membru de rezerva al comisiei de evaluare Sorin Tudor - Director CTE Grozavesti Haig Danielian – BTMTI Dumitru Lixandru - Sef Laborator Chimic Viorel Olteanu - Responsabil MC Luminita Gherache - Responsabil BTMTI Victoria Dumitru - BTMTI 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente 2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Observatie : In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata in limba romana Dupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator; Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Informatii privind asocierea Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica. In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 15:00
Vizionari 366