Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Piese de schimb pentru electropompe recirculare apa termoficare tip Sigma

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Electrocentrale Bucuresti S.A.

Adresa postala: Splaiul Independentei 227, sector 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060021 , Romania , Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN , Tel. +40 212751476 , Email: anca_ordean@elcen.ro, achizitii@ecb.elcen.ro , Fax: +40 212751406 , Adresa internet (URL): www.elcen.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA

Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060041 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Achizitii , Tel. +40 212751286 , In atentia: George Tanase , Email: achizitii@ecb.elcen.ro , Fax: +40 212751406 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA

Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060041 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Achizitii , Tel. +40 212751286 , In atentia: George Tanase , Email: achizitii@ecb.elcen.ro , Fax: +40 212751406 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

SISTEM ELECTRONIC AL ACHIZITIILOR PUBLICE (SEAP)

Adresa postala: in SEAP, www.e-licitatie.ro , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 020976 , Romania , Tel. +40 213032997 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Societate comerciala care desfasoara activitate relevanta

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Piese de schimb pentru electropompe recirculare apa termoficare tip Sigma 250-NTD-350-35-S5-FE aferente Centralei cu Ciclu Combinat din CTE Bucuresti Vest

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: CTE Bucuresti Vest bdul Timisoara nr.106, sector 6, Bucuresti

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Piese de schimb pentru electropompe recirculare apa termoficare tip Sigma 250-NTD-350-35-S5-FE aferente Centralei cu Ciclu Combinat din CTE Bucuresti Vest - detalii in caietul de sarcini

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



42124000-4 - Piese pentru pompe, pentru compresoare, pentru masini sau pentru motoare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Piese de schimb pentru electropompe recirculare apa termoficare tip Sigma 250-NTD-350-35-S5-FE aferente Centralei cu Ciclu Combinat din CTE Bucuresti Vest - detalii in caietul de sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 54,573.28 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

120 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

a) Cuantumul garantiei de participare: 1000 lei; b) Contul de virament pentru garantia de particip. in lei este RO 47 CECE B 300 01 RON 206 3818 deschis la CEC BANK SA, iar pentru euro este RO53 BRDE 450 SV 057 3073 4500 deschis la BRD GSG SMCC.( echiv. leu/alta valuta, la cursul BNR afisat la data publicarii anuntului de participare) c)Perioada de valabilitate : 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. d)Mod de constituire : Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare p?na la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria ELCEN. In cazul constituirii prin ordin de plata sau fila cec acestea vor fi confirmate de catre banca emitenta cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care dovedeste constituirea gar.de particip, se va introduce in oferta prezentata in SEAP ca document scanat, semnat cu semnatura electronica. In cazul alegerii instrumentului de garantare, acesta se va depune si in original la sediul ELCEN cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor. Restituirea garantiei de particip. se va face pe baza Form.1 care va fi prezentat la ofertare. Gar.de particip.va fi retinuta integral in situatiile prevazute la art. 87, alin (1) din HG 925/2006. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata in limba romana. Cuantum garantie: 10% din val.contractului fara TVA(5% pentru IMM-uri, conform declaratie de ?ncadrare ?n categoria IMM).Mod de constituire: •prin scris.de garantie bancara/instr.de garantare (?n original) de la banca la care face operatiuni/societate de asigurari, conform Formularului 9 (in cazul utilizarii instrumentului de garantare emis de o societate de asigurari continutul modelului de scrisoare de garantie bancara se va adapta corespunzator) •prin retineri succesive din val.facturilor introduse la plata, cu depunerea acestor sume de catre achizitor ?ntr-un cont deschis de contractant la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont care se va comunica beneficiarului asa cum este prevazut in modelul de contract. •prin depunerea la casieria achizitorului, ?n numerar. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Finantare din surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratii privind eligibilitatea - Se va prezenta Formularul 3 si/sau cazier judiciar/certificat echivalent. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator in cazul in care sustinatorul este declarat in oferta.

2. Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181- Se va prezenta Formularul 4. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator daca acesta este declarat in oferta; caz in care se vor avea in vedere situatiile prevazute la lit. a, c1 si d de la art.181 din OUG 34/2006

3. Declaratie privind propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - Se va prezenta Formularul 5 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta

4. Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Se va prezenta Formularul 6. Prezentarea acestui document este obligatorie si pentru tertul sustinator si/sau subcontractant in cazul in care sustinatorul si/sau subcontractantul sunt declarati in oferta. Persoanele care detin functii de decizie ?n cadrul SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA sunt :

Ignat Gabriel – Director General SC ELECTROCENTRALE BUCURESTI SA

Sorin Vasilescu – Director Comercial

George Ovidiu Voicu - Director Reparatii

Marian Voiculescu – Director CTE Bucuresti Vest

Gabriel Gheorghita –Director MAISG

Mihai Volf – Serviciul Juridic

Ioana Untila – Serviciul Achizitii-Contracte

Virginia Ioanitescu -Biroul Contracte

George Tanase – presedinte al comisiei de evaluare cu drept de vot

Anca Ordean – membru al comisiei de evaluare

Ion Vasile - membru al comisiei de evaluare

Rares Radulescu – membru al comisiei de evaluare

Antoanela Iordache – membru al comisiei de evaluare

Gabriel Ivascu – presedinte de rezerva al comisiei de evaluare cu drept de vot

Roxana Kedei – membru de rezerva al comisiei de evaluare

Andrei Balescu – membru de rezerva al comisiei de evaluare

Mioara Misloschi – membru de rezerva al comisiei de evaluare

Florica Manitiu – membru de rezerva al comisiei de evaluare

Dragos Despa – Sef Sectie Ciclu Combinat

Daniela Moia – Biroul Mentenanta

Adriana Nicolaescu - Biroul Mentenanta 1. Persoane juridice/fizice romane - Se va prezenta Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / altele echivalente

2. Persoane juridice/fizice straine - Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional

Observatie: In cazul in care documentele solicitate nu sunt emise in limba romana se va prezenta si traducerea

autorizata si legalizata in limba romana

Dupa finalizarea licitatiei electronice autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte la sediul autoritatii contractante aceste documente in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate



III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator;

Livrarile de produse se vor confirma prin prezentarea a cel putin unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar

Se va avea in vedere perioada de 3 ani determinata pornind de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.

Modalitatea de indeplinire

Se va prezenta Formularul 7 completat corespunzator

Informatii privind asocierea, pentru operatorii economici care s-au asociat cu scopul de a depune candidatura sau oferta comuna.

Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei

Daca ofertantul castigator va fi o asociatie, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.

In cazul asocierii, indeplinirea conditiilor de calificare prevazute la cap.III.2.1.a) este obligatorie pentru fiecare dintre asociati

Modalitatea de indeplinire

Acord de asociere din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total exprimat in lei. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: cea mai buna oferta si numarul participantilor la licit. electronica. Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa ?mbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice:1. Durata unei runde:1 zi.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2014 09:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

01.09.2014 16:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 23.09.2014 18:00

Locul: In SEAP

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1.Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va transmite in SEAP, in format electronic, toate documentele ?n termen de 3 zile de la solicitarea autorit. contract. (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006). 2.Informatii suplim. privind licitatia electronica si particip. la procedura on-line: • Ofertantii participanti trebuie sa fie ?nreg. in SEAP avand certif. digital valid . Informatii disponibile pentru conectare si inregistrare la: http://www.e-licitatie.ro • Invitatia de particip. este un mesaj generat si transmis (electronic) automat, de SEAP , tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile(asa cum sunt definite la art.37 din HG 925/2006). • Recomandam ofertantilor sa verifice zilnic casuta de e-mail (inregistrata in SEAP) deoarece nu va exista nici o alta notificare cu privire la acest moment al desfasurarii procedurii. • Ofertantilor clasati pe primul loc, cu oferte egale, la finalul licit. electr. autorit. contrac. le va solicita sa posteze in SEAP o noua propunere financiara, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantii au obligatia de a respecta data si ora limita de depunere a noii propuneri financiare, solicitata de autorit. contract. prin intermediul SEAP. Ofertele postate dupa data si ora notificata vor fi respinse ca inacceptabile in conf. cu art.33 al.(3) lit a din HG 925/2006. 3.Pentru vizualizarea documentatiei recomandam operatorilor economici sa procure programul disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Se vor respecta termenele prevazute la art.256^2 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



SERVICIUL JURIDIC ELCEN

Adresa postala: Splaiul Independentei nr.227 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060041 , Romania , Tel. +40 212751384 , Fax: +40 212751405

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

05.08.2014 15:05
Vizionari 375