Otel lat
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Numar invitatie: 366746 / 31.10.2014
Denumire contract: Otel lat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Cod fiscal: R 14790708, Adresa: SOS BORSULUI NR. 23, Oradea, Telefon: +40 359409508, Fax: +40 259463661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sos. Borsului Nr.23, Oradea, Romania, cod postal: 410605, telefon:+40 359409505, fax:+40 259463661, persoana de contact:Buta Rodica-Sef Birou Contracte, Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sos. Borsului, nr. 23, Oradea, Rom?nia, cod postal: 410605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Otel lat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul contractului consta ?n livrarea de otel lat LT 100x50 si otel lat LT 80x50, conform cerintelor din Caietul de sarcini si Lista de cantitati de produse (anexa nr. 1 la caietul de sarcini).
II.1.6) CPV: 44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175,500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 1. Cuantum: 2.000 lei 2. Perioada de valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. 3. Mod de constituire: a) virament bancar sau instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat ?n original. ?n instrumentul de garantare emitentul va ?nsera cerintele prevazute la art. 86 si art. 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, ?n contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr. RO40BTRL00501202744355XX, deschis la Banca Transilvania Oradea. Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004 actualizata, respectiv Formularul „Declaratie privind ?ncadrarea intreprinderii ?n categoria intreprinderilor mici si mijlocii” - Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata. ?n cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n Euro (sau alta valuta) se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie 1. Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA. 2. Mod de constituire: instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire, ?n conformitate cu prevederile art. 90, alin. (1) din HG nr. 925/2006, care se va constitui ca anexa la contract. Ofertantul va preciza ?n formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana ?mputernicita a ofertantului. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta: - formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana ?mputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat), ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit. - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat (pentru persoanele juridice rom?ne) - eliberat de organele abilitate, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin. (4) din H.G. nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare, situatie ?n care devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011. 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, ?n temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana ?mputernicita a ofertantului. 4. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana ?mputernicita a ofertantului. ?n vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Administrator Special - ing. Necula Stanel Ionel; Director General - ing. Ungur Calin; Director Tehnic - ing. Daniel Francisc; Director Economic - ec. Kovacs Laszlo; Sef Birou Contracte, Achizitii Publice - ing. Buta Rodica; Sef Serviciu Administrativ, Aprovizionare, Depozite, Transport auto - ing. B?rsan Florin; Biroul Contracte, Achizitii Publice - ing. Filimon Cristian. Formularul D se va completa de catre fiecare membru al asocierii, ?n cazul ?n care oferta este depusa de o asociere, precum si de catre fiecare dintre subcontractantii declarati, sau tertii sustinatori, daca este cazul. Ofertantii vor prezenta: 1. Persoane juridice/fizice rom?ne: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate - pentru persoane juridice rom?ne. Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Autorizatie de functionare/altele echivalente - pentru persoane fizice rom?ne. Documentele se vor prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) ?n original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial ?n copie conforma cu originalul. 2. Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este stabilit - pentru persoane juridice/fizice straine. Documentele emise ?n alta limba, trebuie sa fie ?nsotite de o traducerea autorizata ?n limba rom?na.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: bilantul contabil la 31.12.2013 (formularele 10, 20 si 30).Ofertantul va prezenta bilantul contabil la 31.12.2013 (formularele 10, 20 si 30), ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), contin?nd valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va prezenta formularul E cu anexa.,2. Informatii privind experienta similara - Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca, ?n ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), a livrat produse similare, a caror valoare cumulata a fost de minim 100.000 lei fara TVA, ?n baza a minim un contract, maxim doua contracte. Pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintei, ofertantul va prezenta:formularul F si certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar si orice alte documente, prin care sa confirme livrarea de produse similare. Daca documentele sunt ?ntocmite ?n alta moneda, pentru echivalenta se va lua ?n considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. Certificarea sistemului de management al calitatii ?n conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent).Ofertantul va prezenta, ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, certificatul emis de un organism de certificare national sau international acreditat ?n tara sau strainatate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ?n conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2008 (sau echivalent). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- este disponibila ?n SEAP, atasata la prezenta invitatie de participare, informatii suplimentare la telefon nr. 0359/409.505, interior 150.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.10.2014 14:55
Vizionari 392