Modernizari si reabilitari sedii cladiri, sectoare, regionale, SCV-uri, STC-uri, SMG-uri, SRM-uri
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias , Localitatea: Medias , Cod postal: 551018 , Romania , Punct(e) de contact: Adela Pinzar , Tel. 0269803200 , Email: adelapinzar@transgaz.ro , Fax: 0269844832 , Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ºi distribuþie de gaz ºi de energie termicã
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizari si reabilitari sedii cladiri, sectoare, regionale, SCV-uri, STC-uri, SMG-uri, SRM-uri
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizari si reabilitari sedii cladiri, sectoare, regionale, SCV-uri, STC-uri, SMG-uri, SRM-uri
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
45430000-0 - Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2010
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.04.2010
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2010
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 100,000 si 20,000,000 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
nu se acorda avans -plata cv lucrarilor se poate face esalonat sau dupa receptia finala a lucrarilor, de regula intr-o perioada cuprinsa intre 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
a. ISO 9001, ISO 14.001 OHSAS 18001 sau d9oc echivalente bautorizatii specifice ANRE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Perioada garantiei lucrarilor este de 24 de luni de la data receptiei lucarilor executate. Perioada garantiei incepe ca terminarea lucrarilor si pana la receptia finala.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.01.2010 13:48
Vizionari 280