Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul O.U.A.I. 16 Brancoveni, judetul Olt

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Organizatia Utilizatorilor de apa pentru Irigatii 16 Brancoveni

Numar invitatie: 361233 / 11.06.2014

Denumire contract: Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul O.U.A.I. 16 Brancoveni, judetul Olt

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Organizatia Utilizatorilor de apa pentru Irigatii 16 Brancoveni

Cod fiscal: 29608120, Adresa: str. Sos. Argeseanu, sat. Criva de Sus, nr.8, Piatra-Olt, Telefon: +40 0726110979, Fax: +40 0249417444

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Sos. Argeseanu, sat. Criva de Sus, nr.8, Piatra-Olt, Romania, cod postal: 235500, telefon:+40 0726110979, fax:+40 0249417444, persoana de contact:Ionel Mihail Lazlo

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

OUAI 16 Brancoveni, str. Sos. Argeseanu, sat. Criva de Sus, nr.8, Piatra-Olt, Romania

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII DE IRIGATII PENTRU MEMBRII ORGANIZATIEI)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul O.U.A.I. 16 Brancoveni, judetul Olt

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Obiectul contractului cuprinde urmatoarele: - executie lucrari pentru : „Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul O.U.A.I. 16 Brancoveni, judetul Olt”. Executie: 3.976.516 lei( C+M, organizare de santier). Diverse si neprevazute: 21.289 lei.

II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 3,976,516 - 3,997,805 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare ?n cuantum de 60.000 lei. Cursul de schimb comunicat de BNR, la data de 14.05.2013, 1 euro = 4,3315 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, ?n mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia trebuie sa prevada obligatoriu ca ?n cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 7138,433 lei potrivit dispozitiilor art. 278¹ alin.(1) lit. b), din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. (Model orientativ Formularul nr. 23, anexat).

Garantie de buna executie Se va constitui GBE, ?n procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., prin retineri succesive din situatia de lucrari sau GBE se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul retinerilor succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - contractantul va deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu va fi mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept GBE ?n documentatia de atribuire.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n Documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?nsotita obligatoriu de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform Formularului A, anexat. Declaratie privind eligibilitatea Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului nr. 1; Se va prezenta Cazier fiscal al companiei, eliberat de DGFP/ANAF, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila certificata “conform cu originalul”; Se va prezenta Cazierul judiciar al societatii ?n original, copie legalizata sau copie lizibila certificata “conform cu originalul”. Note: ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Acei operatori economici care au grafice de reesalonare aprobate de catre institutiile abilitate ?ndeplinesc cerinta minima de calificare iar A.C. are obligatia de a accepta acele certificate. Se solicita prezentarea Formularului nr. 2; Persoanele juridice rom?ne vor atasa certificate/documente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din H.G. 925/2006. Documentele se vor atasa ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente (?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul), eliberate de autoritatile legale competente din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare din tara ?n care este stabilit. De asemenea, vor prezenta certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat (sau echivalent). ?n cazul documentelor emise ?ntr-o alta limba dec?t cea rom?na, acestea vor fi ?nsotite de traducerea legalizata ?n limba rom?na ?n original. Note: ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa ?ndeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se solicita prezentarea Formularului nr. 3; Ofertantul nu are dreptul, ca ?n cadrul acestei proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor ?n cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant ?n cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei ?n care este ofertant asociat; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator ?n cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei ?n care este ofertant asociat. Note: ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se solicita prezentarea Formularului nr. 4; Note: ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita prezentarea Formularului nr. 5; Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie /organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla ?n relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manea Marian – Presedinte, Olaru Cornel – Vicepresedinte, Iosif Petrisor – secretar. Persoane juridice rom?ne. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal ?nregistrati. 1. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga instanta competenta din care sa rezulte ca: - este autorizat sa desfasoare activitatile din obiectul achizitiei, obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC, respectiv ?n domeniile de activitate: Lucrari de constructii de conducte de irigatii; Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” Note: a. ?n cazul unei asocieri de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea de contract pe care o va realiza. Cerinta va fi ?ndeplinita prin cumul. b. Autoritatea contractanta, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original/ copie legalizata, ?n cazul ?n care acesta a fost depus ?n copie lizibila cu mentiunea “copie conform cu originalul”. Persoane juridice/ fizice straine Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal ?nregistrati. Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. ?n cazul documentelor emise ?ntr-o alta limba dec?t cea rom?na acestea vor fi ?nsotite de traducerea legalizata ?n limba rom?na ?n original. Se vor atasa documentele relevante, ?n original sau copie legalizata, si traducere certificata ?n limba rom?na, emise de autoritatile competente din tara ?n care ?si are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b) codul unic de ?nregistrare; c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa); d) structura actionariatului; e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f) domeniul de activitate principal; g) domeniile de activitate secundare; h) operatorul economic este autorizat, ?n conditiile legislatiei statului ?n care ?si are sediul, sa desfasoare activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii: lucrari de constructii a drumurilor; lucrari de pregatire a terenului; lucrari de constructii a altor proiecte ingineresti; i) situatia societatii (ex: daca este ?n stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete. Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. ?n cazul documentelor emise ?ntr-o alta limba dec?t cea rom?na acestea vor fi ?nsotite de traducerea legalizata ?n limba rom?na ?n original. NOTA: ?n cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de la punctul III.2.1.a) si III.2.1.b) referitoare la eligibilitate si ?nregistrare; 2. ?n cazul ?n care este declarata c?stigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia ?si vor legaliza asocierea ?nainte de semnarea contractului. Completarea ulterioara a documentelor care confirma ?ndeplinirea criteriilor de calificare este permisa doar ?n conditiile prevazute la art. 11 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: a)Cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani(2011, 2012, 2013) – minim 7.900.000 lei. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din leu/alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R. pentru fiecare an ?n parte, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Persoanele juridice straine vor atasa, ?n copie ?nsotita de traducere autorizata ?n limba rom?na, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice ?ndeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica.,b) Persoanele juridice rom?ne vor atasa copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” dupa situatiile financiare anuale aferente ultimilor trei ani fiscali – 2010, 2011, 2012 (bilant contabil), ?nregistrate potrivit legii. AC va avea in vedere data la care operatorul economic a fost infiintat). Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din leu/alta valuta se va face la cursul mediu anual comunicat de B.N.R, disponibil pe adresa www.bnr.ro.,c)Persoanele juridice straine vor atasa, ?n copie ?nsotita de traducere certificata ?n limba rom?na, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice ?ndeplinirea cerintei obligatorii privind situatia economica. d) Declaratie privind angajamentul constituirii asigurarii pentru accidente de munca si boli profesionale pentru expertii cheie nominalizati ?n cadrul ofertei. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca, daca este declarat c?stigator, ofertantul va constitui o asigurare de risc de accidente de munca si boli profesionale, ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2002 republicata si H.G. nr. 144/2008.,e) Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care se demonstreaza faptul ca ?n cazul atribuirii contractului operatorul economic are acces la disponibilitati banesti, facilitati de credite ?n vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 3 luni ?n suma minima de 994.129 lei pentru finalizarea executiei lucrarilor la obiectivul de investitii: „Modernizarea si retehnologizarea infrastructurii de irigatii din cadrul O.U.A.I. 16 Brancoveni, judetul Olt ”. Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus ?n cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea ?n cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente. Curs BNR 14.05.2013.,Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. ?n situatia ?n care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 186 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate, precum si declaratia ne?ncadrarii ?n prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c) indice 1 si d), precum si declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1. Ofertantul trebuie sa fi executat: – maxim doua contr. simil. cu obiectul contractului a carui valoare sa fie minim: 3.976.516 lei fara TVA. Se vor atasa, ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, precum si daca acestea au fost executate conform normelor profesionale in domeniu si au fost duse la bun sfarsit,Prin formularea „contract de lucrari finalizat” se ?ntelege:lucrari recep?ionate par?ial care sunt ?nso?ite de proces-verbal de recep?ie par?iala; sau lucrari recep?ionate ?nso?ite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari recep?ionate ?nso?ite de proces-verbal de recep?ie finala. Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Cerinta nr. 2 Operatorul economic, ?mpreuna cu ofertantul asociat si subcontractantii, dupa caz,trebuie sa dispuna de: Pentru executie lucrare: - Buldoexcavator - Incarcator frontal - Automacara - Aparat sudura electric - Laborator autorizat PRAM, in conformitate cu prevederile Legii 318 din 2003, Legii 319 din 2006, H.G. 1146 din 2006, Anexa 1 pct 3.3.2.3. Documente privind asigurarea utilajelor minime solicitate; contracte ?nchiriere,cumparare/comodat/ prestari servicii/ lista inventar, declara?ie de punere la dispozi?ie a utilajelor sau orice altfel de documente. Cerinte obligatorii: Pentru utilajele/echipamentele prezentate se vor atasa in copie cf. cu originalul documente care atesta proprietatea acestora.,Cerinta nr. 3 Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii. Executantul trebuie sa dispuna de: Sef de lucrare/santier – inginer/sing: imbunatatiri funciare, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.,-Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” dupa diplomele, adeverintele, atestatele(pentru RTE, sau echivalent), legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic.,- Inginer electric ANRE, grad II B, minim 5 ani experienta profesionala generala. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar. - RTE sau echivalentul acestuia, atestat pentru lucrari de imbunatatiri funciare, care va ?ndeplini functia de Responsabil Tehnic cu Executia. Persoana nominalizata ca RTE va fi atestata in conformitate cu prevederile H.G. nr. 925/1995 si Ordinul MLPAT nr. 777/2003, capitolul III, art. 9, alin. (1), domeniul de constructie VII. Atestatul va fi ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;,-Manager calitate - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/ contract ?n calitate de manager calitate; -Manager mediu - absolvent studii superioare, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract ?n calitate de manager mediu; - Sudori calificati si atestati ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat) sau echivalentul acestuia, conform metodologiei de examinare din Prescriptia Tehnica PT CR 9-2010.,- Responsabil Tehnic cu Sudura (RTS) - personal tehnic de specialitate, atestat ISCIR conform legislatiei ?n vigoare si desemnat prin decizie interna de numire, responsabil cu elaborarea si avizarea documentatiilor tehnice privind lucrarile de sudura ?n vederea aprobarii procedurilor de sudare si de autorizare a sudorilor. Atestatul ISCIR (Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientilor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat sau echivalent) va fi ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” dupa diplomele, adeverintele, atestatele(pentru RTE, RTS sau echivalent), legitimatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, decizie interna, necesare pentru dovedirea indeplinirii cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic. De asemenea se vor prezenta contractul individual de munca/colaborare/prestari servicii sau orice forma de colaborare cu ofertantul. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare, conditia fiind ?ndeplinita prin cumul.,- Se vor prezenta copii lizibile cu mentiunea „conform cu originalul” dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, atestatele, certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime. Pentru personalul desemnat pentru derularea acestui contract se vor prezenta CV-uri semnate in original continand informatii necesare pentru demonstrarea cerintelor minime. Ofertantii vor prezenta Declaratii de disponibilitate pe perioada lucrarilor din partea personalului cheie din Formular 12 si angajamentul de participare obtinut pentru personalul care nu este angajat al operatorului economic.,Cerinta nr. 4 Informatii privind subcontractantii si asociatii Ofertantii asociati/subcontractanti vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69`1 din O.U.G. 34/2006 completata ?n conformitate cu Formularul 5, semnata de reprezentantul legal, stampilata si datata. Ofertantul va completa si va semna formularul 12 cu subcontractantii si specializarea acestora. Ofertantul are dreptul de a include ?n propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. ?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta.,Pentru subcontractanti se vor prezenta urmatoarele: lista cuprinz?nd subcontractantii, ?nsotita de o declaratie scrisa a ofertantului privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti – exprimata/exprimate ?n procent -si specializarea acestora- Formular 12. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Pentru participarea ?n asociere se vor prezenta urmatoarele: acordul de asociere cu precizarea liderului Formular 13 si imputernicirea liderului asocierii Formular 14,?n situatia ?n care ofertantul beneficiaza de sustinere, conform art. 190 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sustinatorul trebuie sa prezinte angajamentul sau ferm, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se completeaza Formularul H3, precum si declaratiile ne?ncadrarii ?n prevederile art. 180 - Formularul nr. 1, declaratie art. 181 - Formularul nr. 2, precum si declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69 indice 1 - Formularul nr. 5, anexate. Standarde de asigurare a calitatii Implementarea Standardului de Management al Calitatii ?n conformitate cu SR EN ISO 9001. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificat pentru sistemul calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii in domeniul contractului. ?n cazul asocierii cerinta va fi ?ndeplinita ?n mod individual pentru partea de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere.,Standard de protectie a mediului Implementarea Standardului de Management de Mediu ?n conformitate cu SR EN ISO 14001. Operatorul economic trebuie sa prezinte Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent pentru activitatile lucrari de constructii in domeniul contractului. ?n cazul asocierii cerinta va fi ?ndeplinita ?n mod individual pentru partea de contract pe care o realizeaza potrivit Acordului de asociere. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.06.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.06.2014 16:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 09:11
Vizionari 481