Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Modernizarea drumului de acces la exploatatiile forestiere, comuna Praid, judetul Harghita

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Comuna Praid (Consiliul Local Praid)

Cod fiscal: 4368103, Adresa: 537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Telefon: +40 266240174 / +40 266240175, Fax: +40 266240174 / +40 266240175

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

537240 Praid, nr. 394, jud. Harghita, Praid, Romania, cod postal: 537240, telefon:+40 266240174 / +40 266240175, fax:+40 266240174 / +40 266240175, persoana de contact:Ambrus Sandor, 0720541400

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Executie lucrari pentru obiectivul: ”Modernizarea drumului de acces la exploatatiile forestiere, comuna Praid, judetul Harghita”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Executie lucrari pentru obiectivul: ”Modernizarea drumului de acces la exploatatiile forestiere, comuna Praid, judetul Harghita” Modernizarea a 9 km de drum forestier si constructia a 2 poduri din beton armat. Valoarea estimata a contractului de executie lucrari: 6.092.752,73 Lei fara TVA, din care: Valoare efectiva(constructii si instalatii): 5.544.855,00 Lei fara TVA; Valoare Organizare de santier: 135.915,00 Lei fara TVA; Chelt. Diverse si neprevazute: 411.982,73 lei fara TVA (repr. 7,43% din valoarea estimata a contractului fara OS si diverse si neprevazute, respectiv din 5.544.855,00 lei).

II.1.6) CPV: 45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 6,092,752.73 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantum: 113.615,00 lei; Perioada de valabilitate: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, prin virament (ordin de plata) sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere: RO72TREZ3525006XXX001285 deschis la Trezoreria Odorheiu Secuiesc, cod fiscal 4368103, Titular Comuna Praid. In cazul unei asocieri, in mod obligatoriu garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc. de IMM-uri) conform legii nr. 346/2004, cuantumul garantiei va fi redus la 50%. In cazul in care garantia se constituie in Euro (alta valuta), se va utiliza cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Dovada garantiei de participare scanata si semnata electronic trebuie incarcata in SEAP, iar exemplarul original depus obligatoriu la sediul Autoritatii Contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA (2,5% in cazul IMM conf. Legii 346/2004). De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. ?n acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului, in conformitate cu prevederile HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: completarea Formularului nr. 12 A; 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: completarea Formularului nr. 12 B; 3. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta: completarea Formularului nr. 12 C_PLIP; 4. Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art. 69^1: completarea Formularului nr. 1. Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Bokor Alexandru-primar, Nyagrus Laszlo-viceprimar, Ambrus Sandor-administrator public, Nagy Angella-secretar, Fodor Maria Magdolna-sef birou financiar-contabil, Piroska Lengyel Csilla-consilier achiz. publ., Miklos Carol-referent, Nemeth Laszlo-consilier, Szasz Edit-Ilona-consilier, Derzsi Zoltan-consilier, Nagy Karoly-consilier, Nagy Stefan-consilier, Simofi Ferenc-consilier, Kopacz Sandor-consilier, Nagy Endre-consilier, Sebestyen-Dosa Jozsef-consilier, Molnar Jozsef-consilier, Simofi Andras-consilier, Kali Arpad-consilier, Maksai Laszlo-consilier, Moldovan Istvan-consilier. Formularele 12A, 12B si 1 se vor prezenta de catre toti participantii la procedura(ofertanti/asociati/terti/sustinatori). Subcontractantii vor prezenta doar formularul 1. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a), c1) si d)/OUG34/2006. 5. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 6. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG 925/2006, astfel vor deveni aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul ANRMAP 509/2011. Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”. Vor fi descalificati ofertantii care inregistreaza debite restante. a. Persoanele juridice romane vor prezenta urmatoarele documente: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator emis de O.R.C. ?n original/copie legalizata. b. In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, traduse ?n limba romana si legalizate. c. Persoanele fizice autorizate vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora. Precizari: a. Aceste documente nu se solicita eventualilor subcontractanti; b. In cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii certificatului constatator, cerinta minima de calificare fiind ?ndeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatile pentru partea din contract pe care o va derula; c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, tertii sustinatori au obligatia de a prezenta documentele prevazute la art. 186, respectiv art. 190 din OUG nr. 34/2006.. Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul”.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cashflow pentru demararea lucrarilor de minim 1.262.393,33 lei pentru o perioada de 2 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru demararea lucrarii, in cuantum minim de 1.262.393,33 lei pentru o perioada de 2 luni. Autoritatea contractanta ia in considerare pentru dovedirea disponibilitatilor financiare: depozitele bancare constituite la termen/titluri de stat achizitionate printr-o banca comerciala. In cazul in care necesarul este asigurat din surse atrase, ofertantul trebuie sa prezinte un document emis de una sau mai multe institutii financiare, din care sa rezulte ca dispune de credit sau linie de credit, cu sold neangajat, pe care le poate utiliza pentru demararea lucrarilor. Ofertantul trebuie sa ataseze o notificare din partea bancii din care sa rezulte ca banca este de acord cu utilizarea ?n acest scop a liniei de credit.,Informatii generale, inclusiv cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012 si 2013) de minim 11.361.540,00 lei. Cerinta minima: prezentare formular IG_CA. Documentele prezentate pentru sustinerea indeplinirii acestei cerinte de calificare sunt lasate la latitudinea operatorului economic. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Ofertantul va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat lucrari similare a caror valoare cumulata a fost de min. 5.680.770,00 lei la nivelul unui contract maxim 3 contracte, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Se va lua ?n considerare valoarea finala a lucrarilor, prin insumarea contractului initial si a actelor aditionale subsecvente. Documente de confirmare: Certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Documentele pot fi prezentate in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata; - copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/alta valuta pentru fiecare an in parte, comunicat de BNR.,Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necesare investitiei. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurat accesul la un laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, autorizat de ISC (potrivit Legii 10/1995 privind calitatea ?n constructii actualizata si HG 808/2005).,Informatii privind personalul tehnic de specialitate: 1. Responsabil tehnic cu executia (RTE) - cel putin 1 persoana autorizata pentru Drumuri si Poduri cu Atestat RTE conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, Ordinul nr. 777 / 2003 publicat ?n Monitorul Oficial, Partea I nr. 397 din 09.06.2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate ?n constructii", cu modificarile si completarile ulterioare; 2. Responsabil cu controlul calitatii (CQ) - cel putin 1 persoana, specializare tehnica profil constructii, studii superioare, cu experienta specifica de minim 3 ani; 3. Manager de proiect, 1 persoana cu studii superioare, cu experienta in participarea in cadrul a cel putin 1 proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati similare; 4. Sef santier – inginer cu studii superioare in domeniul constructiilor, specializarea Drumuri si Poduri, cu experienta specifica de minim 3 ani. Se vor prezenta din partea persoanelor nominalizate (cu exceptia RTE) – CV-uri. Experienta profesionala solicitata este pentru postul pe care este nominalizat specialistul, se va mentiona in CV si va fi sustinuta de documente emise de beneficiarul contractului sau angajator. Dovada indeplinirii experientei/cerintei solicitate se va face prin prezentarea de documente relevante, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare. Pentru RTE se solicita prezentarea Atestatului emis de MLPAT si/sau Legitimatia in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru Sef Santier – se prezinta Diploma de studii. Pentru CQ se va prezenta Diploma de studii si Decizie de numire sau autorizatie CQ. Pentru personalul de specialitate nominalizat se prezinta in cadrul ofertei Declaratie de disponibilitate. Persoanalul tehnic de specialitate poate fi propriu sau cooptat.,Informatii privind subcontractantii. Cerinta minima obligatorie : daca este cazul Lista cuprinz?nd subcontractantii si specializarea acestora, ?nsotita si de acordurile de subcontractare cu specificarea din punct de vedere fizic si valoric a lucrarilor subcontractate.,Informatii privind asociatii. Ofertantul va prezenta: a) Lista cuprinzand asociatii, completata de liderul Asocierii. b) Acord de asociere - in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va ?ndeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba dec?t limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducerea legalizata in limba romana dupa acestea. In cazul asocierii, documentele solicitate pentru cerintele de calificare privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asocierii. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi ?ndeplinite prin cumul. Acordul de Asociere va fi legalizat de catre ofertantul castigator inainte de semnarea contractului de executie lucrari si se va preda autoritatii contractante. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001/2001 (2008),pentru activitati ce fac obiectul contractului, valabil la data limita a depunerii ofertelor, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi ?n masura ?n care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. • Se admit ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca vor primi certificarea.,Sistem de management de mediu coform ISO 14001, pentru activitati ce fac obiectul contractului, valabil la data limita a depunerii ofertelor, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene. Se vor accepta orice probe sau dovezi in masura ?n care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. • Se admit ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca vor primi certificarea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.09.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR

Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 08:19
Vizionari 389