Modernizare si retehnologizare statie de punere sub presiune si retea interioara de irigatii plotul 202 amenajarea Bucsani Cioroiu
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
OUAI VALEA OLTULUI 1 ORLESTI-PRUNDENI
Cod fiscal: 25977427, Adresa: Strada Procopoaia, Comuna Orlesti, Judetul Valcea, Orlesti, Telefon: +4 0250810399, Fax: +4 0250810399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Strada Procopoaia, Comuna Orlesti, Judetul Valcea, Orlesti, Romania, cod postal: 247450, telefon:+40 250763563, fax:+40 250763563, persoana de contact:Diaconeasa Costin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Primaria Comunei Orlesti, Comuna Orlesti, Judetul Valcea, Orlesti, Romania, cod postal: 247450, telefon:+40 250763563, fax:+40 250763563, persoana de contact:Diaconeasa Costin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de irigatie pentru membrii organizatiei)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Modernizare si retehnologizare statie de punere sub presiune si retea interioara de irigatii plotul 202-amenajarea Bucsani-Cioroiu"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Executie lucrari pentru obiectivul de investitie "Modernizare si retehnologizare statie de punere sub presiune si retea interioara de irigatii plotul 202-amenajarea Bucsani-Cioroiu" conform Proiectului Tehnic Valoarea estimata a achizitiei este de: 3.142.464 lei fara TVA, din care cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10%, valoare de 285678 lei
II.1.6) CPV: 45232121-6 - Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,142,464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 40.000 ron - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. - modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui ?n conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din H.G. nr. 925/2006; - garantia de participare se poate constitui si prin virament Date pentru constituirea garantiei de participare: ?n orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n original sau prin depunerea cu OP ?n contul RO27CARP039100616089RO03 deschis la Banca Comerciala Carpatica, sucursala Dragasani Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor Se va alege cursul de schimb BNR. IMM-urile pot prezenta garantia de participare ?n cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui ?n conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie este ?n cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art. 90, din HG nr. 925/2006, actualizata. Mod constituire:prin scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractate ,care devine anexa la contract. daca partile convin,se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale,in conformitate cu prevederile legale.Garantia de buna executie se va realiza in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2)din H.G. nr. 925/2006 Pentru atingerea sumei corespunzatoare in procent de 5% stabilit, Autoritatea Contractanta va efectua retineri succesive din plata lunare ?ntr -un procent ce se va stabili la contractare. Contractul intra ?n vigoare dupa depunerea garantiei de buna executie. Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie conform art.92 din HG 925/2006. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Toate conditiile de participare mentionate ?n Fisa de date sunt obligatorii. 2.Pentru demonstrarea ?ndeplinirii conditiilor de participare, ofertantul are dreptul (?n temeiul Art.11 alin.4 din HG nr.925/2006, modificata),sa prezinte initial doar o declaratie pe proprie raspundere – Formularul nr. 19 – Declaratie privind ?ndeplinirea cerintelor de calificare,semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca la data limita de depunere a ofertelor, ?ndeplineste cerintele de calificare, astfel cum sunt solicitate ?n documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?nsotita de Anexa 1 ?n care ofertantul va mentiona succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte – inclusiv valoarea. ?n cazul ?n care va uza de dreptul mai sus mentionat, ofertantul are obligatia de a prezenta documente edificatoare care probeaza / confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, ?n urma unei solicitari scrise din partea AC, ?n termenul prevazut ?n continutul acesteia, care nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. 3.Daca operatorii economici nu se prevaleaza de prev. Art.11 alin.4 din HG 925/2006, depun?nd documentele de calificare, ?n cazul ?n care, ?n urma evaluarii ofertelor in sedinte ulterioare celei de depunere a ofertelor, rezulta ca ofertantul nu ?ndeplineste una sau mai multe dintre cerintele de calificare stabilite ?n documentatia de atribuire, AC, conf. art. 36 alin.1 lit.b) din HG nr.925/2006, va declara oferta ca inacceptabila. Cerintele de calificare se considera a fi ne?ndeplinite ?n situatia ?n care: a. se constata lipsa unui document solicitat ?n vederea certificarii ?ndeplinirii cerintelor de calificare b. documentele care au fost prezentate nu sunt ?n forma sau cu continutul solicitate de catre AC sau nu ofera toate informatiile cerute prin Fisa de date. 4.(1) Vor fi depuse ?n forma originala acele acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite dec?t ?n scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate. (2) Toate documentele ?ntocmite/emise de catre candidat/ofertant cu scopul participarii la procedurile initiate ?n vederea atribuirii contractelor de achizitie publica se vor prezenta ?n original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i).” 5.Toate ?nscrisurile/documentele depuse de catre operatorii economici ?n vederea ?ndeplinirii criteriilor de calificare, vor fi semnate,stampilate pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal sau de catre un ?mputernicit al acestuia, ?n acest din urma caz, operatorul economic av?nd obligatia de a depune ?n cadrul documentelor de calificare, aceasta ?mputernicire ?n original. Cerinta nr.1 A.1) Operatorii economici nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire B.1.a) Se va atasa: Fromularul nr. 1 – Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. B.1.b) Se va atasa de catre fiecare operator economic participant la procedura (inclusiv membrii unei asocieri) certificat privind cazierul fiscal al persoanei juridice, valabil la data limita de depunere a ofertelor. B.1.c) Se va atasa cazierul judiciar al firmei si al reprezentantilor legali (administratori) ai fiecarui operator economic participant la procedura,– independent, lider al unei asocieri, membru al unei asocieri. Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Cerinta nr.2 A.2) Operatorii economici nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 NOTA: Certificatele de taxe si impozite locale eliberate de APL se vor prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in procedura. Modalitatea de indeplinire B.2.a) Se va atasa: Formularul nr. 2 – Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completat in original. Formularul nr. 2 – Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a), lit.c)1 si lit d) din OUG nr. 34/2006 se solicita si tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. B.2.b.I) Persoanele juridice rom?ne vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia. Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor atasa in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. B.2.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa certificat/document eliberat de autoritatile legale competente din tara ?n care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare din tara ?n care este stabilit. Din respectivele certificate de atestare fiscala / certificate de taxe si impozite locale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor atasa in original sau copie legalizata sau copie conforma cu originalul si traducere autorizata ?n limba rom?na. Cerinta nr.3 A.3) Operatorii economici vor certifica faptul ca participarea este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire B.3) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 3 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in original. Cerinta nr.4 A.4) Operatorii economici trebuie sa certifice ca nu se ?ncadreaza ?n prevederile art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese). Nota: Lista personalului de conducere, din cadrul, care detine functii de decizie: B.4) Se va completa Formularul nr. 4 – Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006, completat in original. Formularul nr. 4 – Declaratie privitoare la prevederile art. 691 din OUG 34/2006 se solicitasisubcontractantului/tertului sustinator (daca este cazul), completat in original. Lista cu personalul care detine functii de decizie: -Diaconeasa Costin – Presedinte OUAI Valea Oltului Orlesti-Prundeni -Membrii in Consiliul de Administratie – Chelarescu Constantin (Vicepresedinte), Coserea Gheorghe ,Tolbaru Elena, Nastasie Ion (Secretar), -Comisia de cenzori – Cerneanu Ionela, Dobre Ioana Nicoleta, Bulete Gheorghe Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice rom?ne A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal ?nregistrati. Persoane juridice/fizice straine A.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal ?nregistrati. Modalitatea de indeplinire B.1.a) Se va atasa Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, emis de ORC, din care sa rezulte: a.denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b.codul unic de inregistrare c.sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa); d.structura actionariatului; e.numele reprezentantilor legali f.domeniile de activitate - principal si secundare g.situatia actuala a societatii (faliment, suspendare temporara a activitatii, etc). Informatiile cuprinse ?n acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete si vor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila. B.2.a) Se vor atasa copii si traducere certificata ?n limba rom?na, dupa documentele care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. B.2.b) Se vor atasa documentele relevante, echivalente celor solicitate persoanelor juridice / fizice rom?ne si in traducere autorizata ?n limba rom?na, emise de autoritatile competente din tara ?n care ?si are sediul operatorul economic, din care sa rezulte capacitatea persoanei juridice / fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, ?n conformitate cu tara de origine / tara ?n care operatorul este stabilit/ are sediul principal. Observatie: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. Nota: ?n cazul asocierii unui grup de operatori economici ?n scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) trebuie sa fie ?ndeplinite de fiecare asociat ?n parte, pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Ordinului nr. 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Cerinta nr.2 Certificat de atestare in executie lucrari de imbunatatiri funciare conform Ordinului nr. 182/2009 al MAPDP, nivel de competenta c), categorie de competenta 2 din Anexa 2 la normele metodologice
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Capacitatea economica si financiara poate fi sustinuta si de un tert. ?n cazul ?n care operatorul economic ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.,Cerinta nr. 1 A.1) Cifra de afaceri anuala medie globala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 5.000.000 lei sau echivalentul sumei ?n alta valuta la cursul mediu annual lei/alta valuta comunicat de BCE. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BCE pentru fiecare an in parte. Nota: Documentele prezentate trebuie sa reflecte o imagine clara a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului. ?n conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile vor prezenta o cifra de afaceri in procent de 50% din cuantuumul precizat , cu conditia prezentarii de documente justificative corespunzatoare. In cazul unei asocieri, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori incadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducere referitoare la cifra de afaceri. Persoanele juridice romane vor atasa copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” dupa bilant contabil, contul de profit si pierdere si anexele sale, vizate si ?nregistrate la organelle competente, pe ultimii 3 ani, sau dupa orice alte documente edificatoare, ?n cazul ?n care din motive justificate corespunzator,operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate mai sus, pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri,Cerinta nr.2 Se va atasa: A.2.) Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca au capacitatea financiara sa execute lucrarile ce urmeaza a fi contractate. Astfel operatorul economic trebuie sa faca dovada ca la momentul semnarii contractului, va avea acces la/sau are disponibile resurse financiare reale, negrevate de datorii / acces la o linie de credit/ depozite bancare suficiente,de minim 714196 lei pentru a realiza cash – flow-ul de executie a lucrarii pentru primele 3 luni de la data ordinului de ?ncepere a lucrarilor.,Cerinta nr. 3 A.3.)Opearatorii economici trebuie sa faca dovada ca inainte de inceperea lucrarilor, vor incheia o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii ?mputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul ?n care operatorul economic ?si demonstreaza situatia tehnica invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 Se va atasa: -Declaratie pe proprie raspundere Modalitatea de indeplinire -faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. Se va atasa de catre tertul sustinator: - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, - Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit a, c 1,d din OUG 34/2006, - Formularul nr. 4 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006,,Cerinta nr. 1 Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat contracte in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 2500000 lei exclusiv TVA, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus B.1.a) Se va atasa Formularul nr.7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani si anexa, completat in original. B.1.b) Se va atasa Formularul nr.8 – Experienta similara. Pentru fiecare contract de lucrari declarat ca experienta similara,se vor atasa: certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus,Cerinta nr. 2 Op. ec. va dovedi ca are ?n proprietate/ dispune de utilajele, instalatiile,echipamentele tehnice pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de:1. Aparat de sudura cap la cap la conducta de polietilena de inalta densitate cu bacuri pentru diametre de pana la 250, respectiv 630 mm; 2. Aparat sudura prin electrofuziune; 3. Automacara; 4. Generator electric pentru sudura; 5. Generator sudura oxiacetilenica; 6. Remorca pentru transport conducta de inalta densitate; 7. Excavator hidraulic pe pneuri cu cupa; 8. Autobasculanta x 2 buc ; 9. Autobetoniera; 10. Buldoexcavator x 2 buc ; 11. Mai compactor;12. Echipamente pentru preparat, transportat si turnat betoane. Ofertantul va asigura (din dotare proprie /inchiriere sau alte forme de contractare )toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport si materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Pentru utilajele, mijloacele de transport ?n proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind ?nchirierea pe toata perioada de executie declarata; se va permite si prezentarea unui angajament. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ?n dotare sau dispune(proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.,Cerinta nr. 3 Ofertantii trebuie sa indice faptul ca vor tine cont de obligatiile legale referitoare la „informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari”.,Capacitatea profesionala Cerinta nr. 4 A.1) Ofertantul trebuie sa dispuna de resurse umane necesare ?ndeplinirii contractului. Personalul minim solicitat (experti cheie – persoane responsabile pentru executarea lucrarilor): -1 sef de santier – studii superioare instalatii in constructii -1 responsabil tehnic cu executia, cu legitimatie valabila la data limita de depunere a ofertelor atestat RTE, -1 responsabil securitate si sanatate in munca -1 responsabil cu controlul calitatii, ?n domeniul instalatii in constructii -Inginer/subinginer - specializarea instalatii cu studii superioare tehnice -Personal muncitor de specialitate.- sudor in metale si sudori in PEHD atestati ISCIR. -electrician autorizat ANRE (atestat ANRE pentru executie instalatii electrice) Se va atasa: - Formularul nr.10 - Informatii generale privind angajatii - Formularul nr.11 - Personal ce va fi angajat in contract - Formularul nr. 12– Angajamentul ofertantului privind resursele umane Pentru seful de santier, responsabilul cu securitatea si sanatatea in munca, inginerul/subinginerul specializarea instalatii , in cadrul formularului nr. 11, se va atasa -Formularul nr. 13 – Curriculum vitae, cu semnatura persoanei in original. Din CV trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului (conform denumirilor specificate in Formularul nr. 11, si toate celelalte cerinte precizate de formular. CV-urile trebuie sa aiba mentiunea “Declar pe propria raspundere cunoscand prevederile codului penal din Romania ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii”. - Formularul nr. 14 - Angajament ?n nume personal Mentiunile din CV trebuie confirmate cu diplome, autorizatii,atestate, certificate, decizii, dispozitii, etc. Dovada pregatirii profesionale se va face cu diploma de studii,autorizatii, atestate, legitimatii sau certificate de calificare. Dovada experientei profesionale se va face cu decizii de numire si/sau adeverinte sau alte documente eliberate de societatea care a executat lucrarea la care a participat persoana respectiva,lucrare mentionata ?n CV-ul acesteia. Aceste documente vor fi solicitate doar ofertantului declarant castigator. Dovada relatiei contractuale cu ofertantul se va face cu: CIM,contract de prestari servicii, etc. sau angajament de participare. In cazul in care se depune angajament de participare pentru personalul care nu este angajat, Autoritatea contractanta va solicita operatorului economic declarat castigator sa incheie contract/contracte individuale de munca/contract de prestare servicicii/contract de colaborare cu persoanele propuse. Documentele depuse de ofertant pentru indeplinirea cerintelor mai sus mentionate vor contine mentiunea „Conform cu originalul”. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstraza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind asociatii: Fisa de date Se va atasa: - Formularul nr. 16: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de asociati si specializarea acestora - Acordul de asociere (Formularul nr. 17), ?n original sau copie legalizata din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va ?ndeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si ?mputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta ?n numele asociatiei. ?n cazul ?n care acordurile de asociere sunt ?ncheiate ?n alta limba dec?t limba rom?na, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata ?n limba rom?na dupa acestea. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. - Formularul nr. 18 – ?mputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire Mentiune: Daca operatorul economic c?stigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, p?na la data ?ncheierii contractului de achizitie publica. Se solicita ca fiecare asociat sa indeplineasca conditiile prevazute la Situatia personala a operatorului economic si la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale. Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala, se cumuleaza. Cerinta nr. 1 A.1.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.,Cerinta nr. 2 A.2.)Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al mediului) valabil la data limita de depunere a ofertelor, ?n domeniul ce face obiectul contractului. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 70
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarii 30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.09.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.09.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2014 12:14
Vizionari 374