Modernizare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SAVENI, Judetul Ialomita
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: O.U.A.I. SAVENI
Numar invitatie: 367411 / 13.11.2014
Denumire contract: “Modernizare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SAVENI, Judetul Ialomita” Contract de Finantare nr.C125I011232300002/09.05.2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
O.U.A.I. SAVENI
Cod fiscal: 18643408, Adresa: MOVILA, Movilita, Telefon: +40 0723939205, Fax: +40 0243362277
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
MOVILA, Movila, Romania, cod postal: 927175, telefon:+40 0723939205, fax:+40 0243362277, persoana de contact:LUCRETIA CRACIUN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
MOVILA, Movila, Romania, cod postal: 927175, telefon:+40 0723939205, fax:+40 0243362277, persoana de contact:LUCRETIA CRACIUN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (apa)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
“Modernizare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SAVENI, Judetul Ialomita” Contract de Finantare nr.C125I011232300002/09.05.2013
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contract de executie de lucrari care are ca obiect ““Modernizare si retehnologizare a sistemului de irigatii pe suprafata OUAI SAVENI, Judetul Ialomita” conform proiectului tehnic.
II.1.6) CPV: 45259900-6 - Modernizare a statiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4,095,395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 77.157RON - perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile calendaristice, de la data limita de depunere a ofertelor. - modalitatea de constituire : garantia de participare se va constitui ?n conformitate cu prevederile art. 86 si art. 87 din H.G. nr. 925/2006. Date pentru constituirea garantiei de participare: ?n orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se constituie printr-un document emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ?n original sau prin depunerea cu OP ?n contul RO65CECEIL0237RON0317959 deschis la CECE BANK Fetesti IMM-urile pot prezenta garantia de participare ?n cunatum de 50% din valoarea mai sus precizata. Garantia de participare se va restitui ?n conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. 925/2006. In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art. 33, alin(3), lit B din HG 925/2006 actualizat. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art. 87 din HG 925/2005
Garantie de buna executie Garantia de buna exec e ?n cuantum de 10 % din val contr fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90, din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui ?n max 5 zile de la semnarea contractului, printr-un instrument emis de o societate bancara /de asigurari,care devine anexa la contract, a sumei corespunzatoare a 1% din valoarea contractului fara TVA. Exececutantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante, la o banca agreata de ambele parti. Pentru atingerea sumei corespunzatoare in procent de 10% stabilit, Autoritatea Contractanta va efectua retineri succesive din plata lunare ?ntr-un procent ce se va stabili la contractare. Contractul intra ?n vigoare dupa depunerea garantiei de buna executie. Autoritatea Contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oric?nd pe parcursul ?ndeplinirii contractului, ?n limita prejudiciului creat, ?n cazul ?n care executantul nu ?si ?ndeplineste obligatiile asumate prin contract. Autoritatea Contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie, conf art.92 din HG 925/2006 Perioada de garantie de buna executie a lucrarii este de minim 24 luni-maxim 60 luni de la data semnarii P.V. la terminarea lucrarii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ?n conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 1. 2) Se va prezenta Certificatul de cazier judiciar al ofertantului. 3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul 2 4) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . Se va completa Formularul 3. Lista personalului de conducere, din cadrul OUAI Saveni, care detine functii de decizie: - Craciun Lucretia – Presedinte - Constantin Catalin – Director - Muscas Leana – Contabil 5) Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010. Se va completa Formular 4. 6) Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul 5. 7) Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile ?n luna anterioara lunii ?n care se depun ofertele; 8) Se va prezenta Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile ?n luna anterioara lunii ?n care se depun ofertele; Documentele solicitate la pozitiile 1, 3, 4, 5 si 6 se vor prezenta ?n original, iar cele cerute la pozitiile 2, 7 si 8 se vor prezenta fie ?n original sau copie legalizata fie ?n copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, ”, ?nsotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora ?n limba rom?na . Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Documente edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente edificatoare de natura celor enuntate anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care se depun ofertele. Nota: • Neprezentarea unui document sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. • Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie ?ndeplinite de fiecare membru al grupului. Persoane juridice/fizice rom?ne Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial ale carui informatii trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Cerificatul se poate prezenta ?n original, copie legalizata sau copie ,,conform cu originalul”. ?n etapa evaluarii ofertelor Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea acestui document ?n original/copie legalizata pentru conformitate. Prezentare Certificat de atestare in executie lucrari de Imbunatatiri Funciare conform Ordinului 182/19.02.2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de Imbunatatiri Funciare, publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009 in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul “ Atestat ANRE persoane juridice tip A sau B. Persoane juridice/fizice straine Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, ?n conformitate cu tara de origine/tara ?n care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na Nota: • Neprezentarea sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. •Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna aceste cerinte trebuie ?ndeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pentru anii 2011, 2012, 2013. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte eceste documente,Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2011, 2012 si 2013. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 7.715.742 lei fara TVA de doua ori valoarea estimata a lucrarilor de constructii. S-a luat in calcul cursul mediu anual de la BNR pentru fiecare an astfel: 2011-4,2379 lei/Euro; 2012-4,4560 lei/Euro; 2013-4,4190 lei/Euro.,Acces sau disponibilitate la resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru realizarea unui cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 964.467 lei pe o perioada de 3 luni. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratii privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ?n cazul ?n care pt ?ndeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea „nu este cazul” ?n cadrul formularului mentionat. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua ?n considerare pentru partea lor de implicare. Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului de achizitie publica se va face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si financiara prezentata initial. In cazul in care un grup de operatori rconomici depun oferta comuna aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.,Informatii privind asocierea Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici ?ndeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop ?n care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante din care sa rezulte aceasta. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna,Tert sustinator (daca este cazul) In cazul ?n care cerintele de calificare referitoare la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre operatorul economic prin invocarea sustinerii de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant/candidat si persoana respectiva, aceasta din urma are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute de HG nr. 925/2006.,Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani,Fisa de informatii privind experienta similara 1. Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data depunerii ofertelor, in urma) din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare in valoare minima de 3.857.871 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficii, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.(Pentru conversia lei/euro se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR) 2.Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea a maxim 2 (doua) contracte de executie lucrari, avand ca obiect reabilitare statie de pompare si conducte principale de natura si complexitate similara lucrarii licitate Orice fisa referitoare la un contract ?ncheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie ?nsotita de copia contractului, a actelor aditionale respective si de recomandarea din partea beneficiarului/clientului respectiv. Se va prezenta: Procesul Verbal la terminarea lucrarilor sau P.V de receptie partiala a lucrarilor sau P.V. de receptie finala.,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are ?n dotare sau dispune (proprietate, inchiriere, contract de leasing/ conventie) sau un angajament de punere la dispozitie a echipamentelor, instalatiilor, dotarilor necesare executiei contractului.,Executantul trebuie sa dispuna de: -manager de proiect – atestat, cu experienta. Experienta specifica dovedida prin participarea la cel putin un proiect/contract in calitate de manager/coordonator si implicarea intr-un proiect in care sa fi desfasurat activitati similare activitatilor ce urmeaza a fi desfasurate in cadrul acestui proiect. -Sef de lucrare/santier – inginer Imbunatatiri funciare cu experienta. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari in calitate de sef lucrare/santier sau echivalent si prin implicarea intr-un contract/proiect similar. -Sef santier retele electrice – inginer instalatii electrice/electrotehnica/energetica. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract de lucrari in calitate de sef lucrare/santier sau echivalent si prin implicarea intr-un contract/proiect similar. -cate un responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru urmatoarele domenii: 1(unu) responsabil tehnic cu executia domeniul 7 Constructii pentru Imbunatatiri funciare; 1(unu) pentru lucrari de retele electrice. Persoanele nominalizate RTE vor fi atestate in conformitate cu prevederile HG 925/1995 si Ordinul MLPAT nr. 777/2003, art. 9 alin.(1). Atestatul va fi in termen de valabilitate la data de depunere a ofertelor. -Electrician autorizat ANRE gradul IIIB. Atestatul si /sau legitimatia vor fi in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. -Manager de calitate – atestat, cu experienta cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul calitatii. Experienta dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar in calitate de manager calitate; -Manager mediu –atestat, cu esperienta, cu decizie interna de numire ca manager al sistemelor de managementul mediului. Experienta specifica dovedita prin participarea la cel putin un proiect/contract similar in calitate de manager mediu. -Responsabil SSM (sanatate, securitate in munca) cu decizie interna de numire; -Certificatul de atestare ?n executia lucrarilor de ?mbunatatiri Funciare., conform Ordinului 182/19.02./2009 al Ministrului Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, pentru aprobarea normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care ?si manifesta intentia de a desfasura, pe terenul din domeniul agricol, activitati de ?mbunatatiri Funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat, publicat ?n Monitorul Oficial, Partea I, nr. 223/07.04.2009. Standardul de management al calitatii, domeniul de certificare: executie lucrari de ?mbunatatiri funciare Standardul de management al calitatii, pentru executare instalatii electrice. Standardul de management de mediu,Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului si protectia muncii, pe toata durata de ?ndeplinire a contractulu,Planul de management de mediu Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 70
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a lucrarii 20
Descriere: componenta tehnica
termenul de garantie 10
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.11.2014 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.11.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2014 09:52
Vizionari 691