Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NADLAC
Adresa postala: Str.1 Decembrie, nr.24, judetul Arad. , Localitatea: Nadlac , Cod postal: 315500 , Romania , Punct(e) de contact: IOAN ROSZKOS , Tel. +40 257474325 , Email: roszkos.ioan@primaria-nadlac.ro, office@primaria-nadlac.ro , Fax: +40 257473300 , Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIA-NADLAC.RO , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Orasul Nadlac, judetul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari pentru proiectul: \"Modernizare si extindere corpuri de cladire, amenajare incinta si dotarea cu echipamente TIC, a grupului scolar Josef Gregor Tajovsky, Nadlac\", in conformitate cu cerintele impuse prin caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2,633,899.53 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.03.2013
Durata: 16 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor executa pentru atingerea obiectivului si indicatorilor stabiliti prin cererea de finantare pt.proiectul din cadrul POR 2007-2013-Axa prioritara 3.4. Autoritatea contractanta nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene prevazute de legislatie.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contributia Fondului European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), prin Programul Operational Regional (POR) 2007-2013, este: 98%; Contribuita bugetului local este: 2%.
VI.2) Alte informatii
La acest moment nu se cunosc detalii privind cerinte de calificare/criteriu de atribuire, etc. si prin publicarea acestui anunt nu se doreste beneficierea de prev. art. 75 alin. 2 si 89 alin. 2 din OUG 34/2006.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2013 10:42
Vizionari 395