Modernizare, reabilitare termica si schimbare spatiu comercial in sediu primarie, construire utilitati, alei carosabile si pietonale, parcare, spatii verzi, imprejmuire si bransamente
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Manesti
Adresa postala: Comuna Manesti, Sat Manesti, strada Principala, nr.134 , Localitatea: Manesti , Cod postal: 107573 , Romania , Punct(e) de contact: Niculae Daniela , Tel. +40 0244/484304 , Email: primaria.manesti@yahoo.com , Fax: +40 0244/484470
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Modernizare, reabilitare termica si schimbare spatiu comercial in sediu primarie, construire utilitati, alei carosabile si pietonale, parcare, spatii verzi, imprejmuire si bransamente
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: comuna Manesti. sat Manesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Recompartimentarea cladirii existente,lucrari de hidroizolatie,refacere invelitoare,lucrari de zugraveli si vopsitorie,lucrari de templarie PVC pentru usi si ferestre, instalatii electrice, sanitare, termice
Valoarea estimata fara TVA: 506,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
45233260-9 - Lucrari de constructii de cai de acces pentru pietoni (Rev.2)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Pentru orice nelamuriri din documentatia de carificare se pot solicita clarificari de la Primaria Manesti, care vor fi transmise pe fax sau pe adresa de mail a institutiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bilant contabil din anii precedenti 2008,2009, 2010.Cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de 1.012.000.Lichiditatea generala medie pe anii 2008-2010 sa fie mai mare de 100%Plata se va face conform graficului de plati care va fi in concordanta cu graficul de lucrari.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.04.2012 09:48
Vizionari 294