Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



CN Aeroporturi Bucuresti SA

Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Punct(e) de contact: Cristina Dumitrica , Tel. 0212041292 , Email: oanac@otp-airport.ro,mihut@otp-airport.ro , Fax: 0212041976 , Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Activitãþi aeroportuare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13 (expertiza+DALI+ proiectare + executie) AIBB – AV

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45314310-7 - Instalare de cabluri (Rev.2)

45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)

71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)

71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)

71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2011

Durata: 4 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: 4,925,700 RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



VI.4) Data expedierii prezentului anunt

11.07.2011 13:52

Vizionari 290