Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Punct(e) de contact: Cristina Dumitrica , Tel. 0212041292 , Email: oanac@otp-airport.ro,mihut@otp-airport.ro , Fax: 0212041976 , Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Activitãþi aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizare PT 13 si preluare cabluri balizaj pentru directia 25 din PT14 si PT13 (expertiza+DALI+ proiectare + executie) AIBB – AV
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45314310-7 - Instalare de cabluri (Rev.2)
45315300-1 - Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71319000-7 - Servicii de expertiza (Rev.2)
71321000-4 - Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.09.2011
Durata: 4 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 4,925,700 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Garantie de participare in suma fixa de pana la 2 % din valoarea estimata;Garantia de buna executie este de pana la 10% din valoarea contractului fara TVA;Perioada de valabilitate a ofertelor este de 120 zile de la primirea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2011 13:52
Vizionari 290