Modernizare instalatie electrica pe amplasamentul din Magurele, str. Atomistilor nr.409, jud. Ilfov
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU OPTOELECTRONICA - INOE 2000
Cod fiscal: RO 9113623, Adresa: Magurele, Ilfov, str. Atomistilor nr.409, Magurele, Telefon: +40 214574522/ +40 314056397, Fax: +40 214574522/ +40 314056397
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Magurele, Ilfov, str. Atomistilor nr.409, Magurele, Romania, cod postal: 77125, telefon:+40 214575757 / +40 314056397, fax:+40 214574522 / +40 314056397, persoana de contact:Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Camera 301 - str. Atomistilor nr.409, Magurele, Ilfov, Romania, 77125
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare (CAEN 7219))
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Modernizare instalatie electrica pe amplasamentul din Magurele, str.Atomistilor nr.409, jud. Ilfov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Achizitia publica presupune atribuirea contractului de executie lucrari de "Modernizare instalatie electrica pe amplasamentul din Str. Atomistilor nr.409, Magurele, judetul Ilfov", destinat realizarii unui sistem de eliminare a fluctuatiilor de tensiune si curent precum si a efectelor intreruperilor in alimentarea cu energie electrica asupra echipamentelor stiintifice din dotarea institutului.
II.1.6) CPV: 45317000-2 - Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 411,500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare (1) Cuantumul garantiei de participare (GP) este de 2% din valoarea estimata a contractului de executie lucrari, adica 8.230 LEI. Pentru IMM-uri in baza Legii nr.346/2004, art 16(2), GP este de 50% din valoarea mai sus mentionata, caz in care se vor prezenta documente original/copie cu mentiunea “conform cu originalul” semnate cu numele in clar de reprezentantul legal/ imputernicit si stampilate, care certifica faptul ca sunt IMM.(2) Valabilitatea GP este cel putin egala cu valabilitatea ofertei, raportat la termenul limita de primire a ofertelor. (3) Modalitatea de constituire: GP se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta în original: (a) GP trebuie sa fie irevocabila. (b) Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata GP se va executa: conditionat /neconditionat conf. art.86 alin(3) al HG 925/2006. In cazul constituirii GP prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 1. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca cu corespondent in Romania. Autoritatea contractanta (AC) permite si posibilitatea ca GP sa fie constituita si prin depunerea la casieria AC: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii lor de catre banca pâna la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume în numerar, în cazul în care valoarea GP este redusa ca valoare. În orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Datele unde pot fi virati banii sunt: INOE 2000, CUI 9113623, J23/935/2002, cont: IBAN RO20RNCB0082044183870001 deschis la BCR – Sucursala Unirea. Echivalenta pentru o GP depusa in alta valuta se va face la cursul BNR, data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. (4) Restituirea GP: in conformitate cu prevederile art.88 al HG 925/2006; (5) Retinerea GP: in conf. cu art.87 al HG 925/2006.
Garantie de buna executie (1) Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie lucrari fara TVA. Pentru IMM-uri in baza Legii nr.346/2004, art 16(2), garantia de participare este de 50% din valoarea mai sus mentionata. (2) Constituire a garantiei de buna executie: prin orice instrument de garantare, in conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele de la art.90 din H.G. nr.925/2006. Totodata, se pot avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. In cazul constituirii Garantiei de buna executie prin Scrisoare de garantie bancara se utilizeaza Formularul 2. Este recomandabil ca scrisoare de garantie de buna executie sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania; (3) Valabilitatea garantiei de buna executie: 60 zile de la de la data semnarii documentului de punere in functiune; (4) Restituirea garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.92 din HG 925/2006; (5) Retinerea garantiei de buna executie: in conformitate cu art.91 al HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: (1) Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta (Conf. Ordinului ANRMAP 314/2010); Se va depune Formularul 3; (2) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69_1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se va depune Formularul 4; (3) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se va depune Formularul 5; NOTA:In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau asociatii profesionale care are competente in acest sens. (4) Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Se va depune Formularul 6; NOTA:In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau asociatii profesionale care are competente in acest sens. (5) Certificat de sarcini fiscal, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, emis de autoritatile competente, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. (6) Certificat de sarcini fiscal, privind plata obligatiilor catre bugetul administratiei publice locale, emis de autoritatile competente, care sa ateste ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Totodata, in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director General: dr.ing. Roxana Savastru Director Economic: ec.Aneta Popescu Consilier Juridic: Mihai Barbu Director Proiect: dr.Viorel Braic Responsabil financiar de proiect: Marina Nicoleta Tautan Responsabil Achizitii publice: ref.Claudia Dumitru Specialist: ing. Adrian Kiss 1) Certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicitarea ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care initial a fost prezentat in forma copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. NOTA: In cazul in care tara de origine sau tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documentele din tara de origine, echivalente cu cele solicitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Acte doveditoare privind situatia economico-financiara: ultimul Bilant Contabil,Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minimum 823.000 lei; Cursul leu-valuta se face la cursul mediu de referinta al BNR aferent fiecarui an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor) din care sa rezulte ca a executat la nivelul a maxim 2 (doua) contracte, lucrari in valoare cumulata de minim 411.500 lei fara TVA, insotita de certificari de buna executie. Cursul leu-valuta se face la cursul mediu de referinta al BNR aferent fiecarui an in parte.,Lista personalului tehnic de specialitate implicat in derularea contractului Certificare ISO 9001/2008 sau echivalenta obtinuta in conditiile art.193 din OUG 34/2006 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2014 13:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2014 13:49
Vizionari 285