Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Modernizare corp principal la Centrul de Agrement pentru Tineret Padureni

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Directia Judeteana pentru Tineret Covasna

Adresa postala: Str. Pescarilor nr. 34/A , Localitatea: Sfantu Gheorghe , Cod postal: 520041 , Romania , Punct(e) de contact: Ferenc Tischler , Tel. 0267312149 , In atentia: Borsos Ildiko , Email: djt_covasna@yahoo.com , Fax: 0267312149



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Recreere, cultura si religie

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Modernizare corp principal la Centrul de Agrement pentru Tineret - Padureni

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Com. Moacsa, Sat Padureni nr 62

Codul NUTS: RO123 - Covasna

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Obiectivul prezentului proiect il reprezinta extinderea si reamenajarea cladirii. Se va realiza structura si inchiderile cladirii, precum si zidul de sprijin prevazut in spatele si partea dreapta a cladirii si procurarea si montarea unei microstatii de eupurare.



Valoarea estimata fara TVA: 378,151 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45212110-0 - Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)

45212413-4 - Lucrari de constructii de imobile pentru cazare de scurta durata (Rev.2)

45212422-0 - Lucrari de constructii de cantine (Rev.2)

45252122-9 - Bazine de fermentare pentru ape reziduale (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.10.2009

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 04.12.2009

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Lucrarea se va exuta conform proiectului intocmit.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Lucrare finantata din bugetul de stat, plata se va efectua in doua transe: prima dupa aprobarea situatiei de lucrari depus de executant dupa prima luna, a doua parte la sfarsitul lucrarilor si receptia acestora, conform contractului de lucrari

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

04.09.2009 14:06
Vizionari 315