MATERIALE SANITARE
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Numar invitatie: 361228 / 11.06.2014
Denumire contract: MATERIALE SANITARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA
Cod fiscal: 4541165, Adresa: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Telefon: +40 0232430920, Fax: +40 0232230990
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700282, telefon:+40 0232430920, fax:+40 0232230990, persoana de contact:Tatiana Pascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
SPITAL SOCOLA IASI, SOSEAUA BUCIUM NR 36 BIBLIOTECA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
MATERIALE SANITARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului:
MATERIALE SANITARE CONFORM CAIETULUI DE SARCIN SI ANEXEI B
II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399,046.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantiile de participare/lot se regasesc inserate in Anexa B, valabile 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei,perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita ?n mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul:RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Trezoreria IASI,sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta in original,in cuantumul sumei loturilor pentru care participa si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante(Registratura)pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor; -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; -sa fie constituita in cuantumul sumei pentru loturile care participa; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita,care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; -sa prevada modul de executare a platii garantiei; -sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; -sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 (doar pentru lotul 9) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea,?n conformitate cu prevederile art.180 din ordonanta,de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura-completarea formularului anexat (F3); 2)Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006,cu modif.si completarile ulterioare-Completarea formularului anexat (F4). 3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat (F6); 4)Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare,completarea formularului anexat(F5).Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager dr Lucian Burlea, Dir.fin.cont Ec Lucica Lazar, jurist Grecianu Gina, Dr Dorina Donciu, Farmacist Taraboanta Carmen, As Boghian Nadia, jurist Sebastian Popa,ec Raileanu Elena 1)Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?nga instanta competenta,in copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,,din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3(trei)ani sau,dupa caz,de la data la care operatorul economic a fost ?nfiintat sau si-a ?nceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul valutar comunicat de BNR Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, periode de livrare, beneficiari,indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate/documente contrasemnate de autoritate sau clientul,Se vor prezenta mostre pentru toate loturile ofertate.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conform standardelor internationale pentru ofertant Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 08:47
Vizionari 444