Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

MATERIALE SANITARE

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA

Numar invitatie: 361228 / 11.06.2014

Denumire contract: MATERIALE SANITARE

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

SPITALUL CLINIC DE PSIHIATRIE SOCOLA

Cod fiscal: 4541165, Adresa: Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Telefon: +40 0232430920, Fax: +40 0232230990

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Str.Bucium, Nr.36, oras Iasi, Jud.Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700282, telefon:+40 0232430920, fax:+40 0232230990, persoana de contact:Tatiana Pascu

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

SPITAL SOCOLA IASI, SOSEAUA BUCIUM NR 36 BIBLIOTECA

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Sanatate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

MATERIALE SANITARE

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant

II.1.5) Obiectul contractului:

MATERIALE SANITARE CONFORM CAIETULUI DE SARCIN SI ANEXEI B

II.1.6) CPV: 33751000-9 - Scutece de unica folosinta (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Da

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 399,046.8 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantiile de participare/lot se regasesc inserate in Anexa B, valabile 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei,perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita ?n mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul:RO42TREZ4065005XXX013174 deschis la Trezoreria IASI,sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari,care se prezinta in original,in cuantumul sumei loturilor pentru care participa si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante(Registratura)pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie: -sa fie prezentat in original pana la data si ora deschiderii ofertelor; -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit; -sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta; -sa fie constituita in cuantumul sumei pentru loturile care participa; -sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita,care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus; -sa prevada modul de executare a platii garantiei; -sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata; -sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 (doar pentru lotul 9) Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea: Se va depune declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea,?n conformitate cu prevederile art.180 din ordonanta,de catre ofertant/candidat/concurent/tert sustinator la procedura-completarea formularului anexat (F3); 2)Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006,cu modif.si completarile ulterioare-Completarea formularului anexat (F4). 3)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completarea formularului anexat (F6); 4)Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modif.si compl.ulterioare,completarea formularului anexat(F5).Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie in ceea ce priveste organizarea,derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager dr Lucian Burlea, Dir.fin.cont Ec Lucica Lazar, jurist Grecianu Gina, Dr Dorina Donciu, Farmacist Taraboanta Carmen, As Boghian Nadia, jurist Sebastian Popa,ec Raileanu Elena 1)Certificatul Constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?nga instanta competenta,in copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,,din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Se solicita informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului, pe ultimii 3(trei)ani sau,dupa caz,de la data la care operatorul economic a fost ?nfiintat sau si-a ?nceput activitatea comerciala.Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul valutar comunicat de BNR Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, continand valori, periode de livrare, beneficiari,indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta certificate/documente contrasemnate de autoritate sau clientul,Se vor prezenta mostre pentru toate loturile ofertate.Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor Mostrele vor fi prezentate in ambalajul original al producatorului Ofertantul trebuie sa detina certificat privind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conform standardelor internationale pentru ofertant Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 08:47
Vizionari 444