Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

MATERIALE SANITARE

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Spitalul Universitar de Urgenta Militar Central \"Dr. Carol Davila\"

Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010825 , Romania , Punct(e) de contact: Georgeta Nica , Tel. 021.319.30.72 , Email: biroulachizitiisicontractari@gmail.com , Fax: 319.30.72



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

MATERIALE SANITARE 1

II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Furnizare



Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE

Cod NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor



Valoarea estimata fara TVA: 13,500,000 EUR

19520000-7; 22993200-9; 24111100-6; 24111200-7; 24111300-8; 24111500-0; 24111700-2; 24112100-3; 24326100-6; 24931230-0; 24931240-3; 30197641-1; 31512000-8; 32354100-0; 32345110-3; 33123000-8; 33123210-3; 33124130-5; 33124131-2; 33131112-5; 33131510-5; 33131600-3; 33132000-4; 33133000-1; 33138000-6;

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)

22993200-9 - Hartie sau carton termosensibile (Rev.2)

24111200-7 - Gaze rare (Rev.2)

24111300-8 - Heliu (Rev.2)

24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011

II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.7) Informatii suplimentare

INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.







II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

MATERIALE SANITARE 2

II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Furnizare



Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE

Cod NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor



Valoarea estimata fara TVA: 13,500,000 EUR

33140000-3; 33141000-0; 33141100-1; 33141110-4; 33141111-1; 33141113-4; 33141114-2; 33141115-9; 33141116-6; 33141122-1; 33141125-2; 33141126-9; 33141127-6; 33141200-2; 33141210-5; 33141220-8; 33141300-3; 33141310-6; 33141320-9; 33141323-0; 33141325-4; 33141420-0; 33141610-9; 33141615-4; 33141620-2;

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



33140000-3 - Consumabile medicale (Rev.2)

33141000-0 - Consumabile medicale nechimice de unica folosinta si consumabile hematologice (Rev.2)

33141100-1 - Pansamente; cleme, suturi, ligaturi (Rev.2)

33141110-4 - Pansamente (Rev.2)

33141111-1 - Bandaje adezive (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011

II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.7) Informatii suplimentare

INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.







II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

MATERIALE SANITARE 3

II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Furnizare



Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE

Cod NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor



Valoarea estimata fara TVA: 13,500,000 EUR

33141641-5; 33141642-2; 33141700-7; 33141720-3; 33141730-6; 33141750-2; 33141800-8; 33141810-1; 33141820-4; 33162000-3; 33162100-4; 33171100-0; 33183100-7; 33183300-9; 33184100-4; 33190000-8; 33192500-7; 33194100-7; 33194210-1; 33194220-4; 33198000-4; 33198200-6; 33692800-5; 33698100-0; 33793000-5;

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



33141641-5 - Sonde (Rev.2)

33141642-2 - Accesorii de drenaj (Rev.2)

33141700-7 - Accesorii ortopedice (Rev.2)

33141720-3 - Dispozitive ortopedice ajutatoare (Rev.2)

33141730-6 - Gulere chirurgicale (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011

II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.7) Informatii suplimentare

INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.







II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

MATERIALE SANITARE 4

II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare

Furnizare



Locul principal de livrare sau de executare : LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE

Cod NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor



Valoarea estimata fara TVA: 13,500,000 EUR

33910000-2; 38437000-7; 38437100-8; 38437110-1; 38437120-4; 42514300-5; 44618000-5

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



33910000-2 - Instrumente si articole pentru disectie patologica (Rev.2)

38437000-7 - Pipete de laborator si accesorii (Rev.2)

38437100-8 - Pipete (Rev.2)

38437110-1 - Varfuri de pipete (Rev.2)

38437120-4 - Suporturi de pipete (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.04.2011

II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.7) Informatii suplimentare

INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI: 021-319.30.72 - PERSOANA DE CONTACT: PLT.MAJ.NICA GEORGETA.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

10.02.2011 09:46
Vizionari 401