Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Materiale pentru protectia muncii

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



SOCIETATEA COMERCIALA CEZ DISTRIBUTIE S.A.

Adresa postala: STRADA BRESTEI NR 2 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 1100 , Romania , Punct(e) de contact: ADRIANA MOTROC , Tel. +40 372523238 , Email: adriana.motroc@cez.ro , Fax: +40 372523810 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



SOCIETATE COMERCIALA

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Materiale pentru protectia muncii

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Craiova, str. caracal, nr.244

Codul NUTS: RO411 - Dolj

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Se vor achizitiona materiale pentru protectia muncii conform Anexa B

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



35113000-9 - Echipament de siguranta (Rev.2)

18444200-5 - Casti de siguranta (Rev.2)

31527210-1 - Lanterne (Rev.2)

44424300-1 - Banda reflectorizanta (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Se vor achizitiona materiale pentru protectia muncii conform Anexa B



Valoarea estimata fara TVA: 142,542 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

30 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Cuantumul garantiei de participare pe fiecare lot in Lei: LOTI 250; LOTII 430; LOTIII 550; LOTIV 135; LOT V 80; LOT VI 1300.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO03BRDE170SV26689741700 BRD Suc. Craiova sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, nefiind introduse in plicul care contine documentele de calificare. Garantia de participare care va fi constituita in LEI. Cursul de referinta considerat pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel publicat de BNR in data publicarii anuntului de participare. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din valoarea de adjudecare a contractului de furnizare;Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art.90, alin.(1) din HG925/2006). Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (conform art.90, alin.(3) din HG925/2006). Termenul de valabilitate al garantiei de buna executie va fi pe toata durata contractului. La stabilirea garantiilor de participare, cifra de afaceri etc. se vor aplica prevederilor Legii nr. 346/2004 pentru intreprinderile mici si mijlocii, modificata cu Ordonanta nr. 27/2006 pentru intreprinderile mici si mijlocii.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Plata se face din fonduri proprii, prin virament bancar

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea Formulare.

Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei

Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, actualizata la data prezentei. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Valerica Doina Vornicu - Director Executiv-Membru al Directoratului, Ion Dobrescu - Director Directie Strategie si Dezvoltare Active-Membru al Directoratului, Zorel-Cristinel Tita - Director Directia Administrativ-Financiar, Niculaie Tarau Ene- Director DEM-RED, Viorel Catana - Presedinte Comisie de evaluare (Presedinte cu drept de vot), Magdalena Rotaru- Membru al Comisiei de evaluare-Manager DSSM, Aurelian Vancea- Membru al Comisiei de evaluare-Specialist Dezvoltare, Cezarian Ioan Ursulescu- Responsabil zonal SSM-Expert cooptat, Marius Mitrea- Responsabil zonal SSM-expert cooptat, Mariana Neatu-Breciuga-Manager Dep. Achizitii-Expert cooptat, Lorela-Adriana Motroc - Manager Dep. Achizitii Produse-Expert cooptat.

Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritati competente din tara), din care sa reiasa ca Candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor.

Conform Ordinului nr. 314/2010, se va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta.

Se va prezenta cazierul judiciar pentru ofertant. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Camera de comert si industrie nationala sau teritoriala, in copie conform cu originalul sau original. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.

Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conforma cu originalul.

Pentru persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (certificat de inregistrare ca persoana juridica), in original sau copie conform cu originalul.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Bilantul contabil pe anul 2013: Candidatul va prezenta bilantul contabil pe anul 2013,vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii (va fi prezentat in copie confirmat de candidat prin mentiunea „conform cu originalul”, semnat si stampilat de candidat).

Modalitatea de indeplinire

Candidatul va prezenta bilantul contabil pe anul 2013,vizat si inregistrat de organele competente/dovada depunerii (va fi prezentat in copie confirmat de candidat prin mentiunea „conform cu originalul”, semnat si stampilat de candidat).

Capacitatea financiara de sustinere a achizitiei cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani cel putin egala cu: LOT I – 25.700 Lei; LOT II – 43.000 Lei; LOT III – 55.000 Lei; LOT IV – 13.600 Lei; LOT V – 8.000 Lei; LOT VI – 137.000 Lei(fara TVA).?n cazul ?n care un op. ec depune of ptr mai multe loturi, cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a acestuia va fi = sau mai mare dec?t val cea mai mare dintre val min solicit ptr loturile pentru care oferteaza.Pentru calculul echivalentei lei/valuta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru ultimii 3 ani.

Modalitatea de indeplinire

Formularul B2-Informatii Generale

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Ofertantul trebuie sa demonstreze ?n ultimii 3 ani furnizarea de produse similare cu cele solicitate prin CS, cu o valoare egala sau mai mare in Lei(fara TVA) decat: LOT I – 12.800; LOT II – 21.000;

LOT III – 27.000; LOT IV – 6.800;LOT V – 4.000;LOT VI – 68.000. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara, candidatul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;

Modalitatea de indeplinire

Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara, candidatul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;

In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, se vor prezenta MOSTRE pentru loturile pentru care se depune oferta. Se accepta mostrele pentru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului

Modalitatea de indeplinire

Se vor prezenta MOSTRE pentru loturile pentru care se depune oferta. Se accepta mostrele pentru toate produsele solicitate avand caracteristicile solicitate in caietul de sarcini, urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori sa se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului

Dovada certificarii sistemului de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008, dovada emisa de o societate acreditata RENAR (Asociatia de Acreditare din Romania-organism national de acreditare unic, in temeiul OG 23/2009 si in baza prevederilor Regulamentului (CE) nr. 765/2008 si functioneaza in coordonarea Ministerului Economiei) sau de catre alt organism similar pe plan international -valabila la data limita stabilita de depunere a candidaturilor.

Modalitatea de indeplinire

Se va prezenta certificat (in copie conform cu originalul semnat si stampilat de ofertant) privind sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 pentru activitatile care fac obiectul contractului

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Negociere

Au fost deja selectati candidati

Nu

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.Licitatia electronica se va desfasura in doua runde cu o durata de cate 1 zi, despartite printr-o pauza de 1 zi lucratoare. Pentru a putea participa la licitatiile electronice precum si la orice alt tip de procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Ofertele depuse ?n cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot dec?t sa ?mbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: da [] nu [X] Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: da [] nu [X] Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: da [X] nu[].

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

16.07.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta



IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 16.07.2014 11:00

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

La data, ora si locul de depunere a candidaturilor, prevazute in anuntul de participare, se vor depune numai documentele de calificare (precizate la cap. III.2.1 lit. a si b, III.2.2, III.2.3 lit a si b) insotite de documentele de prezentare (cap. IV.4.3: pct. 1,2,3,4,5), urmand ca ofertele tehnico-financiare sa fie depuse, numai de candidatii calificati, dupa primirea invitatiei de participare la negociere. In conformitate cu art. 116 si 117 din OUG nr. 34/2006 numar de operatori economici preconizat: 3. Numarul de operatori economici preconizat nu este limitativ. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea participantilor. Toti candidatii calificati vor fi invitati la negocieri. Negocierile se vor desfasura in runde succesive cu fiecare participant in parte pana cand oferta preliminara nu mai poate fi imbunatatita.In cazul in care doi sau mai multi operatori economici clasati pe locul 1 au acelasi pret, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim 2 zecimale. Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



SC CEZ DISTRIBUTIE SA

Adresa postala: str.Calea Severinului nr.25 (fosta str.N.Titulescu nr.187) , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200581 , Romania , Tel. +40 248523238 , Email: adriana.motroc@cez.ro , Fax: +40 372523810

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

01.07.2014 09:36
Vizionari 397