Materiale de izolatie termica
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205401/+40 372819701, fax:+40 253227280/+40 252227281, persoana de contact:DIRECTIA ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sala de licitatie a S. COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA S.A. b-dul Republicii bl. 22 parter, loc. TG JIU, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Materiale de izolatie termica
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Contractul presupune furnizarea de diferite produse necesare izolatiei termice aferente izolatiilor termoenergetice de la SE Craiova II
II.1.6) CPV: 44111520-2 - Materiale de izolatie termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 53,680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Valoarea garantiei de participare pentru: Lot 1-270 lei; Lot 2-610 lei; Lot 3-190 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60zile) cu ?ncepere de la data limita de depunere a ofertelor. Data de echivalenta leu/valuta: cursul stabilit de BNR cu 5 zile ?naintea datei limita de depunere a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire; b) OP confirmat de catre banca emitenta p?na la data deschiderii ofertelor Acestia vor fi depusi ?n contul RO59 RZBR 0000 0600 1465 2248 Banca RAIFFEISEN T?rgu-Jiu; c) lichiditati de puse la casieria autoritatii contractante - SOC. CE OLTENIA SA Pentru ofertantii I.M.M. – uri garantia de participare va fi ?nsotita de declaratia ca firma este ?nscrisa ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii, ?n conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004. ?n acest caz ofertantii pot participa la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de participare. Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a ofertei; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica, ?n perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 1 (inclusiv tert sustinator) ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 2 (inclusiv tert sustinator) ?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantuuil din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. 3.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69¹. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla ?n nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular nr. 3 ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Ciurel Dan Laurentiu – Director General Executiv - Medintu Aurel- Director Divizia Energie - Scurtu Maria – Director Divizie Financiara - Dadalau Grigorie – Director Achizitii - Chirca Delia – Director Adjunct Achizitii - Manea Elena Laura – Sef Departament Juridic - Teiu Sorin – Sef Serviciu Achizitii Produse Energie - Cucu Diana – Sef Birou Achizitii Produse - Lupulescu Janina– Biroul Achizitii Produse 4.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 4 1. Persoane juridice/fizice rom?ne - Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”). Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. ?n etapa evaluarii ofertelor, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul ?n original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea pe care o realizeaza. 2. Persoane juridice/fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate ?n traducere legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 pentru toate loturile - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate ?n ultimii 3 ani contin?nd valori, perioada de livrare, beneficiari. Livrarile sunt confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Cerinta minima: din lista sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare cumulata de cel putin: 13.500,00 lei pentru ofertantii lotului nr.1; 30.500,00 lei pentru ofertantii lotului nr.2;9.680,00 pentru ofertantii lotului nr.3 la nivelul a minim un contract-maxim 3 contracte, iar dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie/etc. prin care sa confirme furnizarea de produse similare. (pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2014 14:23
Vizionari 357