Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Materiale de constructii, produse auxilire pentru constructii 2 loturi SRCF Galati

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Compania Nationala de Cai Ferate \"CFR\" - SA

Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800008 , Romania , Punct(e) de contact: Anisoara Lipan , Tel. +40 236340760 , Email: anisoara.lipan@cfr.ro , Fax: +40 236340760 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Servicii feroviare

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Materiale de constructii, produse auxilire pentru constructii - 2 loturi SRCF Galati

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Depozitul Regional de materiale al Sucursalei Regionale CF Galati din Galati, str. Prutului, nr.5, pe baza de grafic stabilit la contractare

Codul NUTS: RO224 - Galati

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Achizitie produse pentru întretinere si reparatii a instalatiilor SCB, respectiv ”Materiale de constructii, produse auxilire pentru constructii - 2 loturi”:

Lot 1 - Sarma moale zincata,

Lot 2 - Vopsea, grund, lac, diluant

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



44000000-0 - Structuri si materiale de constructii; produse auxiliare pentru constructii (cu exceptia aparatelor electrice) (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Achizitie produse pentru întretinere si reparatii a instalatiilor SCB, respectiv ”Materiale de constructii, produse auxilire pentru constructii - 2 loturi”:

Lot 1 - Sarma moale zincata,

Lot 2 - Vopsea, grund, lac, diluant,

conform prevederi caiet de sarcini



Valoarea estimata fara TVA: 37,361 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

45 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate

Cuantumul GP este respectiv 740 lei, din care pentru: Lot 1 – 490 lei‚ Lot 2 – 250 lei, este irevocabila si va fi prezentata cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Echivalenta lei/alta valuta se va stabili la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. sau asocierea de operatori economici IMM, beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, drept pentru care vor prezenta GP însotita de declaratia privind statutul de IMM. Perioada de valabilitate a GP este egala cu cea a ofertei ( 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). GP se poate constitui prin: 1) instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, în original care trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, în conf. cu contractul garantat sau neconditionat,la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; 2) virament bancar prin ordin de plata sau fila cec, în contul Sucursalei Regionale de Cai Ferate Galati - IBAN nr. RO23 CARP 0180 0031 8299 RO06 deschis la Banca Comerciala Carpatica – Sucursala Galati, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta (recomandabil din România) pâna la data deschiderii ofertelor; 3) numerar la casieria Sucursalei Regionale de Cai Ferate Galati. Dovada GP va avea mentionat lotul pentru care s-a constituit. GBE-10% din val. contract fara TVA (I.M.M. 5%) si se va constitui în perioada de valab. oferta, dar nu mai târziu de 15 zile de la data semnarii contractului prin: 1.Instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care va prevede ca plata GBE se va exec conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conf. cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate sau 2. Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. În acest caz, contractantul va deschide un cont la dispoz. autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent în administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz. AC. Suma initiala depusa nu va fi mai mica de 0,5 % din pret contract. Pe parcursul îndeplinirii contractului AC urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului, pâna la concurenta sumei stabilita drept GBE în documentatia de atribuire.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri de la bugetul de stat, pozitia în programul anual de achizitii publice pe anul 2014 al CN CF CFR SA este 2.A.1.7.5.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conf art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare (Form.44 din Formulare) în original,cu specificare lider de asoc si parte de contract executata de fiecare.

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 – Formularul 12A din Sectiunea Formulare, în original (ofertant, asociat, tert sustinator, dupa caz);

2. Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 – Formularul 12B din Sectiunea Formulare, în original (ofertant, asociat, iar tertul sustinator doar pentru lit. a), c indice 1) si d), dupa caz);

3. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 – Formular 12B-1 din Sectiunea Formulare, în original (ofertant, asociat, tert sustinator, subcontractant dupa caz).

Sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor depuse în cadrul unei proceduri de atribuire) în cadrul CNCF ”CFR” SA Bucuresti - Sucursala Regionala de Cai Ferate Galati în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatorii: ing. Laurentiu Seceleanu - director, ec. Floarea Nastase – contabil sef, ec. Nicoleta Stefan – sef Serviciu B.A.I., ec. Dan Andronache – sef Serviciu Contabilitate, ing. Constantin Chitanu - sef Divizie Instalatii, ing. Valentin Munteanu - sef Serviciu CT, ing. Marian Ciobotaru – Sef Serviciu T-E Instalatii, ing. Aurelia Anghel – Serviciul T-E Instalatii, cons. jur. Cristian Leon – Sef Oficiu Juridic, cons. jur. Elena Costiniu - Oficiu Juridic, cons. jur. Cosmin Gabriel Barbieru - Oficiul juridic, ing. Silvica Mihalache - sef Serviciu Comercial, ing. Anisoara Lipan - sef Birou Achizitii Publice, ing. Simina Tufa – Birou Achizitii Publice.

4. Declaratie pe proprie raspundere în concordanta cu Ordinul 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta), prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie este facuta în concordanta cu regulile de concurenta – Formular 12B-2 din Sectiunea Formulare, în original (ofertant, asociat, dupa caz);

NOTA 1:

1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca în ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.

2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare dintre urmatoarele situatii:

a) a intrat in faliment ca urmare a hotarârii pronuntate de judecatorul sindic;

c indice 1) în ultimii 2 ani, nu si-a îndeplinit sau si-a îndeplinit în mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului în cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;

d) a fost condamnat, în ultimii trei ani, prin hotarârea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli în materie profesionala;

e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, în scopul demonstrarii îndeplinirii criteriilor de calificare si selectie.

3. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume ofertantul/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator care are drept membrii în cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pâna la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla în relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie în cadrul autoritatii contractante. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, în original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” (ofertant, asociat, dupa caz). Informatiile cuprinse în Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, iar obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent în codul CAEN din certificatul constatator.

În cazul în care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul „Certificat constatator” în copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, înainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document în original sau în copie legalizata.

În cazul în care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate în limba româna a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile din tara în care ofertantul este stabilit.

2. Documente care atesta înregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci când este cazul), în original. Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare, pentru cifra de afaceri si pentru garantia de buna executie.

-în cazul întreprinderilor autonome – se va depune „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1 din Sectiunea Formulare);

-în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune: „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1 din Sectiunea Formulare); „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din Sectiunea Formulare); „Fisa de parteneriat”; „Întreprinderi partenere”;

-în cazul întreprinderilor legate - se vor depune: „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1 din Sectiunea Formulare); „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2 din Sectiunea Formulare); ”Întreprinderi legate”; „Fisa privind legatura dintre întreprinderi”.

Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.

3. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Române si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, însotita de agrement tehnic AFER / certificat de omologare tehnica, dupa caz, pentru produsele ce fac obiectul achizitiei. În cazul în care face dovada ca omologarea produsului este în curs de desfasurare la AFER, se admite ca ofertantul sa prezinte în copie numai specificatia tehnica avizata de Directia Instalatii din CNCF ”CFR” SA, conditionat de obtinerea omologarii produsului ?n cauza pâna la livrarea acestuia.

Nota 1:

a) În cazul în care ofertantul are calitatea de producator, va prezenta:

- Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi;

- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs.

b) În cazul în care ofertantul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta:

- Agrement Tehnic Feroviar de comercializare pentru distribuitor;

- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru fiecare tip de produs / agrement tehnic feroviar (dupa caz).

Nota 2:

a) Autorizatia de furnizor feroviar si agrementele/ certificatele de omologare tehnice feroviare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor si se vor prezenta în copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, inclusiv pagina cu vizele anuale.

b) Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER valabile, vor prezenta în oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).

Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.

c) În cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care s-a angajat în acordul de asociere ca o va executa, daca partea respectiva necesita aceasta certificare.

Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai în nume propriu, nefiind o resursa transferabila.

4. Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, în cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrementului tehnic / certificatului de omologare AFER sau a certificarilor echivalente pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora în termen util, din proprie initiativa, aducând acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Ofertantul va prezenta o declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani – 2011,2012,2013 (Formularul B3 din sectiunea Formulare – în original), din care sa rezulte si date generale despre ofertant, asociat, tert sustinator dupa caz: adresa, obiect de activitate, principala piata a afacerilor.

Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011: 1 euro = 4,2379 lei, Anul 2012: 1 euro = 4,4560 lei, Anul 2013: 1 euro = 4,4190 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia în alta valuta decât Euro vor utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de BNR.

Ramâne la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate în vederea sustinerii cifrei de afaceri globale ( exemple de documente: bilanturile contabile pentru anii 2011 si 2012, vizate si înregistrate de organele competente; pentru anul 2013 vor fi acceptate orice alte documente doveditoare în conformitate cu exercitiul financiar al ofertantului, însusit prin semnatura si stampila de operatorul economic, etc. - în copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”).

În cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera îndeplinita în mod cumulativ.

Modalitatea de indeplinire

1. Ofertantul va completa Formularul B3 din Sectiunea Formulare, în original, împreuna cu documentele care vor fi prezentate în vederea sustinerii cifrei de afaceri globale, în copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”.

2. Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru îndeplinirea contractului de catre o alta persoana, în conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza situatia economica si financiara invocând sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate (Anexa nr.19 din Sectiunea Formulare). Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006 si va depune în acest sens Formularul 12A în original, a prevederilor art. 181 lit a), c indice 1) si d) din OUG 34/2006 si va depune în acest sens Formularul 12B în original si a prevederilor art.69 indice 1 din OUG 34/2006 si va depune formularul 12B-1.

Modalitatea de indeplinire

2. Tertul sustinator va prezenta în original: Anexa nr.19 - Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului, Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (Formular 12A, Formular 12B din Sectiunea Formulare); Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese (Formularul 12B -1 din Sectiunea Formulare ).

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Operatorul economic va prezenta o Declaratie (Formular 12F din Sectiunea Formulare), privind lista principalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani (împliniti la data limita de depunere a ofertelor), care va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.

Ramâne la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate în vederea sustinerii experientei similare (Formular B4 împreuna cu certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, din care sa rezulte furnizarea de produse). Documentele doveditoare pot fi: parti relevante din contracte sau procese verbale de receptie sau recomandari - Formular B5 din Sectiunea Formulare sau documente constatatoare, etc.) si vor fi prezentate în copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011: 1 euro = 4,2379 lei, Anul 2012: 1 euro = 4,4560 lei, Anul 2013: 1 euro = 4,4190 lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia în alta valuta decât Euro vor utiliza cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de BNR.

Modalitatea de indeplinire

1. Completare Formular 12F din Sectiunea Formulare si prezentare in original.

2. Tert sustinator, daca este cazul. În cazul în care ofertantul îsi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocând si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente între ofertant si persoana respectiva, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective în original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice invocate (anexa 20 din Sectiunea Formulare). Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle în situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, a prevederilor art. 181 lit a), c indice 1) si d) si art. 69 indice 1 din OUG 34/2006.

Modalitatea de indeplinire

2. Ofertantul va prezenta in original: 1) Anexa nr. 20 – Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; 2) Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ( Formular 12A si Formular 12B din Sectiunea Formulare); 3) Declaratie privind neîncadrarea într-o situatie de conflict de interese (Formularul 12B-1 din Sectiunea Formulare).

1.Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, având domeniul similar cu cel supus achizitiei, eliberat de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca în societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii ( ofertant, asociat, dupa caz - în copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”). Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. În cazul asocierilor, conditia se va considera îndeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. În conf. cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara ofertantului.

Modalitatea de indeplinire

1. Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform SR EN ISO 9001 sau echivalent, în copie, conform cu originalul.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Nr runde licitatie electronica:1(una).Durata runda licitatie:1zi(24ore).LE se va încheia dupa terminare runda licitare. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita ofertantului, in scris si înainte de a lua o decizie de respingere a ofertei care prezinta un pret neobisnuit de scazut, detalii si precizari pe care le considera semnificative cu privire la oferta, precum si de a verifica raspunsurile care justifica pretul neobisnuit de scazut, în conformitate cu art. 202 din OUG34/2006; Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor în cursul LE sunt: “ofertantii pot vedea cea mai buna oferta” si “ofertantii pot vedea nr de participanti înscrisi la licitatie”.LE va începe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) înregistrata în sistem ca adresa de contact. Dupa runda de LE, operatorii ec vor transmite AC, prin fax la nr. +40 0236340760 ( la care are acces doar comisia de evaluare), în termen de 24 ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate în urma procesului de reofertare electronica în forma prevazuta la cap. IV.4 din prezenta sectiune. Ulterior etapei finale de licitatie electronica, în cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic, in vederea departajarii ofertelor, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

712/1/ 526 /2014

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

28.07.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 28.07.2014 13:00

Locul: Sediu Sucursala Regionala CF Galati, str. Domneasca, nr. 51, corp A, etaj 1, sala sedinte

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Fonduri bugetare

VI.3) Alte informatii

1. Comisia de evaluare a ofertelor va întocmi clasamentul final al ofertelor în ordinea descrescatoare a preturilor, iar oferta câstigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si are pretul cel mai scazut. 2. Modul de departajare a ofertelor cu pret egal - În cazul în care doi operatori economici, ale caror oferte depuse dupa etapa finala de licitatie electronica, clasate pe primul loc, au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita acestor operatori economici o noua propunere financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. 3. Ofertantul va completa o declaratie de participare la procedura (Formularul K din Sectiunea Formulare), în vederea postarii în cadrul anuntului de participare la Sectiunea ”Procese verbale / Declaratii”, în conformitate cu prevederile art. 69 indice 2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

În termen de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta îl considera nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale de Cai Ferate Galati

Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51 , Localitatea: Galati , Cod postal: 800008 , Romania , Tel. +40 0236461236 , Fax: +40 0236461236

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

09.07.2014 09:38
Vizionari 497