Materiale consumabile pentru executarea sudurii aluminotermice a sinelor si reperelor de rulare ale aparatelor de cale
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: : Directia Achizitii Contracte–S.A.P.S.P.B.S. , Tel. +40 213192433 , In atentia: Staicu Iulia , Email: iulia.staicu@cfr.ro, dorina.craciun@cfr.ro, daniela.manea@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Materiale consumabile pentru executarea sudurii aluminotermice a sinelor si reperelor de rulare ale aparatelor de cale (Kit-uri AT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul de livrare conform precizarilor din graficul de livrare (DDP conform INCOTERMS )
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Materiale consumabile pentru executarea sudurii aluminotermice a sinelor si reperelor de rulare ale aparatelor de cale (Kit-uri AT):
- Kit- uri sudura AT (inclusiv materialele consumabile aferente) - tip 49
- Kit- uri sudura AT (inclusiv materialele consumabile aferente) - tip 60
- Kit- uri sudura AT (inclusiv materialele consumabile aferente) - tip 65
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34946100-1 - Material de constructii feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Materiale consumabile pentru executarea sudurii aluminotermice a sinelor si reperelor de rulare ale aparatelor de cale (Kit-uri AT)
tip 49 – 4.230 buc.- valoare estimata 655690,62 lei fara TVA
tip 60 – 4.750 buc. - valoare estimata 783447,72 lei fara TVA
tip 65 – 3.565 buc. - valoare estimata 657635,85 lei fara TVA
TOTAL – 12.545 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2,096,774.19 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare “Materiale consumabile pentru executarea sudurii aluminotermice a sinelor si reperelor de rulare ale aparatelor de cale (Kit-uri AT) – 30.000 lei Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata ?n numele ofertantului. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. (Formular nr.2). Garantia de participare poate fi eliberata ?n numele ofertantului si ?n valuta la cursul mediu BNR stabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca: Veneto Banca S.c.p.a. Italia Montebelluna Sucursala Bucuresti ?ntreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare ?nsotita de declaratia privind statutul de IM 5% din valoarea contractului , fara TVA . ?ntreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului ?n care se va mentiona modalitatea de restituire. ?n cazul contractului de livrare produse, autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie ?n cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Buget de stat – Plata se va efectua in 5 zile de la primirea fondurilor de catre CNCF ” CFR” SA de la bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. ?n acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?n conformitate cu Formularul A .
Declaratia se depune ?n original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.
Cerinta nr. 2
Ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006.
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla ?n una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. ?n acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale.
Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
In cazul unei asocieri, certificatele constatatoare se depun pentru fiecare ofertant asociat din asociere.
In cazul in care operatorii economici nu pot prezenta aceste certificate, pot depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu prevederile art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Formularul B1
-Declaratia se depune ?n original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator (tertul doar literele a, c^1 si d ale art.181 din OUG nr.34/2006)
- Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- se depun ?n original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat .
Cerinta nr. 3
Ne?ncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla ?n situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Moldovan Macarie Alexandru -Director General; Sorina BAICU- Dir.Gen. Adj. Ec.; Petru CESA- Dir.Gen. Adj.Teh.; Viorel SCURTU - Dir.Gen.Adj.Exp;
Aron-Valer POP – Dir. Achizitii Contracte; Constantin Manea – Director Linii; Corneliu Cretu- Director Financiar; Irina PETRESCU –Director Asistenta Juridica; Jana IACOB - Sef Serviciu Reprezentare; Ion Claudiu Stroe – Sef Serviciu Recuperari Creante;
Daniela Manuela Dumitrescu– Sef Serv.APSBBS; Craciun Dorina Mihaela-ing., Raluca Munteanu-ing., Staicu Iulia-ing; Daniela Manea – Sef birou; Tudor Gherghina-ing; Alexandru Nicoleta-ing;
Dobre Marius-Sef Serviciu Linii; Olteanu Pompiliu –sef pr.; Adrian LASZLO Oprea Ion-Inginer I;
Valentin MITROI- Sef STCD; Bogdan Branzan Fedeles – Sef pr. STCD; Constantinescu Simona – sef birou STCD; Popescu Constantin Cornel- Ec;
Florina Mirica- Sef SACPE; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.; Melinte Ionut-Sef pr.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur; Papa Traian-cons. Jur; Violeta PETRESCU -consilier juridic;
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Ofertantul va depune Formularul B2 –?n original. Formularul se depune ?n original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator/subcontractant
Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independenta
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau ?l depune, ?nsa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Formularul B3–?n original
Declaratia se depune ?n original de catre fiecare ofertant.
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului (unde este cazul)
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare ?n vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
- ?n cazul ?ntreprinderilor autonome – se va depune:
„Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1)
- ?n cazul ?ntreprinderilor partenere – se vor depune:
„Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
„Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
„Fisa de parteneriat”;
„?ntreprinderi partenere”
- ?n cazul ?ntreprinderilor legate - se vor depune:
„Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
„Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
„?ntreprinderi legate”;
„Fisa privind legatura dintre ?ntreprinderi”
?ncadrarea ?n una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modelele formularelor ?n Formulare.
Ofertantii vor depune documentele ?n original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate si forma de inregistrare
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident;
In cazul ofertei comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, se - se depune ?n original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER
Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina :
Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate
Autorizatiile , agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
(1) ?n cazul ?n care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care este declarat c?stigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contratului si va ?nstiinta autoritatea contractanta.
(2) Agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele ?n care ofertantul este stabilit, trebuie sa fie recunoscute de AFER.
Produsele feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin un agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs furnizat. Se recomanda consultarea site-ului www.afer.ro.
Nota:
?n cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai ?n nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii.
Autorizatie de furnizor feroviar sau agrement pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.
Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
Documentele se depun ?n original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani .
Cerinta minima de calificare:
- realizarea unei cifre medii de afaceri globale , pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare dec?t valoarea minima : 1.000.000 lei,
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia valorilor vor utiliza cursul de schimb mediu anual leu/valuta stabilit de catre BNR corespunzator fiecarui an in parte (2011, 2012,2013).
?n cazul ?n care ofertantul invoca sustinerea privind situatia financiara a unui tert, se va prezenta un angajament de sustinere ?ntocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.
Demonstrarea ?ndeplinirii cerintei se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul G din Sectiunea FORMULARE, in original;
Angajament ferm de sustinere din partea tertului sustinator conform art. 11^1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se depune de catre fiecare ofertant/ofertant asociat
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu produsele livrate ?n ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de ?ndeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E – ?n original).
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 3 ani a livrat produse similare celor supuse achizitiei - in minim 1 – maxim 3 contracte cu valoare cumulata de cel putin – 50.000 lei, prin prezentarea unor certificate/documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara sunt incheieate in alta moneda decat lei, operatorul economic va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
?n cazul ?n care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta ?n original, un angajament de sustinere din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.
Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina excluderea conform art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 lit. a, c1 si d. din OUG34/2006
Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire
Lista furnizarilor de produse similare ?n ultimii 3 ani, ?n original, care va contine valori, cantitate, modul de ?ndeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E– ?n original).
Angajament de sustinere din partea tertului, ?ntocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006.
Cerinta nr. 2
Conform OMT 290/2000 ofertantul trebuie sa detina :
Omologare tehnica AFER sau Agrement tehnic AFER pentru produsele licitate. Omologarile/agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
(1) ?n cazul ?n care, valabilitatea omologarii tehniceAFER si/ sau a agrementelor tehnice nu este/ sunt pe toata durata de derulare a contractului, in cazul in care ofertantul este declarat c?stigator va depune un angajament prin care se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va ?nstiinta autoritatea contractanta.
(2) Agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele ?n care ofertantul este stabilit, trebuie sa fie recunoscute de AFER.
Modalitatea de indeplinire
Certificat de Omologare tehnica AFER sau Agrementul tehnic AFER pentru produsele licitate
Recomandam consultarea site-ului www.afer.ro
Documentele se depun ?n original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
Informatii privind asocierea.
In cazul asocierii ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o ?nsotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asociereasa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Modalitatea de indeplinire
Acord de asociere – ?n original
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
Cerinta nr. 1
Asigurarea calitatii:
Standarde de asigurare a calitatii: Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, av?nd domeniul similar cu cel supus achizitiei, eliberat de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca ?n societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii .
Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. ?n cazul asocierilor, conditia se va considera ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o realizeaza. ?n confonformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului. Operatorul economic va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implemetat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectului contractului.
Certificatele trebuie sa fie valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.
?n cazul asocierilor conditia va fi ?ndeplinita, de fiecare membru al asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii :
Ofertantul va prezenta certificatul de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent, copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde al licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 (una) zi (24ore). Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare. ?nainte de stabilirea ofertei c?stigatoare, autoritatea contractanta va organiza o etapa finala de licitatie electronica. Licitatia electronica se va organiza prin intermediul Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP), ?n conditiile reglementate de normele metodologice adoptate de HG 1660/2006 modificata si completata ulterior si a prevederilor art. 73 alin. (2) si art 167 alin. (1) pct.a din OUG 34/2006. ?n acest sens, ofertantii trebuie sa fie ?nscrisi ?n SEAP. Relatii pentru ?nscrierea ?n SEAP, utilizarea sistemului electronic ?n vederea participarii la licitatia electronica, c?t si informatii relevante referitoare la echipamentul electronic folosit, conditiile tehnice si modalitatile concrete de realizare a conectarii, se gasesc pe site-ul www.e-licitatie.ro . Refuzul operatorului economic de a se ?nregistra ?n SEAP, ?n scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, ?n acest caz fiind aplicabile prevederile art.87 alin.(1) lit.a) din HG nr.925/2006, cu modificari si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va invita, pe cale electronica, ?n conformitate cu art 165 alin (2) din OUG nr.34/2006, la etapa de licitatie electronica numai ofertantii care au depus oferte admisibile, sa prezinte preturi noi. Invitatiile de participare vor fi generate si transmise automat de catre SEAP. Ofertantii, prin invitatia de participare, vor primi calendarul de desfasurare a licitatiei electronice: data si momentul de start al licitatiei electronice, numarul de runde, durata unei runde, durata intervalului ?ntre runde. ?n cadrul etapei de licitatie electronica elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total ?n moneda LEI, fara TVA. Licitatia electronica se finalizeaza dupa o runda de licitare. Durata rundei de licitatie electronica va fi de 1 (una) zi lucratoare. Autoritatea contractanta nu va ?ncepe licitatia electronica mai devreme de 2 zile lucratoare dupa transmiterea invitatiei de participare. ?n cadrul etapei de licitatie electronica ofertantul nu poate dec?t sa ?mbunatateasca oferta depusa anterior organizarii acestei faze, ?n sensul scaderii pretului. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Nu Licitatia se prelungeste automat, ?n cazul modificarii clasamentului: Nu Ofertantii pot vedea numarul de participanti ?nscrisi la licitatie: Nu Se utilizeaza pas de licitatie electronica: Nu ?n cazul ?n care, ofertantul declarat admis si ?nregistrat ?n SEAP nu modifica ?n faza de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului este luat ?n considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa ?n prealabil ?n SEAP de autoritatea contractanta. Dupa finalizarea licitatiei electronice, ofertantii vor transmite Formularul de oferta si anexa la formularul de oferta completate cu noile valori rezultate ?n urma procesului de reofertare electronica la adresa indicata la punctul D.1 din prezenta fisa de date, ?n termen de 1 (una ) zi lucratoare, prin fax/ e-mail, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal al ofertantului, urm?nd a fi transmise pentru conformitate si ?n original la acelasi punct de contact. Dupa transmiterea formularului de oferta , comisia de evaluare va analiza ofertele si va stabili ofertantul c?stigator.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/1408/26.06.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2014 11:00
Locul: Sediul CNCFR -Bucuresti Bdul Dinicu Golescu nr.38 -Directia AC-Serv.APSPBS cam79
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie dupa BI/CI/pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta se va purta in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 ,prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire si raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii clarificari si decizii " a anuntului de participare din SEAPpe site-ul http://www.e-licitatie.ro. 4. ?n cazul ?n care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea ?n plic ?nchis, ?n vederea departajarii ofertelor, iar contractul se va atribui ofertantului cu pretul cel mai scazut DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile furnizorului si ale achizitorului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este ?n conformitate cu art.256 indice 2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF „CFR” SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213151117 , Fax: +40 213151117 , Adresa internet (URL): http:www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2014 12:25
Vizionari 416