Masini, aparate si consumabile electrice; Materiale de constructii, produse auxiliare pentru constructii-Sucursala Regionala C.F. Cluj
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate \"CFR\" - SA
Adresa postala: Sucursala Regionala C.F. Cluj P-ta Avram Iancu, nr.17 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400117 , Romania , Punct(e) de contact: Cecilia Mic , Tel. +40 213192433 , Email: cecilia.mic@cfr.ro , Fax: +40 213192433 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Masini, aparate si consumabile electrice; Materiale de constructii, produse auxiliare pentru constructii-Sucursala Regionala C.F. Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Sectiei C.T.1 Cluj, str. Fabricii de chibrituri, nr. 2, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO11 - Nord-Vest
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea de masini, aparate, echipamente si consumabile electrice - necesare pentru intretinerea instalatiilor SCB precum si livrarea de produse auxiliare pentru constructii conform caietului de sarcini: vopsele - necesare pentru lucrarile de ?ntretinere si reparare a instalatiilor CED, BLA, CEM si SBW, respectiv la vopsirea instalatiilor in cadrul lucrarilor RC.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31000000-6 - Masini, aparate, echipamente si consumabile electrice; iluminat (Rev.2)
44000000-0 - Structuri si materiale de constructii; produse auxiliare pentru constructii (cu exceptia aparatelor electrice) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Transformatoare
Lot 2: Transformatoare AC/RC
Lot 3: Accesorii pentru reparatii cabluri
Lot 4: Rezistente bobinate reglabile
Lot 5: Patroane sigurante fuzibile
Lot 6: Sigurante fisa
Lot 7: Focalizatoare
Cantitatile pentru loturile de mai sus, pe tipuri de produse, sunt prezentate in Anexa 1 la caietul de sarcini nr.44/B/1220/2014.
Lot 8: email bronz aluminiu – 300 kg; vopsea verde – 5 kg; vopsea alba – 90 kg; vopsea albastra - 5 kg; vopsea galbena -110 kg; vopsea gri – 300 kg; vopsea neagra – 600 kg; vopsea rosie - 60 kg; diluant – 150 kg; - coform Anexa 1 la caietul de sarcini nr.44/B/1222/2014.
Valoarea estimata fara TVA: 201,458 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare bancara emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantum de ...(Conform Anexei B)pentru fiecare lot in parte, pentru perioada de 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: virament bancar ?n contul autoritatii contractante CNCF « CFR » SA prin Sucursala Regionala CF Cluj CUI 15586731) printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, sau ordin de plata/fila CEC confirmat(a) de banca emitenta p?na la data deschiderii ofertelor. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a acestor cuantumuri. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare ofertantul pierz?nd astfel suma constituita atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta, ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai t?rziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei; d) daca ofertantul depune o contestatie la procedura de atribuire la CNSC iar Consiliul respinge contestatia, sau ulterior contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine din GP, suma, ?n conf. cu art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 completata si modificata. Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului:-Scrisoare de garantie bancara;-Instrument de garantare emis de o societate de asigurari;-prin retineri succesive de 5% din plata cuvenita pentru facturile partiale. ?n acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5 % din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la suma stabilita drept garantie de buna executie. Autoritatea contractanta va ?nstiinta contractantul despre varsam?ntul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda ?n favoarea contractantului. Ofertantii care fac dovada ca sunt I.M.M. beneficiaza de reducerea cu 50% a acestor sume, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat, poz. ?n programul anual de achizitii publice pe anul 2014 ale CN CF ”CFR” SA: 2.A.1.4.1 si 2.A.1.4.5
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular B1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat, tert sustinator) - ?n original
Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art. 181 pentru ofertant, asociat, respectiv ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c indice 1 si d pentru tert sustinator, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular B2 din fisierul « Modele de formulare » - ?n original
Certificate constatatoare privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara ?n care ofertantul este rezident, respectiv: Ministerul Finantelor Publice – D.G.F.P.C.S. si Consiliul Local), catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv cele locale, care sa prezinte lipsa obligatiilor scadente ?n luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor - Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de ANAF
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate ?n original / copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea ?n „conformitate cu originalul” semnate si stampilate de operatorul economic.
Declaratie conform prevederilor Ordinului 314/2010 - Formularul 1 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat)- ?n original
Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69.1 din OG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul B3 din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, subcontractant, asociat, tert sustinator) - ?n original.
?n cadrul CNCF “CFR” SA Bucuresti - Sucursala Regionala CF Cluj sunt considerate persoane ce detin functii de decizie (referitor la modul de analiza si evaluare al ofertelor/ candidaturilor depuse ?n cadrul unei proceduri de atribuire): Dumitru Mateas- director, Eliza Buhai - contabil-sef, Ioan Muntean-sef Divizia Instalatii, Reghina Chit - sef Serviciu Comercial, Daniela Chioreanu-sef oficiu juridic, Calin Gaciu, Norbert Kiss, Iacob Stanciu, Monica Pop, Virginia Crisan, Cecilia Mic, Iuliu Biris, Elisabeta Deto, Olimpia Filip, Radu Bente, Lucia Rachita, Camelia Marginean, Felicia Borza, Simona Bolboaca, Simion Greab, Otilia Muresan, Viorica Galis, Ionela Banc.
Dovada privind calitatea de IMM
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare ?n vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- ?n cazul ?ntreprinderilor autonome – se va depune:
•„Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1)
- ?n cazul ?ntreprinderilor partenere – se vor depune:
•„Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „Fisa de parteneriat”;
• „?ntreprinderi partenere”
- ?n cazul ?ntreprinderilor legate - se vor depune:
• „Declaratie privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1);
• „Calculul pentru ?ntreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2);
• „?ntreprinderi legate”;
• „Fisa privind legatura dintre ?ntreprinderi”
?ncadrarea ?n una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modelele formularelor enumerate se regasesc atasate prezentei documentatii.?n acest sens, ofertantii vor depune documentele ?n original. 1.Dovada ca obiectul de activitate al ofertantului include si furnizare de produse similare cu cele supuse achizitiei - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial (ofertant, asociat), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului; informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor (conform prevederilor art.71-72 din OUG 34/2006).
Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare vor fi prezentate ?n original /copie legalizata(autentificata) / copie lizibila cu mentiunea ?n „conformitate cu originalul” semnate si stampilate de operatorul economic. ?n cazul ?n care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate ?n limba rom?na a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile din tara ?n care ofertantul este stabilit.
NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea Certificatului constatator ?n original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular ?n copie.
2.Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Rom?ne si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, ?nsotita de agrement tehnic AFER pentru furnizare produse feroviare, clasa de risc 1A: – autorizatie de furnizor feroviar valabila la data limita de depunere a ofertelor insotita de omologari tehnice de produs sau agrement tehnic feroviar, dupa caz.
a)Daca ofertantul are calitatea de producator, va prezenta:
- Autorizatie de furnizor feroviar vizata la zi
- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs.
b)Daca candidatul are calitatea de distribuitor autorizat, va prezenta:
- Agrement Tehnic Feroviar - pentru servicii de intermediere a furnizarii produselor feroviare critice pentru produsele licitate.
- Certificat de omologare tehnica feroviara de tip si fabricatie pentru produs .
Precizari: - ?n cazul ?n care face dovada ca omologarea produsului este ?n curs de desfasurare la AFER, se admite ca sa se prezinte ?n copie numai specificatia tehnica avizata de Directia de Instalatii din CNCF CFR-SA si AFER
Autorizatia de furnizor feroviar si agrementul tehnic feroviar trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta ?n copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, inclusiv pagina cu vizele anuale.
Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER valabile, vor prezenta ?n oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
Ofertantul are obligatia de a prezenta un angajament prin care, ?n cazul expirarii autorizatiei de furnizor feroviar sau agrementului tehnic AFER pe perioada de derulare a contractului va proceda la prelungirea valabilitatii acestora ?n termen util, din proprie initiativa, aduc?nd acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
Nota:
?n cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai ?n nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri globala, pentru ultimii 3 ani (2011, 2012 si 2013).
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular B4 din Modele de formulare – ?n original
Bilant contabil/extras de bilant/rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor pe anul 2013.
Modalitatea de indeplinire
Bilant contabil vizat si ?nregistrat de organele competente – in original/copie legalizata/copie copie lizibila cu mentiunea ”conform cu originalul”.
Tert sustinator(daca este cazul). ?n conformitate cu prevederile art. 186, alin 2, ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. 1, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69.1.
Modalitatea de indeplinire
Tert sustinator va prezenta: Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului -Anexa nr.19 din Modele de formulare – ?n original. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic – Formular B1 si Formular B2 -in original; - Formularul B3 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?ntr-o situatie de conflict de interese din Sectiunea Formulare - in original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista, cu principalele livrari de produse efectuate ?n ultimii 3 ani, sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse din Formularul B5 se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul nu poate obtine certificarile/ confirmarile din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantii vor face dovada experientei similare prin prezentarea de orice documente/certificari ce demostreaza faptul ca acestia au furnizat produse similare, printr-un contract maxim 2 contracte din care sa reiasa ca valoarea cumulata a produselor sa fie de cel putin: lot1 - 85.500lei; lot2 - 15.000lei; lot3 – 42.000lei; lot4 - 14.000lei; lot5 - 1.500lei; lot6 - 13.000lei; lot7 - 4.500lei; lot8 - 24.000lei. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta:- Formularul B5 - din Modele de formulare si certificate/documente care dovedesc experienta similara.
Tert sustinator (daca este cazul). ?n conformitate cu prevederile art.190, alin (2) ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d)si ale art. 69.1.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta: - Anexa nr. 20 – Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici din sectiunea Formulare; - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic – Formular B1 si Formular B2; - Formularul B3 -Declaratie privind ne?ncadrarea ?ntr-o situatiede conflict de interese din Sectiunea Formulare.
Informatii privind Asocierea (daca este cazul)In cazul ?n care oferta este depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere conform Formular nr. 44–Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare. Operatorul economic nominalizat lider al asociatiei trebuie confirmat prin depunerea scrisorilor de ?mputernicire semnate de persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor individuali din cadrul asociatiei. - ?n acordul de asociere va fi mentionat ca toti asociatii ?si asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si ?n numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. ?n cazul ofertei declarate c?stigatoare, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului contractant legalizarea acordului de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Formular nr. 44–Model de acord de asociere din Sectiunea Formulare
Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 – 2008, ?n copie sau alte documente care dovedesc ca ?n societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii. Demonstrarea unui nivel corespunzator al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiese ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. ?n cazul asocierilor, conditia se va considera ?ndeplinita daca fiecare membru al asocierii o ?ndeplineste pentru partea din contract pe care o realizeaza. ?n conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara ofertantului.
Modalitatea de indeplinire
STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII Ofertantul va prezenta certificatul de calitate SR EN ISO 9001 – 2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei. Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice sunt: “ofertantii pot vedea cea mai buna oferta” si “ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie”. Licitatia electronica va ?ncepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) ?nregistrata ?n sistem ca adresa de contact. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una). Durata rundei de licitatie: 1 zi (24 ore). Licitatia electronica se va ?ncheia dupa terminarea rundei de licitare. Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autoritatii contractante, prin fax la nr. +40 264598869, in termen de 24 ore, formularul de oferta (pentru fiecare lot) cu noile valori rezultate ?n urma procesului de reofertare electronica ?n forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune, insotit de centralizatorul privind defalcarea pe fiecare tip de produs si pe bucata.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
41/F/AP/168/2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2014 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu nr. 17 et. 1 sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-?n conformitate cu prevederile HG 925/2006, autoritatea contractanta stabileste: Pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de ?ndeplinire a respectivelor cerinte – inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea( Formularul B11). ?n cazul ?n care se uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens. ?n cazul ?n care ofertantului ?i lipsesc documentele de calificare solicitate, c?t si declaratia pe propria raspundere ca ?ndeplineste conditiile de calificare, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a acestor documente. -Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul A din fisierul « Modele de formulare » (ofertant, asociat) - ?n original - Modul de departajare a ofertelor cu pret egal: daca doua sau mai multe oferte contin ?n cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primul loc, a caror oferte au preturi egale, o noua propunere financiara, ?n plic ?nchis, caz ?n care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este ?n conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu nr.17 , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400117 , Romania , Tel. +40 0264430468 , Email: daniela.chioreanu@cfr.ro , Fax: +40 0264430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2014 08:27
Vizionari 450