Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

LUCRARI SI REPARATII CURENTE LA CLADIRI AFLATE IN CAZARMA 734 BUCURESTI

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Spitalul Clinic de Urgenta Militar Central "Dr. Carol Davila"

Adresa postala: Str. Mircea Vulcanescu,nr 88, sector 1, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010825 , Romania , Punct(e) de contact: Lorena Gogot , Tel. 311.89.70 , Email: Lorena.Toader@gmail.com , Fax: 319.30.72



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Aparare

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

LUCRARI SI REPARATII CURENTE LA CLADIRI AFLATE IN CAZARMA 734 BUCURESTI

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: CAZARMA 734 BUCURESTI

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

-Lucrari de finisare a constructiilor -Lucrari de reparare a drumurilor -Lucrari de instalatii electrice -Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala



Valoarea estimata fara TVA: 1,823,343 EUR

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)

45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)

45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)

45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.05.2010

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 01.07.2010

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 31.12.2010

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE-BIROUL ACHIZITII SI CONTRACTARI, TEL021-319.30.72 SAU 021.311.89.710

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

21.01.2010 08:25
Vizionari 318