LUCRARI Retea de alimentare cu apa si canalizare in localitatiile Santioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA CAMPIA TRANSILVANIEI
Adresa postala: loc. Cojocna, str. Republicii, nr. 106, jud. Cluj , Localitatea: Cojocna , Cod postal: 407240 , Romania , Punct(e) de contact: Mirza Romulus , Tel. 0264234058 , Email: angelabereschi@yahoo.com , Fax: 0264234058
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
LUCRARI “Retea de alimentare cu apa si canalizare în localitatiile Sântioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: în localitatiile Sântioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj”
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari de alimentare cu apa si canalizare în localitatiile Sântioana, Taga, Sucutard, Geaca si Lacu jud. Cluj” - lucrari de constructii de drumuri de acces; - lucrari de constructii de statii de epurare; - lucrari de instalatii electrice;
Valoarea estimata fara TVA: 20,147,235 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232100-3 - Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45233226-9 - Lucrari de constructii de drumuri de acces (Rev.2)
45252000-8 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.02.2010
Durata: 15 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare:Comuna Taga(Primaria Taga),str.Principala,nr.23,jud.Cluj, Tel:.0264/248601;fax:0264/248701
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu al autoritatii contractante si finantare prin Programul National pentru Dezvoltare Rurala 2007-2013
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul P.N.D.R.” Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, îmbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea în valoare a mostenirii rurale
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2009 18:04
Vizionari 319