Lucrari refacere hidroizolatie cantina la Liceul Henry Coanda, Timisoara
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408367 , In atentia: Ec. Lucretia Schipor , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari refacere hidroizolatie cantina la Liceul Henry Coanda , Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Liceul Henry Coanda : Str. C. Brediceanu, nr.37, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari refacere hidroizolatie-cantina la Lic.H.Coanda,Timisoara ?n conf.cerinte din Caietul de sarcini.Se vor executa lucrari de desfacere hidroizolatie,desfacere sapa de protectie,refacere strat egalizare cu sapa usor armata,refacere hidroizolatie cu membrana, strat protectie si lucrari adiacente.
Valoarea estimata fara TVA: 89,408 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.05.2011
Durata: 2 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneza sa le atribuie in urmatoarele 12 luni este mai mare dec?t echivalentul ?n lei a 4.845.000 Euro.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie de maxim 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2011 14:23
Vizionari 285