Lucrari reconversie imobil Camin Abandonat in Camin pentru Batrani
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 4
Numar invitatie: 365008 / 23.09.2014
Denumire contract: Lucrari reconversie imobil Camin Abandonat in Camin pentru Batrani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 4
Cod fiscal: 17226151, Adresa: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0372715100, Fax: 0372713885
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. soldat Enache Ion nr. 1A, sector 4, Bucuresti,serviciul registratura,telefon:+40 0372715100, fax:+40 0372713885, persoana de contact: Cristi Mititelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
str. soldat Enache Ion nr. 1A, sector 4, Bucuresti,serviciul achizitii,telefon:+40 0372715100, fax:+40 0372713885, persoana de contact: Cristi Mititelu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari reconversie imobil Camin Abandonat in Camin pentru Batrani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Procentul aferent cheltuierilor de diverse si neprevazute este de 5 % din constuctii si instalatii, reprezentand 313182 lei
II.1.6) CPV: 45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7,186,822 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare 137.472,78 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta în original, în cuantumul si pentru perioada prevazuta în documentatia de atribuire in contul RO68TREZ7045006XXX003492 (conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006.Echivalentul in lei/valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie II.Garantia de buna executie a lucrarii este in cuantumul de 10% din valoarea fara TVA a contractului, prin retineri succesive din facturile introduse la plata cuvenita pentru facturile partiale. În acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei statului. Suma initiala care se depune de catre prestator in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 1% din pretul contractului. Pe parcursul îndeplinirii contractului autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie în documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundere Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere . In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006,autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind neincadrarea in art. 69'1- formular nr. 4 CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, completat,semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract Formular B. In cazul ofertei comune fiecare asociat vor prezenta documentele mai sus precizate. Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa fie prezentate in original, semnate si stampilata conform cu originalul. Autoritatea isi rezerva dreptul, cf. art. 11 alin. 3 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare de a solicita precizari sau confirmari suplimentare cu privire la orice document prezentat de catre operatorii economici, atat acestora cat si autoritatilor competente ce pot furniza informatii. Persoanele cu functie de decizie în ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (persoanele care aproba/semneaza documente emise în legatura sau pentru procedura de atribuire): 1. Mircea Horatiu Nicolaidis - director general 2. Luminita Negoita - director economic 3. Cristinel Mititelu - sef serviciu achizitii publice 4. Mihail Corbuleanu- Sef Centru de Servicii Auxiliare; 5. Stela Popescu - referent serviciul achizitii 6. Florentina Niculescu - referent specialitate serviciul achizitii publice 7. Constantin Aurelia- inspector de specialitate serviciul achizitii publice 8. Stefan Marian Lazar- inspector de specialitate serviciul achizitii publice 9. Ortansa Georgescu Marilena- Consilier Juridic, Serviciul Juridic Contencios; 1.Persoanele juridice/fizice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu înregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original sau copie conform cu originalul. . b) Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu înregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor original sau copie conform cu originalul. 2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor,taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele vor fi prezentate in original sau copie cu mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata si vor fi insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul/ofertantii nu înregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in oricare dintre formele:original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul(pt. copia cf cu originalul AC va cere castigatorului confruntarea cu originalul). Pentru persoane fizice romane 2.Fotocopie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri (pentru persoanele fiice autorizate). Fotocopia trebuie certificata de ofertant, semnata si stampilata 3.Pentru persoanele juridice straine pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de înregistrare ca persoana juridica. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii. Documentele constatatoare se vor prezenta în original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri completarea fisei de informatii generale Se impune ca cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013), realizata de ofertantul individual sau ofertantii asociati prin cumul, sa fie egala sau mai mare decât 2 X valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi incheiat (fara valoarea aferenta procentului de cheltuieli "diverse si neprevazute"), respectiv 13747278lei. Cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2011 - 4,2379, 2012 -4.4560, 2013-4,4190 comunicat de BNR.,Bilant contabil In conformitate cu prevedrile Art. 185 lit b) din OUG nr. 34/2006, pentru demonstrarea situatiei economice si financiare se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2013 vizat si inregistrat de organele competente Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru dovedirea experientei similare pentru executie lucrari, se va prezenta „Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca a executat la nivelul a cel putin 1 contract maxim 5 contracte lucrari a caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 6873639 lei, fara TVA (val. estimata a lucrarilor de executat fara cheltuielile diverse si neprevazute) insotita de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Cursul mediu anual lei/valuta fiind in 2009- 4,2373, 2010- 4,2055, 2011 - 4,2379, 2012 -4.4560, 2013-4,4190 comunicat de BNR.,Informatii privind subcontractantii/asociatii Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are,eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. In acest sens se va intocmi o lista care va preciza partea din contract care se intentioneaza a fi subcontractanta. In cazul ofertei comune se va prezenta ca document de calificare un acord de asociere scris si semnat de parti. Liderul va reprezenta asocierea atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Se solicita completarea Formularului nr. 7 - Acordul de asociere. In acordul de asociere va fi desemnat asociatul ofertant care ii reprezinta si pe ceilalti asociati in raporturile cu achizitorul.,Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Declaratie pe proprie raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere original,Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii pentru indeplinirea contractului Ofertantul trebuie sa dispuna de: - un sef de santier cu experienta similara in executia lucrarilor de constructii civile si/sau consolidari la consructii civile, cu o experienta similara de cel putin 3 ani si o experienta generala de 5 ani; (care are obligatia sa coordoneze santierul pentru executant in toate fazele de executie si raspunde nemijlocit pentru toate problemele aparute in santier) - un responsabil tehnic cu executia lucrarilor care urmeaza a fi executate atestat MLPAT (cf. art. 14 coroborat cu art 23 din Legea 10/1995, privind calitatea in constructii); se va prezenta copia legitimatiei vizata la zi; (care are obligatia sa coordoneze executia din punct de vedere tehnic pentru executant avand in vedere responsabilitatile prevazute de lege si complexitatea lucrarii ce urmeaza a fi executate) - un responsabil cu controlul tehnic de calitate (controlul tehnic de specialitate este necesar pentru fazale cu ISC respectiv fazele de receptie calitativa a lucrarilor ce se executata si potrivit normelor in vigoare si complexitatea lucrarii orice executant trebuie sa aiba un asemenea specialist pentru a realiza lucrarea in conformitate cu standardele impuse de legea in domeniu si prin proiectul tehnic) - un coordonator lucrari de instalatii incalzire/sanitare; (este necesar pentru lucrarile de instalatii sanitare si termice avand in vedere ca imobilul ce urmeaza a fi consolidat va suferii modificari complexe ce nu pot fi realizate fara un coordonator de specialitate si tinandu-se seama ca in cadrul constructiilor civile lucrarile se realizeaza pe specialitati) - un coordonator lucrari de instalatii electrice autorizat pentru proiectare si executie grad IIIA si IIIB (se vor prezenta Declaratii de disponibilitate sau contract de munca, copie). (este necesar pentru lucrarile de instalatii electrice avand in vedere ca imobilul ce urmeaza a fi consolidat va suferii modificari complexe ce nu pot fi realizate fara un coordonator de specialitate si tinandu-se seama ca in cadrul constructiilor civile atat proiectare cat si executia lucrarilor se realizeaza oe soecialitati) (se vor prezenta Declaratii de disponibilitate sau contract de munca, copie,conform Regulamentului ANRE din 13.03.2013, pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciare in domeniul instalatiilor electrice.. Standardele de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalent,Standardele de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire Punctaj maxim
Pretul ofertei 60
Descriere: Componenta financiara
Perioada de executie 40
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.09.2014 11:40
Vizionari 324