Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari pregatitoare provizorii, foraj si probe de productie la sonda 1 BOCSIG GARA

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.

Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4 , Localitatea: Medias , Cod postal: 551130 , Romania , Punct(e) de contact: Adrian Iustin Taran , Tel. +40 269201944 , Email: emilia.tarnu@romgaz.ro , Fax: +40 269844184 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



agent economic

Activitate (activitati)

- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Lucrari pregatitoare provizorii, foraj si probe de productie la sonda 1 BOCSIG GARA

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: Sonda se va situa in perimetrul administrativ al com.Bocsig, jud.Arad, la o distanta de cca.500 m Nord-Est fata de centrul loc.Bocsig Gara.

Codul NUTS: RO421 - Arad

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Lucrari pregatitoare provizorii, foraj si probe de productie la sonda 1 BOCSIG GARA

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Domeniul: Lucrari pregatitoare provizorii, foraj si probe de productie la sonda 1 Bocsig Gara



Valoarea estimata, fara TVA, este de 7 949 598,80 lei, din care valoarea aferenta procentului de diverse si nepravazute este de 722 690,80 lei. Procentul aferent cheltuielilor diverse si nepravazute astfel cum acestea au fost definite de catre proiectant in devizul general este de 10%.



Valoarea estimata fara TVA: 7,949,598.8 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

200 zile incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

DA: 70 000 lei, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta (daca este cazul) la cursul BNR, este cu 5 zile inaintea de data limita de depunere a ofertelor . Garantia de participare se exprima ?n lei, se va prezenta ?n original la deschiderea licitatei si poate fi constituita ?n urmatoarele forme: • virament bancar • printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. • ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor ?n contul deschis la RO08RNCB0231019525330001 BCR Medias. Autoritatea contractanta are dreptul de a vira garantia pentru participare ?n bugetul propriu, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare dintre urmatoarele situatii: a) ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei. DA: 5% din pretul contractului de executie, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului de lucrari se constituie conform art. 90 alin. (1)-(3) din H.G. 925/2006 – actualizata, dupa cum urmeaza: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de buna executie se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, Executantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia Achizitorului, conform HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre Executant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, Achizitorul urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite Executantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie . - Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui/elibera garantia de buna executie astfel: a) 70 % din valoarea garantiei, ?n termen de 14 zile de la data ?ncheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor (foraj si probe de productie), daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim. b) restul de 30 % din valoarea garantiei se restituie pe baza procesului verbal de receptie finala, respectiv lucrarilor de redare a terenului in stare initiala.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Finantare : Surse proprii.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1

Declaratie privind eligibilitatea.

Se va completa Formularul nr.1 din Modele de Formulare



Cerinta nr.2

Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, referitoare la excluderea dintr-o procedura a ofertantului care se afla in oricare din situatiile prevazute de articolul sus mentionat. Se va completa Formularul nr.2 din Modele de Formulare



Cerinta nr.3

Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006. Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 in conformitate cu Formularul nr.3 din Modele de Formulare

Persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante:

dl. Virgil Marius Metea – avand functia de Director General SNGN Romgaz SA

dl. Dumitru Dobrescu – avand functia de Director General Adjunct SNGN Romgaz SA

d-na Lucia Ionascu – Director Depart. Economic

dl. Lucian Birsan – Director Depart.Tehnic Achizitii

dl. Horea Bodogae – Director Directie Achiziti

d-na Cristina Laura Crisan– Economist, Serv.Contabilitate

dl. Sandu Mihai – Sef Serv.Proiectare Foraj

dl.Valentin Sandu – Sef Serv.Tehnologii de Foraj

dl.Petre Coman - Inginer Serv.Tehnologii de Foraj

dl. Liviu Ormenisan –Inginer Serv.Tehnologii de Foraj

d-na Cecilia Bolchis – Sef Serv.Licitatii

d-na Emilia Tarnu – Inginer Serv.Licitatii



Cerinta nr.4

Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010

Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie de tip \"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta\" pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta ?n concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Formularul nr.4 din Modele de Formulare Cerinta nr.1

Persoane juridice/fizice romane:

Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala privind obiectul de activitate (in original, copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul”). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: „copie conform cu originalul”

Sau Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului(copie conform cu originalul).



Cerinta nr.2

Persoane juridice /fizice straine: Ofertantul trebuie sa prezinte: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.



Cerinta nr.3

Declaratie pe propria raspundere valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri - daca este cazul – Anexa 1 la Legea 346/2004 cu modificarile ulterioare. Prezentare declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1.



Cerinta nr.4

Atestat ANRM sau echivalent.

Ofertantii vor prezenta atestat ANRM sau echivalent. Actul normativ care sta la baza acestei solicitari este Ordinul presedintelui ANRM nr. 122/2006 (privind aprobarea Metodologiei de atestare a competentei tehnice a persoanelor juridice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si a persoanelor fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare)

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1

Bilantul contabil la data de 31.12.2013, vizat si ?nregistrat de organele competente sau se pot prezenta orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.

Modalitatea de indeplinire

Copie dupa bilantul complet conform Normelor Metodologice ale Ministerului Finantelor sau copie dupa orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.

Cerinta nr.2

Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.

Operatorul economic trebuie sa prezinte media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2013, 2012, 2011, de minim : 14 000 000 lei.

Modalitatea de indeplinire

Prezentarea Formularului nr.5 din Modele de Formulare

Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1:

Experienta similara:

Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari a caror valoare isumata sa fie de minim: 7 000 000 lei.

Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul nr.6 din Modele de Formulare.





Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.

Cerinta nr. 2

Informatii privind dotarile: Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul nr. 7 din Modele de Formulare

Cerinta nr. 3

Informatii privind numarul mediu, ?n ultimii 3 ani, al personalului angajat: Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind numarul mediu, ?n ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de ?ndeplinirea contractului.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul nr. 8 din Modele de Formulare

Cerinta nr.4 - Informatii privind subcontractantii

(daca este cazul):

a) lista cuprinzand subcontractantii ?nsotita de acordurile de subcontractare;

b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze

c) datele de recunoastere ale subcontractantilor.

Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica.

In situatia in care ofertantul prezinta subcontractanti, acestia vor prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul nr.9 din Modele de Formulare.

Cerinta nr.1

Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001/2008 sau echivalent

Modalitatea de indeplinire

Prezentarea Certificatului de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.

Cerinta nr. 2

Certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001 sau echivalent

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul va prezenta obligatoriu: certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001 sau echivalent

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP pentru a participa la etapa finala de L.E. La etapa finala de L.E. vor participa numai ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este „pretul ofertei”. Ulterior evaluarii initiale integrale a ofertelor, autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul operatorului SEAP, simultan ofertantilor care au oferte admisibile, invitatia de participare la etapa finala de L.E., in care se va prezenta data de desfasurare a rundei.Ofertantii pot vedea nr.de participanti. Etapa finala de L.E. se va derula intr-o singura runda care va dura 24 de ore.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

31.07.2014 10:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 31.07.2014 12:00

Locul: Sediul SNGN Romgaz SA, P-ta C.I. Motas, nr.4, jud.Sibiu, Sala Licitatii (P14)

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

1. In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va face in termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica. 2. Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2(doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul “Formular de oferta“, insotit de „Centralizator de preturi”, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. 3. Orice solicitare catre autoritatea contractanta (clarificari, corespondenta, etc.) din partea operatorului economic se face prin fax: 0269/844184. Raspunsul autoritatii contractante va fi publicat in SEAP, in pagina anuntului de participare privind prezenta achizitie. 4. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



S.N.G.N. ROMGAZ S.A. MEDIAS – Compartiment Analiza Juridica

Adresa postala: P-ta Constantin Motas nr. 4 , Localitatea: Medias , Cod postal: 551130 , Romania , Tel. +40 269201862 , Fax: +40 269844184

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

07.07.2014 15:22
Vizionari 352