LUCRARI MANSARDARE, EXTINDERE, COMPARTIMENTARE SI AMENAJARE
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9 , Localitatea: Brasov , Cod postal: 500007 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Achizitii , Tel. +40 0268416393 , Email: achizitii@smbv.ro , Fax: +40 0268418080/ +40 0268410910 , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
LUCRARI MANSARDARE, EXTINDERE, COMPARTIMENTARE SI AMENAJARE
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Cazarma 646 Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
1. Amenajare-recompartimentare pod existent, pavilion A. 2. Reamenajarea si mansardarea corpului E.
Valoarea estimata fara TVA: 1,290,322.58 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
45421141-4 - Lucrari de compartimentare (Rev.2)
71223000-7 - Servicii de arhitectura pentru lucrari de extindere a constructiilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.03.2013
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 17.06.2013
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 17.12.2014
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Alte informatii se pot obtine la Serviciul Administrativ - tel: 0268/416393 int. 125 sau la Biroul Achizitii - tel: 0268/410910.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1. Amenajare-recompartimentare pod existent, pavilion A, contine: proiectare (inclusiv obtinerea avizelor si autorizatiei de constructie), pardoseli pe grinzile existente, compartimentarea spatiilor cu placi de gips-carton pe schelet din aluminiu, realizarea izolatiei termice si fonice, montarea tamplariei interioare, realizarea instalatiilor electrice termice si sanitare interioare, modernizarea accesului prin reabilitarea scarii existente. 2. Reamenajarea si mansardarea corpului E, contine: proiectare (inclusiv obtinerea avizelor si autorizatiei de constructie), desfacerea sarpantei si a planseului, turnare centuri si placa peste parter, zidarie peste placa la inaltimea de 0,9 m si centura peste zidarie, executare sarpanta si invelitoare, tencuieli interioare si exterioare, aplicare termosistem la exterior, realizare termoizolatie la tavan mansarda, compartimentarea spatiilor din mansarda cu placi de gips-carton pe schelet din aluminiu, montare tamplarie interioara si exterioara, instalatii electrice termice sanitare si de curenti slabi (telefonie, internet), pardoseli, finisaje interioare si exterioare, montare centrala termica. 2.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2013 13:24
Vizionari 512