Lucrari la sursele de apa si Statiile de epurare Pucioasa si Fieni
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA
Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Punct(e) de contact: Radu Vasilescu , Tel. 0245210299 , Email: achizitii@catd.ro , Fax: 0245210299 , Adresa internet (URL): www.catd.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Apã
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari la sursele de apa si Statiile de epurare Pucioasa si Fieni
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Exec. de puturi noi,reab/ext aductiunilor de apa bruta/potabila si rezerv de inmagazinare apa si a st. de apa,exec. unor st. noi de clorinare,tratare ape uzate,tratarea,ingrosarea si deshidr. namolurilor,expertizare,dezaf. si demolare structuri vechi,testare,mentinerea statiei în regim de exploatare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232154-6 - Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.04.2011
Durata: 28 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 71,366,212 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-fonduri europene: 76,8%; -cofinantare nationala: 23,2%.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Alte informatii se pot obtine la: E-mail: uip1@catd.ro Telefon: 0245-210299 sau 0245-614403 Fax: 0245-210299 sau 0245-611774 Persoana de contact: Cristian SGARBURA - Manager proiect UIP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-PU-P&DB-04
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu – Axa Prioritara 1–„Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
25.10.2010 14:09
Vizionari 338