Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari la sursele de apa si statiile de epurare Gaesti si Titu

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA

Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Punct(e) de contact: Radu Vasilescu , Tel. 0245210299 , Email: achizitii@catd.ro , Fax: 0245210299 , Adresa internet (URL): www.catd.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Apã

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Lucrari la sursele de apa si statiile de epurare Gaesti si Titu

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Exec de puturi noi, exec aductiuni noi de apa bruta,realiz a doua rezervoare noi de inmagazinare apa, tratare primara,secundara,tertiara ape uzate,tratarea,ingrosarea si deshidratarea namolurilor,expertizare,dezafectare si demolare structuri vechi,testare,mentinerea statiei în regim de exploatare.

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)

45232154-6 - Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)

45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)

45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 19.07.2011

Durata: 26 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: 44,657,055 RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

- fonduri europene 76,8%; - cofinantare nationala: 23,2%

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Alte informatii se pot obtine la: E-mail: uip1.tgv@catd.ro Telefon: 0245-210299 sau 0245-614403 Fax: 0245-210299 sau 0245-611774 Persoana de contact: Cristian Sgarbura - Manager proiect UIP

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

DB-GA-P&DB-05

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu – Axa Prioritara 1–„Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



VI.4) Data expedierii prezentului anunt

20.10.2010 15:23
Vizionari 378