Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari la sursele de apa ale Municipiului Targoviste

Entitatea contractanta

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA

Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Punct(e) de contact: Radu Vasilescu , Tel. 0245210299 , Email: achizitii@catd.ro , Fax: 0245210299 , Adresa internet (URL): www.catd.ro



I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante



- Apã

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta

Lucrari la sursele de apa ale Municipiului Targoviste

II.2) Tipul contractului



Lucrari

II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Reabilitarea surselor de apa existente (puturi), executia de puturi noi, reabilitarea aductiunilor de apa bruta/apa potabila, reabilitarea rezervoarelor de inmagazinare apa si a statiilor de apa, realizarea unui rezervor nou de inmagazinare apa, reabilitarea unei statii de clorinare.

Impartire in loturi

Nu

II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)

45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)

45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)

45232154-6 - Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)

45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)

II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.06.2011

Durata: 27 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare

II.6.1) Cost initial estimat



Valoarea estimata fara TVA: 26,558,076 RON

II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

- fonduri europene 76,8%; - cofinantare nationala: 23,2%

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Alte informatii se pot obtine la: E-mail: uip1@catd.ro Telefon: 0245-210299 sau 0245-614403 Fax: 0245-210299 sau 0245-611774 Persoana de contact: Cristian SGARBURA - Manager proiect UIP

SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE

IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

DB-TA-P&DB-01

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu – Axa Prioritara 1–„Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”

VI.2) Alte informatii

VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii



VI.4) Data expedierii prezentului anunt

20.10.2010 15:17

Vizionari 285