Lucrari la sursele de apa ale Municipiului Targoviste
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA SA
Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Punct(e) de contact: Radu Vasilescu , Tel. 0245210299 , Email: achizitii@catd.ro , Fax: 0245210299 , Adresa internet (URL): www.catd.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Apã
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Lucrari la sursele de apa ale Municipiului Targoviste
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea surselor de apa existente (puturi), executia de puturi noi, reabilitarea aductiunilor de apa bruta/apa potabila, reabilitarea rezervoarelor de inmagazinare apa si a statiilor de apa, realizarea unui rezervor nou de inmagazinare apa, reabilitarea unei statii de clorinare.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232154-6 - Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 17.06.2011
Durata: 27 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 26,558,076 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri europene 76,8%; - cofinantare nationala: 23,2%
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Alte informatii se pot obtine la: E-mail: uip1@catd.ro Telefon: 0245-210299 sau 0245-614403 Fax: 0245-210299 sau 0245-611774 Persoana de contact: Cristian SGARBURA - Manager proiect UIP
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DB-TA-P&DB-01
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul care face obiectul prezentei achizitii este finantat conform Contractului de finantare nr. 102154/29.07.2010, finantare obtinuta prin POS Mediu – Axa Prioritara 1–„Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
20.10.2010 15:17
Vizionari 285