Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de reparatii curente, inlusiv inlocuire tamplarie la sediul D.G.A.S.P.C. Dambovita, etapa I Reparatii invelitoare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI

Cod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SEAP

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

„Lucrari de reparatii curente, inlusiv inlocuire tamplarie la sediul D.G.A.S.P.C. Dambovita – etapa I Reparatii invelitoare”

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

„Lucrari de reparatii curente, inlusiv inlocuire tamplarie la sediul D.G.A.S.P.C. Dambovita – etapa I Reparatii invelitoare”: - repararea ?nvelitorii, cu ?nlocuirea partiala a tablei si, eventual, a asterelii, acolo unde este cazul; ?nlocuirea sistemului de jgheaburi si burlane; - reparatii pentru etansarea luminatorului. Aceste lucrari sunt necesare datorita degradarii ?nvelitorii si, mai ales a zonei de la luminator, care permite infiltrarea apelor meteorice spre interior. Se vor realiza de asemenea ornamentele care au cazut, la coame, dupa imaginile originale ale cladirii. Valoarea estimata fara TVA: intre 67.502 si 73.326 lei Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, conform prevederilor legale. Valoarea estimata a lucrarilor, fara cheltuieli diverse si neprevazute: 67.502 lei, fara TVA. Cheltuielile diverse si neprevazute: 5.824 lei, fara TVA, reprezent?nd un procent de 8.62% din valoarea estimata a lucrarilor, fara cheltuieli diverse si neprevazute. Valoarea estimata a lucrarilor, inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute: 73.326 lei, fara TVA, calculata astfel, pe baza devizului general al investitiei.

II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 67,502 - 73,326 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul este de 1200,00 lei. Se va constitui ?n una din formele prevazute de art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, documentele fiind prezentate ?n original. Pentru Scrisoarea de garantie se va utiliza Formular 20. Garantia de participare se poate constitui prin virament ?n contul RO68TREZ2715006XXX000268 – Trezoreria T?rgoviste, beneficiar DGASPC Dambovita, cod de identificare fiscala 9641718. ?n acest caz se va prezenta ordinul de plata, vizat de banca, ?n original, ?n copie certificata „conform cu originalul” de catre ofertant. Garantia de participare prezentata in alta limba decat romana va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Instrumentul de garantare trebuie sa prezinte toate situatiile in care garantia poate fi retinuta de autoritatea contractanta. ?n cazul ?n care sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 se va depune Declaratie privind ?ncadrarea intreprinderii ?n categoria IMM - original (Formular 18, completat dupa cum este cazul), iar cuantumul garantiei de participare va fi de 600,00 lei. Garantia de participare va fi valabila o perioada de minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Dovada constituirii garantiei de participare se va transmite at?t prin SEAP, ?n copie semnata cu semnatura electronica a reprezentantului legal al ofertantului/ofertantului asociat/liderului de asociere sau a ?mputernicitului acestuia, c?t si la sediul autoritatii contractante, ?n original, cel mai t?rziu la termenul limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 1) - original. ?n cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie ?ndeplinita de catre toti asociatii. ?n cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita si de tertul sustinator. Cerinta nr. 2 Ofertantul nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Mod de dovedire: a)Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 2) - original. b)Se va dovedi ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata, dupa cum urmeaza: b1) Persoanele juridice rom?ne Trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, emis at?t pentru sediul social, c?t si pentru toate sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate ?n executarea contractului – original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". -Certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, emis at?t pentru sediul social, c?t si pentru toate punctele de lucru implicate ?n executarea contractului - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". b2) Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, prin care sa dovedeasca ?ndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat, at?t pentru sediul social, c?t si pentru toate sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate ?n executarea contractului – original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\". Ofertantul / ofertantul asociat trebuie sa ataseze o Nota explicativa sau documente relevante, din care sa rezulte de ce documentul respectiv este considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\", la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Cerinte, pentru toate persoanele juridice: Din Certificatele mentionate trebuie sa sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n masura ?n care operatorii economici prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. Sucursalele / filialele / punctele de lucru implicate ?n executarea contractului vor fi mentionate ?n Fisa de informatii generale (Formular 6). ?n cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie ?ndeplinita de catre toti asociatii. ?n cazul prezentarii unui angajament ferm din partea unui tert privind sustinerea, aceasta cerinta trebuie ?ndeplinita si de tertul sustinator, ?nsa numai ?n ceea ce priveste lit. a, c^1 si d de la art. 181 din OUG nr. 34/2006. ?n cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate ?n acest sens documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. Cerinta nr. 3 Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Mod de dovedire: Se va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 3) - original. Numele persoanelor cu functie de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: 1. Persoanele care aproba/semneaza documente emise ?n legatura cu sau pentru procedura de atribuire: Bucur Cristiana - director general, Iamandi Katalin - director general adjunct economic, Prunache Ionela – sef birou achizitii publice, Zolia Camelia – sef birou juridic contencios; 2.persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Membrii Consiliului Judetean Dambovita: Tutuianu Adrian- presedinte CJ Dambovita, Marinescu Ioan – vicepresedinte CJ Dambovita, Grozavu Ion Gabriel - vicepresedinte CJ Dambovita, Ivanoff Ivan Vasile - secretar judet, Igescu Carmen - director executiv Directia economica, contabilitate, control preventiv, consilieri judeteni: Dinca Georgeta, Hermenean Ioan, Lupoiu Mihail Marius, Fulga Valeriu, Moldoveana Mihaita Dragos, Neculaescu Sache, Olaru Luminita Elena, Stoica Liviu Cozmin, Stefan Cornel, Tingirica Marin, Vasiliu Teodor Emilian, Banila Alexandru, Cristea Maria, Mocanu Adrian, Olteanu Catalin Cosmin, Vasile Claudiu Ionut, Antonescu Marin, Buta Teodor, Chitescu Adrian, Ferariu Ioan, Ion Neli, Ion Sorin, Ivan Gheorghe, Moise Vasile, Popescu Claudiu Cezar, Popescu Jean, Trifan Mihai, Vladescu Niculae, Petre Marin, Antoniu Florin Silviu, Stanescu Mihai, Dumitru Adrian. 3.alte persoane din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire: jr. Ionescu Loredana- consilier Birou achizitii publice, jr. Negoita Valentin - inspector Birou achizitii publice, jr. Stefana Robert – consilier juridic Birou juridic contencios. Cerinta nr. 4 Participarea ofertantului la procedura trebuie sa se faca ?n concordanta cu regulile de concurenta. Mod de dovedire: Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (Formular 4) - original. ?n cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie ?ndeplinita de catre toti asociatii. Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa aiba dreptul legal de a realiza activitatile care fac obiectul contractului. ?n cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie sa fie ?ndeplinita de catre fiecare asociat in parte, ?n functie de partea de contract pe care o vor indeplini. Cerinta nr. 2 Oferta si documentele care insotesc oferta trebuie sa fie semnate de un reprezentant legal sau ?mputernicit al ofertantului sau, ?n cazul asocierilor, al liderului de asociere. ?n cazul ?n care oferta si/sau documentele care insotesc oferta nu sunt semnate de catre un reprezentat legal al ofertantului, se va atasa ?mputernicire din partea unui reprezentant legal pentru persoana care semneaza oferta, conform Formularului nr. 19 - ?mputernicire pentru semnatarul ofertei sau un document echivalent– original sau copie legalizata. Raspunsurile la solicitarile de clarificari privind documentele de calificare fac parte din documentele care ?nsotesc oferta, iar raspunsurile la solicitarile de clarificari privind oferta (propunerea tehnica si propunerea financiara) fac parte din oferta. ?n cazul ?n care celelalte documente privind procedura (raspunsuri la solicitarile autoritatii contractante, inclusiv la clarificari), care fac parte integranta din oferta, nu sunt semnate de catre un reprezentat legal al ofertantului, se va atasa ?mputernicire din partea unui reprezentant legal pentru persoana care semneaza oferta. Mod de dovedire pentru cerintele nr. 1 si 2: a)Persoanele juridice rom?ne Trebuie sa prezinte: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse ?n acesta vor fi valabile/reale la termenul limita de depunere a ofertelor. Din documentul/documentele prezentate trebuie sa rezulte: -obiectul/obiectele de activitate al/ale operatorului economic -structura actionariatului -numele persoanei/ persoanelor care pot reprezenta legal ofertantul -sucursalele / filialele / punctele de lucru Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n obiectele de activitate ale operatorului economic, ?n functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat. b)Persoanele juridice straine: Trebuie sa prezinte: document / documente din care sa rezulte: -obiectul/obiectele de activitate al/ale operatorului economic -structura actionariatului -numele persoanei/ persoanelor care pot reprezenta legal ofertantul -sucursalele / filialele / punctele de lucru Documentele respective trebuie sa fie emise de catre un organism abilitat ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident, si sa fie prezentate ?n ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, ?nsotita si de traducere autorizata ?n limba rom?na cu mentiunea „conform cu originalul”. Informatiile cuprinse ?n acesta vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n obiectele de activitate ale operatorului economic, ?n functie de tipul activitatilor executate de ofertant / ofertant asociat. ?n cazul documentelor emise de institutii/organisme oficiale abilitate ?n acest sens, documentele respective trebuie sa fie semnate si parafate conform prevederilor legale. Nota: ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte pentru conformitate documentul / documentele respective, ?n original sau copie legalizata, ?n limba rom?na sau, pentru persoanele juridice straine, documentul / documentele respective, ?n original sau copie legalizata, ?nsotite de traducere autorizata ?n limba rom?na, daca nu au fost depuse p?na la data respectiva.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Valoarea medie a cifrei de afaceri globale anuale a ofertantului, care vizeaza activitatea din ultimii doi ani financiari ?ncheiati(anul 2012 si anul 2013), , trebuie sa fie de cel putin 130.000 lei. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstraza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri globala, ?n conformitate cu art.16, alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii I.M.M. Modalitate de indeplinire: 1) Se va atasa Formularul nr. 6 - Informatii generale. 2.1) Persoanele juridice rom?ne vor atasa copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” dupa situatiile financiare anuale, ?nregistrate la administratia financiara. 2.2)Persoanele juridice straine vor atasa copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” ?nsotita de traducere autorizata ?n limba rom?na dupa documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice ?ndeplinirea cerintei obligatorii privind media cifrei de afaceri globala. ?n cazul ?n care nu se emit astfel de documente atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asoc. profesionale care are competente ?n acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, ?n forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documente, precum si faptul ca ?n tara de origine sau tara ?n care este stabilit. Valorile respective se vor exprima in lei/alta valuta, la cursul de schimb anual lei/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei, conform site www.bnr.ro.,Cerinta nr. 2 ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza situatia financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza. Modalitate de indeplinire: Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a),c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator:- Formularul nr. 7 - Angajament privind sustinerea financiara, - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit.a),c1)si d). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 3 Ofertantul trebuie sa respecte si sa aplice masurile de protectie a mediului ?n timpul ?ndeplinirii contractului de lucrari Modalitate de indeplinire: Se va prezenta Formularul nr. 14 - Declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului, completat.,Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat si dus la bun sf?rsit, ?n ultimii cinci ani, calculati p?na la data limita de depunere a ofertelor, lucrari similare in valoare cumulata de minim 65.000 lei fara T.V.A., executate in cadrul a maxim 3 contracte. Modalitatea de indeplinire: Se va atasa Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani, completat. 2) In scopul demonstrarii ?ndeplinirii cerintei nr. 1 se vor atasa copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul” dupa documente din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor prezentate ca experienta similara, precum si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Observatii: a) Prin “lucrari similare” se ?nteleg lucrari de constructii. b) Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. c) Nivelul minim pentru experinta similara din ultimii 5 ani se va raporta la data limita de depunere a ofertei. d) Se va calcula echivalenta lei/alta valuta, la cursul de schimb anual lei/alta valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei, conform site www.bnr.ro.,Cerinta nr. 2 ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica privind experienta similara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza. Modalitate de indeplinire: Prezentarea angajamentului ferm din partea sustinatorului, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului experienta similara invocata. Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice privind experienta similara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit.a),c1)si d) din O.U.G. 34/2006. Se vor atasa de catre tertul sustinator:- Formularul nr. 12 - Angajament privind sustinerea capacitatii tehnice - Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr. 2 - Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a) , c indice 1) si d). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 09:25
Vizionari 428