Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii Bod Peter Megyei Konyvtar

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Judetul Covasna

Cod fiscal: 4201988, Adresa: Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267311190, Fax: +40 267351228

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267311190, fax:+40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Piata Libertatii nr. 4 Sfantu Gheorghe, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon:+40 267311190, fax:+40 267351228, persoana de contact: KIRALY Sandor

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei Konyvtar

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Lucrari de reamenajare si refunctionalizare Centrala termica zona Bibliotecii "Bod Peter" Megyei Konyvtar Durata contractului: - 24 luni pentru executia lucrarilor de constructii; - 12 luni perioada de garantie de buna executie. Defalcarea valoarii estimate a procedurii in suma de 2.290.855 lei fara TVA: - Executie lucrari = 2.192.206 lei fara TVA; - Cheltuieli diverse si neprevazute = 98.649 lei fara TVA (4,5% din valoarea efectiva estimata a lucrarilor).

II.1.6) CPV: 45211350-7 - Lucrari de constructii de cladiri multifunctionale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 2,290,855 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de: 43.800 lei. Modul de constituire a garantiei: (1) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; ; in acest caz se va utiliza modelul indicat in sectiunea formulare; (2) documente eliberate in conditiile legii de catre o societate de asigurari; (3) virament in contul autoritatii contractante nr. RO39TREZ2565006XXX000168, cod fiscal 4201988 deschis la Trezoreria municipiului Sf. Gheorghe, jud. Covasna; (4) oricare din modalitatile prevazute la art. 86 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei in alta valuta, se va utiliza contul BCR Sf. Gheorghe nr. RO37RNCB0124038027840001; conversia in lei se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va trebui sa fie emisa de o banca din Romania sau de o banca din strainatate - de preferat care are drept corespondent o banca din Romania, sau are sucursala in Romania - in favoarea autoritatii contractante. IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare.

Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui dupa cum urmeaza: - Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (1) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - Conform prevederilor H.G. nr. 925/2006 art. 90 alin. (3) Daca partile convin, garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia Autoritatii Contractante la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, beneficiaza de reducere cu 50% la criteriul: cuantumul garantiei de participare si cuantumul garantiei de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (datata, semnata si parafata) sau cazier judiciar. Se completeaza Formularul A. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (datata, semnata si parafata) Formular B. Ofertantul va depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completata in conformitate cu Formularul F7 – in original. Ofertantul va depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata – Formular F8 – in original (Persoane cu functii de decizie privind procedura: Tam?s S?ndor, Ambrus J?zsef, Bagoly Mikl?s-Levente, Bedo Zolt?n, Benedek Erika, Bod? Lajos, Calinic Sabin, Czipri?n-Kov?cs Lor?nd, Demeter L?szl?, Dezso Csongor-Attila, Dim?ny Gy?rgy, F?l?p Csaba, G?j N?ndor, Goga Octavian, Gr?man R?bert-Csongor, Henning L?szl?-J?nos, Keresztely Irma, Kl?rik Attila, Kulcs?r-Terza Jozsef Gy?rgy, Moroianu Ioan, Nagy Iosif, Orb?n Mikl?s, Petho Istv?n, Radu Iosif, Szak?cs Zolt?n, Szocs (Tusa) Gabriella-Timea, Tat?r M?rta-?va, Tompa Gy?rgy, T?th Zolt?n, Toth-Birtan Csaba, V?ncza Tibor-Istv?n, Kov?cs ?d?n, Varga Zolt?n, Sztakics Istv?n-Attila, Csog ?va, Barcsa ?rp?d, Orosz Andrea, Ferencz Ludovic, Vass Stefan, Veres J?nos, Domokos R?ka, Bir? D?n?t, Riti Oliver-Raul, Kir?ly S?ndor, Mocs?ry-Gondos Zolt?n, M?rton Ladislau, Incze Gyula, Demeter P?l, Bagossy Csaba, Szab? ?goston, Antal Eniko). Certificatul constatator eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele fizice/juriridice straine vor depune Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere professional. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, respectiv indeplinirea conditiei impuse si persoanelor romane privind obiectul de activitate al firmei. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) va fi de cel putin 4.200.000 lei. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Note: Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea cerintei de calificare privind cifra de afaceri. Pentru echivalenta leu/alta valuta se va utiliza mediul cursului anual comunicat de BNR. Ofertantii nerezidenti vor depune aceste documente in traducere legalizata in limba romana. Se va depune Formularul C1.1 Informatii generale. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Experienta similara. Se va depune lista lucrarilor similare executate de ofertant in ultimii 5 ani pt lucrari (model Formular C3), insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Pentru calculul echivalentei in lei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an in parte (2009, 2010, 2011, 2012, 2013).,Ofertantul va dispune de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului. Se va atasa Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular E).,Informatii privind asociatii (daca e cazul). In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Se vor depune: [a] Formularul nr. 13 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora) completat; [b] Acord de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. [c] Se va atasa Formularul nr. 14 (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) completat. [d] Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale /inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat. NOTA: Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica.,Informatii privind subcontractantii (daca e cazul). Se va atasa Formularul nr. 12 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) completat. Se va prezenta acordul de subcontractare din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. NOTA: Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, conform Acordurilor de subcontractare si Documentatiei de atribuire. Cifrele de afaceri si contractele similare precedente ale subcontractantilor nu se vor lua in calcul la evaluarea cerintelor respective de calificare. Ofertantul trebuie sa detina certificat SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Se va atasa copie dupa certificatul ISO 9001:2008 (sau echivalent) sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. In cazul certificatelor in curs de atestare se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.,Ofertantul trebuie sa detina certificat SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent (certificarea sistemului de management de mediu) valabil la data limita de depunere a ofertelor, in domeniul ce face obiectul contractului. Se va atasa copie dupa certificatul ISO 14001:2005 (sau echivalent) sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. In cazul certificatelor in curs de atestare se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2014 10:19
Vizionari 262