Lucrari de reamenajare sala de sport
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Generala \"Aurel Vlaicu\" Arad
Adresa postala: Strada Fulgerului nr. 2-4, Arad, jud. Arad , Localitatea: Arad , Cod postal: 310346 , Romania , Punct(e) de contact: Petrusca Tamasan , Tel. +4 0357413294 , Email: scoalaaurelvlaicu@yahoo.com , Fax: +4 0357413294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de reamenajare sala de sport
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Scoala Generala \"Aurel Vlaicu\" Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Activitatea finala a proiectului HURO/1001/211/2.3.1 este organizarea unui festival multicultural. Pentru acest eveniment se impune reamenajarea salii de sport, achizitia unui sistem de sonorizare si o scena mobila, în vederea asigurarii conditiilor necesare evenimentului.
Valoarea estimata fara TVA: intre 65,000 si 75,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
92320000-0 - Servicii de gestionare a salilor de spectacol (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.08.2012
Durata: 10 zile incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarea vizeaza renovarea salii de sport si dotarea in vederea desfasurarii festivalului din proiect
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul HURO/1001/211/2.3.1 - „Together on the Way to Knowledge”
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala:
Legislatia în domeniul protectiei mediului:
Protectia muncii si conditii de munca:
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2012 18:01
Vizionari 308