Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de reamenajare sala de sport

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Scoala Generala \"Aurel Vlaicu\" Arad

Adresa postala: Strada Fulgerului nr. 2-4, Arad, jud. Arad , Localitatea: Arad , Cod postal: 310346 , Romania , Punct(e) de contact: Petrusca Tamasan , Tel. +4 0357413294 , Email: scoalaaurelvlaicu@yahoo.com , Fax: +4 0357413294



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Educatie

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de reamenajare sala de sport

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Scoala Generala \"Aurel Vlaicu\" Arad

Codul NUTS: RO421 - Arad

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Activitatea finala a proiectului HURO/1001/211/2.3.1 este organizarea unui festival multicultural. Pentru acest eveniment se impune reamenajarea salii de sport, achizitia unui sistem de sonorizare si o scena mobila, în vederea asigurarii conditiilor necesare evenimentului.



Valoarea estimata fara TVA: intre 65,000 si 75,000 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)

48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)

92320000-0 - Servicii de gestionare a salilor de spectacol (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 13.08.2012

Durata: 10 zile incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Da

II.8) Informatii suplimentare

Lucrarea vizeaza renovarea salii de sport si dotarea in vederea desfasurarii festivalului din proiect

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul HURO/1001/211/2.3.1 - „Together on the Way to Knowledge”

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala:

Legislatia în domeniul protectiei mediului:

Protectia muncii si conditii de munca:

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

11.08.2012 18:01
Vizionari 308