Lucrari de reabilitare pentru proiectul Reabilitare strazi, poduri si pasaj
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL SUCEAVA
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A , Localitatea: Suceava , Cod postal: 720224 , Romania , Punct(e) de contact: Comp. Achizitii publice , Tel. +40 0230212696/167 , In atentia: Burca Gheorghe , Email: gburca@primariasv.ro , Fax: +40 0230520593 , Adresa internet (URL): www.primariasv.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de reabilitare pentru proiectul „Reabilitare strazi, poduri si pasaj”
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Prin contract se urmareste reabilitarea a 10 strazi, 3 poduri si un pasaj, aflate in proprietatea municipiului Suceava.
Valoarea estimata fara TVA: 27,383,844.62 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.12.2013
Durata: 17 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor desfasura pe baza termenilor contractuali si a Proiectului tehnic,supervizate de Asistenta tehnica si echipa de management a proiectului.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform contractului de finantare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 – Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 – Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de dezvoltare urbana.
VI.2) Alte informatii
Tipul procedurii:licitatie deschisa;Criteriul de atribuire: pretul cel mai scazut.Criteriile de calificare se vor mentiona in Anuntul de participare.Prin publicarea acestui anunt nu se doreste beneficierea de prevederile art. 75(2) si 89 (2) din OUG 34/2006.
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2013 09:19
Vizionari 269