Lucrari de reabilitare Cladire Clinicilor 32
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Cod fiscal: 4288047, Adresa: str. Emil Isac, nr. 13, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430896, Fax: +40 264430896
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
str. Victor Babes, nr. 8,Registratura, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400012, Romania, Tel. +40 264597256
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. Marinescu nr. 23, Amfiteatru Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Lucrari de reabilitare Cladire Clinicilor 32
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Lucrari de ,,Reabilitare Cladire Clinicilor 32“, in conformitate cu documentatia anexata
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 230,757 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul gar. de part. este de 4 400.00 lei Echivalenta pentru gar. de part. depusa in alta valuta se va face la cursul BNR leu/alta valuta val. la data publicarii invit. de part. in SEAP. Per. de valab. a gar. de part. va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei,respectiv 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire, in conformitate cu art. 86 alin. (1) si (3) din HG 925/2006 -virament bancar ?n contul RO76TREZ2165005XXX006882 deschis la Trezoreria Cluj, Beneficiar: Universitatea de Medicina si Farmacie,,Iuliu Hatieganu” - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - original, - instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o soc. de asig. , care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru per. de valab. prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) si art. 87 aliniat(1) din HG 925/2006 cu toate modif. si complet. ult.. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Ofertantii incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si care prezinta declaratie in acest sens, au dreptul de a constituii gar. de part. in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati ?n categoria IMM-urilor, beneficiaza de aceeasi reducere a gar. de part. Ofertele care nu sunt insotite de gar. de part. in cuantumul, forma si avand per. de valab. solicitate in doc. de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere. Restituirea garantiei de particip. pentru ofertantul castigator se face dupa semnarea contractului si constituirea gar. de buna executie. Dupa primirea comunicarii rezultatului procedurii ofertantii a caror oferte au fost declarate necastigatoare au dreptul de a obtine eliberarea garantiei de participare ?n conditiile precizate de art. 88, alin. (4) din H.G.nr. 925/2006.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Se va constitui in conformitate cu art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantii sunt obligati sa depuna toate documentele si formularele mentionate mai jos. Informatii privind asocierea Se va completa: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul 9b Declaratie privind lista asociatilor), completata de ofertant sau imputernicitul acestuia. b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere (Formularul 9c) – Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii din Asociere sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului. c) Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului. Informatii privind subcontractarea Se va completa: a)Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9a Declaratie privind lista subcontractantilor), completata de ofertant b) Acord de subcontractare – Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de subcontractare in care sa se mentioneze partea din contract ce face obiectul subcontractarii, datele de recunoastere ale sucontractantilor si asumarea raspunderii pentru indeplinirea partii din contract care-i revine spre executare. In cazul in care oferta devine castigatoare, acordul de subcontractare, semnat si stampilat atat de ofertant cat si de subcontractant, devine anexa la contractul de achizitie publica. Nota: Autoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos, pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor, cu exceptia cerintei nr.3. Nu se solicita demonstrarea indeplinirii cerintelor eventualilor subcontractanti, cu exceptia cerintei nr.4, respectiv ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune/ sustinuta financiar si/sau tehnic/profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintelor nr.1, 2 si 4 respectiv neincadrarea in situatiile prevazute de dispozitiile art.180, art.181 lit.a), c1) si d) precum si neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta. Toate declaratiile ofertantilor, asociatilor, subcontractantilor, sustinatorilor (dupa caz) vor fi prezentate in original. Certificatele/documentele emise de autoritati competente solicitate, trebuie sa fie valabile la data limita pentru depunerea ofertelor pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru prezentarea situatiei personale, eliberate de autoritati ale tarii de origine (cazier judiciar, cazier fiscal, certificate de atestare fiscala, certificate de plata a impozitelor si taxelor locale, alte documente echivalente), ?n conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile se accepta prezentarea unei declaratii autentice data ?n fata unui notar a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului sau dupa caz ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica, cu exceptia obligatiilor referitoare la plata impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata de catre organele competente si ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Cerinta nr.1: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta urmatoarele documente: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.1 Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati/terti sustinatori. Cerinta nr.2: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completare Formular 5.2 2. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de administratia finantelor publice ?n a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. 3. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, emis de serviciul de taxe si impozite din localitatea ?n a carei raza teritoriala operatorul economic isi are sediul. Nota: Documentele de mai sus vor fi depuse de ofertanti/asociati. Tertii sustinatori vor depune doar Formularul 5.2 cu referire exclusiv la neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) Cerinta nr.3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa Formularul 16 – Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Nota: Documentul de mai sus va fi depus numai de reprezentantul/reprezentantii ofertantului sau ai asocierii. Cerinta nr.4: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa Formularul 6 – Declaratie privind evitarea conflictului de interese Persoanele cu rol de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica in cauza sunt: Rector: Prof. dr. Alexandru Irimie, Prorector: Prof. Dr. Baciut Grigore Prorector: Conf. Dr. Cernea Valentin Prorector: Prof. Dr. Coman Ioan Prorector: Prof. Dr. Dumitrascu Dan Prorector: Prof. Dr. Loghin Felicia Prorector: Prof. Dr. Badea Radu Decan MG: Prof. Dr. Anca Buzoianu Decan Stotmatologie: Prof. Dr. Campian Radu Septimiu Decan farmacie: Prof. Dr. Crisan Gianina Director General Administrativ: dr. Ec. Ioan Pop Director Adjunct: ing. Silviu Corpodean Director Economic: Ec. Sorina Tecar Sef Birou Achizitii-Investitii-Lucrari: ing. Nicoleta Albu Sef Serviciu Tehnic: ing. Emil Pasc Ing. Paul Juhasz Ing. Brigitte Dunkler Sing Ildiko Mak CFP Ec. Simona Mondoc CFP Ec. Mirela Popa Ec. Elena Hiriscau Ing. Resiga Mircea Ing. Lolos Iulian Tehn. Boar Vasile Tehn. Moga Marcel Ing. Ec. Calugar Nicoleta Consilier juridic Ioana Dan Documentul de mai sus va fi depus de ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta comuna,fiecare membru asociat este obligat sa demonstreze indeplinirea cerintei prin depunerea documentelor de mai jos, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate ?n favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori; Documentele de confirmare trebuie sa fie valabile la data limita pentru depunerea ofertelor si pot fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” sau, dupa caz,transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1 Respectarea prevederilor art.183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Ofertantii trebuie sa dovedeasca ca sunt inregistrati cu obiect de activitate (CAEN rev.2) principal sau secundar corespunzator obiectului contractului supus achizitiei. In cazul persoanelor juridice/fizice romane se solicita: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma ?nregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare : Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial. In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea in original sau copie legalizata a certificatului constatator emis de oficiul registrul comertului. ?n cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. Informatii privind situatia economico-financiara Cifra medie de afaceri globala pentru ultimii trei ani : 2011, 2012, 2013. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani lucrari similare, in valoare cumulata de cel putin 200 000 lei la nivelul a cel putin un contract.Se va prezenta cel putin un document suport in oricare din variantele: contracte/recomandari/certificat constatatoar/proces(e)-verbal(e) de receptie la terminarea lucrarilor, care vor contine obligatoriu date referitoare la: - beneficiarul lucrarilor - tipul lucrarilor - perioada si locul in care s-au realizat lucrarile; - valoarea lucrarilor. - calitatea/stadiul lucrarilor executate si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit. Prin lucrari duse la bun sfarsit se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor sau - lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala. ?n cazul contractelor ?ncheiate ?n valuta, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei. ?n situatia ?n care contractele au fost semnate ?nainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua ?n considerare lucrarile executate si duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n aceasta perioada. Nota: In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1,F2, procese verbale, devize). Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”,Cerinta nr. 2 Informatii privind capacitatea profesionala Se va nominaliza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului Formular 8-Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani Formular 8a- Declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Formularul 14 • Responsabil tehnic cu executia lucrari civile atestat de catre M.D.R.T., Temei legal Legea 10/1995 • Responsabil cu controlul tehnic de calitate(CQ)-licentiat al unei facultati de constructii Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: -CV EUROPASS -diplome de studii -contract de munca/contract de colaborare -Copie dupa diplome/certificate de atestare/alte documente care sa certifice specializarile si/sau experienta in domeniul solicitat.Pentru RTE se solicita doar prezentarea atestatului si/sau legitimatiei Documentele suport emise de alte autoritati vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.,Cerinta nr. 3 Informatii privind echipamentele tehnice in vederea asigurarii calitatii. Ofertantul(operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamentele tehnice necesare pentru realizarea obiectului contractului. Se solicita prezentarea de documente care atesta faptul ca ofertantul poate dispune (dotare proprie/prin contract de inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor/echipamentelor implicate ?n realizarea contractului de lucrari. Nota: Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator/etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se poate prezenta un angajament. Declaratiile, formularele intocmite de ofertanti/ofertanti asociati se vor prezenta in original.,Cerinta nr. 4 In situatia in care, ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrarii, are obligatia de a preciza partea/partile, pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora. In situatia ?n care ofertantul este desemnat castigator, are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract.,Optional Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Documentul va fi prezentat in original de tertul sustinator al ofertantului Cerinta nr. 1 Standarde de asigurare a calitatii Ofertantul/ofertantul asociat trebuie sa dovedeasca ca are implementat si mentine, conform cerintelor SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile specifice obiectului contractului. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator ?n favoarea ofertantului. Pentru situatiile ?n care se depun oferte ?n asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie ?ndeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.,Cerinta nr. 2 Operatorul economic va face dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pe domeniul/domeniile care fac obiectul contractului. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa faca dovada ca are implementat si mentine un sistem de Management de Mediu conform cerintelor standardului SR EN ISO 14001:2005, pentru partea de contract pe care o executa. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.09.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.09.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2014 10:27
Vizionari 339