Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Lucrari de Reabilitare a DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare, L=24 km

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



JUDETUL TIMIS

Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300034 , Romania , Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN , Tel. 0256406425 , In atentia: Compartimentului Achizitii Publice , Email: raluca.muresan@cjtimis.ro , Fax: 0256406424 , Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Lucrari de Reabilitare a DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare, L=24 km

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucr de reabilit DJ 682 constand din:lucr de reabilit,inloc podete/realiz podete noi,complet fundatie drum,reabilit treceri de nivel cu CF,reabilit si complet parapete,execut straturi bituminoase,amenaj racorduri la drumuri laterale etc.



Valoarea estimata fara TVA: 31,404,169 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)

45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)

45233330-1 - Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.02.2009

Durata: 20 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Informatii suplimentare se pot obtine la CONSILIUL JUDETEAN TIMIS-Compartimentul Achizitii Publice, camera 327-328, Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Timisoara, jud. Timis, tel:0040/256/406425, fax: 0040/256/406424, email: raluca.muresan@cjtimis.ro.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013.

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

19.11.2008 13:22
Vizionari 335