Lucrari de Reabilitare a DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare, L=24 km
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TIMIS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI DIN 1989 NR. 17 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300034 , Romania , Punct(e) de contact: RALUCA ANDRADA MURESAN , Tel. 0256406425 , In atentia: Compartimentului Achizitii Publice , Email: raluca.muresan@cjtimis.ro , Fax: 0256406424 , Adresa internet (URL): www.cjtimis.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de Reabilitare a DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare, L=24 km
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: DJ 682 pe traseul dintre limita jud. Arad-Periam-Saravale-Sinnicolau Mare
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucr de reabilit DJ 682 constand din:lucr de reabilit,inloc podete/realiz podete noi,complet fundatie drum,reabilit treceri de nivel cu CF,reabilit si complet parapete,execut straturi bituminoase,amenaj racorduri la drumuri laterale etc.
Valoarea estimata fara TVA: 31,404,169 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
45233330-1 - Lucrari de fundatie pentru drumuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 10.02.2009
Durata: 20 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine la CONSILIUL JUDETEAN TIMIS-Compartimentul Achizitii Publice, camera 327-328, Bd. Revolutiei 1989 nr. 17, Timisoara, jud. Timis, tel:0040/256/406425, fax: 0040/256/406424, email: raluca.muresan@cjtimis.ro.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul este finantat prin Programul Operational Regional 2007-2013.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2008 13:22
Vizionari 334