Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

LUCRARI DE MODERNIZARE, EXTINDERE, REFACEREA ACOPERISULUI SI DOTAREA CLADIRII IN CARE VA FUNCTIONA CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUD. VALCEA

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



COMUNA SUTESTI (PRIMARIA)

Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu nr.2, jud. Valcea , Localitatea: Sutesti , Cod postal: 247670 , Romania , Punct(e) de contact: DANA MARIA ILIESCU , Tel. +40 0250831020 , Email: sutesti2012vl@yahoo.com , Fax: +40 0250831202 , Adresa internet (URL): http://www.primariasutestivl.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

LUCRARI DE MODERNIZARE, EXTINDERE, REFACEREA ACOPERISULUI SI DOTAREA CLADIRII IN CARE VA FUNCTIONA CENTRUL MULTIFUNCTIONAL DE SERVICII SOCIALE SUTESTI, JUD. VALCEA

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Sutesti, jud. Valcea

Codul NUTS: RO415 - Valcea

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de modernizare, extindere, refacere acoperis si dotarea cladirii in care va fucntiona Centrul multifunctional de servicii sociale Sutesti, judetul Valcea



Valoarea estimata fara TVA: 1,016,553.6 RON

Impartire in loturi

Da

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45215200-9 - Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)

39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 03.09.2013

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 15.01.2014

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 15.09.2014

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Surse de finantare: Fondul European de Dezvoltare Regionala, bugetul de stat, bugetul local al comunei Sutesti

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Legea nr. 273/2006 a finantelor publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2 - Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: http://anaf.mfinante.ro; http://www.mfinante.ro

Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: http://www.mmediu.ro; http://www.anpm.ro

Protectia muncii si conditii de munca: http://www.inspectmun.ro; http://www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

27.06.2013 10:27
Vizionari 384