Lucrari de Marire a capacitatii peluzelor Stadionului UTA-modificari si completari
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310130 , Romania , Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN , Tel. +40 257281850-289 , In atentia: Ioan Ignat , Email: achizitii@primariaarad.ro , Fax: +40 257284744 , Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: Bd. Revolutiei, nr. 75 , Localitatea: Arad , Cod postal: 310130 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Patrimoniu,camera 21 , Tel. +40 257281850-190 , In atentia: Ignat Ioan , Fax: +40 257212474 , Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Lucrari de Marire a capacitatii peluzelor Stadionului UTA-modificari si completari
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Arad, Calea Aurel Vlaicu nr.36 –Stadionul UTA
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
realizarea unei structuri independente care vor acoperi cele patru pachete de gradene care vor delimita functional cele patru zone majore ale stadionului: tribuna oficiala, tribuna 2, peluza nord, peluza sud
Valoarea estimata fara TVA: 32,065,322.58 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45212224-2 - Lucrari de constructii de stadioane (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.11.2012
Durata: 36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8) Informatii suplimentare
Data pentru începerea procedurii de atribuire este data orientativa, mai multe informatii puteti obtine prin urmarirea sectiunii de Anunturi de Participare din cadrul S.E.A.P.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-buget local , cap. 67.02 Paragraf 67.02.05.03 –Baze Sportive
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2012 13:21
Vizionari 291